***GEBOREN*** Bruidje, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm *** ZWANGER *** Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 18 mrt 2011 Natas, 44 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011 Lindada, 29 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 19 okt 2011 AFSPRAKEN 10 mrt: Lorenzo CB 2e prikjes, Lindada vk 18 mrt: Wenuurtjes beide zoontjes Pippo 19 mrt: Yara 2 jaar! 25 mrt: Pippo 1ste werkdag 04 apr: Sam CB (11u30) 22 apr: Pippo CB 26 apr: Julian oogarts
Hey Anna! Wat heftig allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je kleine Linde op IC een afschuwelijk gezicht is!!! Gelukkig heeft ze zich er goed doorheen geslagen! En daarachteraan nog ziekenboeg heftig hoor! Natas lastig hè dat het tempo er uit gaat! Aanpassen blijft lastig... Pippo is je svader al naar de gewone afdeling? Niet vergeten dat het tijd kost allemaal! Hier gaat het eigenlijk wel goed, misselijkheid en vermoeidheid gaan echt beter en mijn buik groeit goed! Verder gewoon een verlengde kop in het zand fase... Misschien over een paar weekjes...
Mariss, ik weet dat het tijd nodig heeft hoor...sta ik als het ware dagelijks in...nog niet op gewone afdeling...
Mooi Pippo! Ik heb alleen altijd veel minder geduld als ik aan de andere kant zit! Sterkte in ieder geval!
Meldplicht voldaan! Niet veel te melden : moe, uitgewoond en heb het gevoel alsof de baby vanzelf eruit kan vallen. Heb wel wat dngen gedaan vandaag maar minder dan ik had gewild. Linda, hoe was de echo??
Jaaa, Anna, daar ben je weer. Fijn om weer even van je te horen. Heftig allemaal hoor, maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en gaat het nu met Yara ook weer de goede kant op. Hoop dat jullie de schade toch nog lekker in hebben kunnen halen en dat jullie nu lekker kunnen genieten. Linda, hoe was je echo? Natas, gezellig hoor, verjaardag vieren op kantoor en ff lunchen met de collega's. Minder gezellig was het rendez vous met je vervangster, maar 1 troost, jij bent nu van haar af. Sam, fijn, toch nog een plekje, al is het maar voor 1 dagdeel. Hartewens, fijn dat het zo goed ging, de eerste keer PSZ.
Vind het ook helemaal niet leuk niets van Lindada te vernemen. Alles wel goed meisje? Ik hoop het toch zo! Wij gaan toevalling morgen kijken bij een peuterspeelzaal hier in de buurt. Met antroposofische achtergrond en erg kleinschalig, dat is wel leuk. Ze maken wel lange dagen en normaal gesproken beginnen kinderen pas met 2,5 jaar. Onze kleine meid moet natuurlijk eerst nog twee worden. En momenteel is ze best nog wel snel geraakt. Voordat Linde naar het ziekenhuis ging was ze echt een grote meid aan het worden. Nu laat ze zich heel graag dragen en troosten om vrijwel niets en begint ze ook een beetje jaloers te worden. Ze heeft zelfs een tijdje gehad dat ze alleen bij ons op schoot wilde eten. Het heeft allemaal wel z'n weerslag op haar gehad. Maar hopelijk went ze weer snel aan ons rustige leventje thuis en kan daar wel twee ochtenden peuterspeelzaal bij. Kinderopvang voor September moeten we ook nog regelen. Maar dat is voor de woensdag en dan is er overal wel aardig plek heb ik begrepen. Maar aan de andere kant denk ik dat het wel goed is voor haar om lekker te spelen met andere kinderen. Ze is er ook echt wel aan toe.
Annna, nou hopelijk is alles goed met Lindada! Wat jammer dat jullie meid terug als het ware een grote baby is geworden...maar het komt wel terug goed hoor...eens ze het weer wat gewoon word...en naar de peuterspeelzaal zal ze uiteindelijk wel leuk vinden...alleen zou ik nog even wachten tot ze terug in haar hum is...niet? Hoe is het met jou anders?
Hier alles goed hoor! Alleen heel erg lang moeten wachten voor de echo (bijna een uur). Daarna ben ik niet meer achter internet geweest. Het is wel een heel verhaal. Toen ik aankwam, kwam net de vorige naar buiten. Er zaten al 2 zwangere op de bank te wachten. Het duurde maar tot de volgende mocht. Opeens komt de gyn naar buiten en gaat naar de balie. Met veel stemverhef vraagt ze waar haar assistent gebleven is, want ze is haar al een kwartier kwijt. Vervolgens gaat ze weer naar binnen. Wij op de wachtbankjes nog te grappen dat ze toch niet blijft wachten. Maar wel dus. Na nog een kwartier ongeveer komt ze weer naar buiten. Roept boos 'dan maar zonder assistent' (kon ze dat niet eerder verzinnen) en mocht de volgende naar binnen. In de tussentijd was de verloren assistent weer terecht. Toen ik aan de beurt was, was de spanning binnen nog steeds te snijden. De echo deed ze allemaal moeilijk. Ze kon het maar moeilijk in beeld krijgen en kreeg geen goede meting. Vervolgens zit ze te stressen dat ze met meten op 5 dagen korter uitkomt. Ja hallo, je kon toch geen goede meting krijgen?!? Ik had op dat moment een houding van het zal allemaal wel en je kan me wat. Het hartje klopte goed en hij was duidelijk groter dan een week geleden. Dus ik maakte me niet ongerust. Maar niet dankzij de gyn. Stom mens. Nu moet ik over 2 weken weer terug komen wanwege het termijn. Ik zie het allemaal wel. Al scheelt het misschien een paar dagen, maakt mij niet uit. Maar 5 dagen klopt niet. Gelukkig heb ik over twee weken een andere gyn.
oh Lindada wat een verhaal! goed dat je je niet gek liet maken en fijn dat het goed was! Pippo af en toe ben ik er nog wel mee bezig. Het was zo naar om te ervaren, maar tegelijkertijd ging alles zo snel. Wat Yara betreft wil ik inderdaad wel zeker weten dat ze het aan kan om zo'n lange ochtend van huis weg te zijn. Zeker omdat de andere kindjes een stukje groter zijn. Omdat het erg kleinschalig is heb ik er wel vertrouwen in dat er goede aandacht is voor haar als het nog wat wennen is.
Super Lindada, maar wat een verhaal zeg.. Het wordt jou ook niet gegund he om te genieten! Knuffel voor alles!!
Nou Linda wat een gedoe!!! Gelukkig heb je je niet gek laten maken! En het belangrijkste gegroeid en hartje! fijn dat ze je zo goed in de gaten houden hoor! Nou Anna, klinkt goed die psz! Hopelijk gaat Yara snel de grote zus worden, maar ze blijft natuurlijk ook je kleine meisje! Hartewens ook nog met BIB??? Natas, hopelijk lijkt het op er uit vallen tzt! Hier nu vooral even moe, drukke dag, gisteren te laat gaan slapen en ik hoest me al 2 weken wakker... Bleagh morgen en zondag dienst, daarna kan je me wel opvegen vrees ik! Vanavond lekker op tijd naar bed!
Ja hartewens?? Mariss dikke knuffel meis!!! Annna hopelijk gauw rust in de tent... Is voor iedereen beter! GENIET!
We hebben een zoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gister geboren! Dinsdagmiddag kreeg ik buikpijn en misselijk. 's avonds toch ziekenhuis gebeld. MOest langskomen en helaas veel te hoge bloeddruk. Zwangerschapsvergiftiging. Dus gister ingeleid. Van te voren ruggeprik gekregen. Ik weet nu dat dat dus niet werkt bij mij. Wederom zat hij niet goed. Gelukkig ging de ontsluiting zo snel dat ik na 2 uur heftige weeën al mee mocht persen. Nou dat vond ik echt prima te doen. Vond dat toch echt een genot. IOets minder als 1,5 uur persen en toen was hij er!! Hij heet Niek Stefan en weegt 3790 gram. geboren op 9 maart om 11.52 Moest nacht blijven omdat bloeddruk na de bevalling wegviel en ik dus ook. Na flink wat zakken vocht door 2 infuuslijnen kwam ik weer bij. Heb wat bloedarmoede, dus ben flink moe. Maar ik heb een goede bevalling gehad, vooral het laatse 1,5 uur vanaf persen kijk ik met plezier op terug. Heerlijk gevoel, zo'n blote baby op je buik. Lees later even bij, moet nu echt slapen.
WAAAAAUWWW HARTEWENS !!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet ervan meis en kom maar rustig bij!!!! Wat een verhaal zeg!!! Maar hij is er !! OOh ben helemaal blij !!