***GEBOREN*** Bruidje, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, bevallen op 09 mrt 2011 met 38wk+5d van zoon NIEK STEFAN, 3790 gram en ? cm *** ZWANGER *** Natas, 44 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011 Lindada, 29 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 19 okt 2011 AFSPRAKEN 18 mrt: Wenuurtjes beide zoontjes Pippo 19 mrt: Yara 2 jaar! 25 mrt: Pippo 1ste werkdag 04 apr: Sam CB (11u30) 22 apr: Pippo CB 26 apr: Julian oogarts
Lieve Hartewens, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Niek!! En dit keer een goede bevallingservaring, super meid! Hahhaa Pippo, ik hou je aan de belofte dat ik nog minstens 2 weken te gaan heb Linda gelukkig een goede echo, super! Helaas wel door een stomme gyn. Anna, je hoort vaker dat het grote brusje een terugval in gedrag krijgt. Door de ziekte van Linde zal het effect op Yara ook wel erger zijn geworden. Een knuffie voor de grote kleine meid! Ben vandaag weer bij de VK geweest : volgens haar staat mijn lijf op springen (ja, dat voel ik wel!!.....) maar hoeft dat niets te zeggen over wanneer de bevalling daadwerkelijk begint. Alles gaat goed en uk voelt zich nog lekker bij mij. Volgende week weer terug komen. Mijn moeder was hier weer logeren, ze is net weg, en gisteren + vandaag zat ze in de modus "hoe gaat dat met het bevallen en in het ziekenhuis" + "wanneer word ik gebeld en mag ik komen" + "ik kan ook op Danique passen". Met name bij die laatste loop ik op eieren, want ik wil dus absoluut niet dat zij alleen op Danique past. Ik kan om sommige dingen aardig heen laveren, maar dit lukte me niet meer. Eén van de keren dat deze langspeelplaat bij haar af ging vanmiddag kreeg ze door dat mijn zus misschien wel eerder komt om op te passen als de opties hier in Almere niet lukken (buurvrouw, mijn oudste stiefdochter en het kdv), en dat deed pijn Dan verzwijg ik nog in alle talen dat als het qua oppas Danique lukt mijn zus ook weer bij de bevalling mag zijn. Maar mijn moeder erbij, daar moet ik niet aan denken. Gatsie, zo naar om dat te voelen.
Hartewens gefeliciteerd met jullie zoon. Wat schrikken dat je zomaar wegviel. Gelukkig mochten jullie al snel weer naar huis. Geniet met zijn allen van jullie tweede wonder. Xxx Treintje Lindada, ik ben wel opgelucht, Begon me al een beetje zorgen te maken toen ik niets van je hoorde hier. Wat een stomme gyn zeg. Natas, ik ben zo benieuwd naar je beeb. Succes nog even. Ik hoop dat je pas ploft als jij er klaar voor bent. Klinkt trouwens erg gezellig met je collega's. Ze zullen je wel weer net open armen ontvangen met zo'n vervangster Mariss, sterkte dit weekend met je diensten. Wat zeiden ze eigenlijk op je werk dat je zwnager bent? Of heb je het nog niet verteld? Lukt het kop in het zand steken een beetje? Ik kan me voorstellen dat het zo lang duurt voordat je weer voor die echo m ag. Ik duim me suf meid. Annna, wat heerlijk dat alles weer OK is met je meisje. Wat moet dat verschikkelijk zijn geweest zeg zo op de IC. Hopelijk trekt Yara ook snel weer bij. Meestal is dat wel het geval. HEt is een grote verandering voor zo'n kleintje Pippo hoe gaat het meid? Rebbel ik had nog niet gereageerd, maar wat goed dat je je streefgewicht bereikt hebt (0.4 kg is verwaarloosbaar). Wat heb je gedaan? Ik ben 5 kg kwijt en ben nu 63 kg. Op zich prima, maar ik wil heel graag naar de 58. Dan ben ik echt slank. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Ik eet gezond en sport minstens 3 keer in de week. Meer ga ik er niet aan doen want dat vind ik niet nodig. Ik ben benieuwd of het hiermee lukt Hier gaat alles lekker. Phaedra begint nu heel vel op handjes en knietjes te zitten en kan heel stevig zitten. Daarnet probeerde ze zelfs vanuit kruipstand op haa billen te gaan zitten. Ze is zo veel sneller dan Isis (logisch want die was te vroeg). Ik vind het heel leuk om te zien, maar ik besefte me gisteren opeens dat het 'baby' er eigenlijk al heel lang vanaf is. Morgen gaan we met de meiden naar een muziekochtend (open dag van muziek op schoot). Ik denk dat Isis het helemaal geweldig gaat vinden. Fijne dag allemaal Xx Treintje
Lindada, fijn dat alles in orde is met jullie beebje ! Genieten maar! Treintje, hier gaat het wel...het begint te korten he de tijd met de kindjes samen...met schoonvader gaat het soms goed en soms niet...hij ligt nu op gewone afdeling...maar wind zich voor het minste op en dat maakt het natuurlijk niet gemakkelijk. Ook is hij veranderd (emotioneel, niet kunnen aanvaarden zijn beperking aan rechterkant...), nou heeft ook wel allemaal te maken doordat die plek ook geraakt is op zijn hersenen...zijn gedrag...ook mag hij geen bezoek meer hebben van kindjes want dan stijgt zijn bloeddruk enorm blijkt...nou hier zijn we nog niet eerder geweest dan zaterdag...gaat ook moeilijk in de week he...maar ik had manlief wel al laten verstaan dat ik liever niet met de kindjes ga...ten eerste al voor opa zijn welzijn en ten tweede kindjes vinden het leuker om alleen de gang door te hollen dan eigenlijk stilzitten...maar goed...helaas gaat mijn schoonzus wel steeds met der kind van 3,5jaar...maar goed...nu gaat ze niet meer omdat het niet meer mag...nou ik hoop dat het snel de betere kant opgaat met hem...Ik ga vanmiddag de kids een tekening laten maken voor hun opa...das het enige wat ze kunnen doen om hun opa te laten voelen dat ze met opa meeleven...
Natas, jij op springen?? Nou ik vond de foto's erg mooi hoor en nog niet heel erg dik zijn toch? Treintje, hier is het 'baby'zijn ook al een tijd te zoeken ...erg he...hij zit al mooi alleen van zijn 5,5maanden...2wk terug zat hij op de mat en had zich ineens rechtgetrokken aan de spijlen van zijn park, nou die stond ineens recht...hij tijgerde al een tijdje naar achteren en nu sinds een paar dagen gaat hij op knietjes steunen...hij heeft al 6tandjes...drinkt zijn flesje (afgekolfd) al tijdje alleen (mogen we niet meer vasthouden)...(drinkt enkel 's avonds afgekolfd flesje want 's avonds is hij te actief en bijt hij me hard in de tepel...heb al paar keer luid geroepen van de pijn, maar dat deert hem blijkbaar niet ) dus dan maar zo voeden...wel nog aan de borst 's morgens...kijk daar altijd naar uit en hij ook denk ik HAHA
Liesje, vandaag geen vrije dag? Hoe was het met de prikjes bij Lorenzo? Rebbel, hoe is het ten huize Rebbel? Bruidje, hoe gaat het met jullie verder? Lindada, wanneer is je volgende afsrpaak juist? (weet over 2wk wel)
Wauw Pippo jouw mannetje gaat helemaal snel zeg. Wat goed dat hij zichzelf al helemaal optrekt. Hier is Phaedra ook zo gruk dat de fles helemaal niet lekker gaat. We zijn er nu achter dat we haar in haar bed moeten leggen en dan heeft ze de rust om haar fles leegte drinken. Isis had dit nooit, die vond haar eten veel te belangrijk (en nog steeds) Fijn dat je schoonvader naar een minder zware afdeling mocht, maar wat rot dat hij zoveel naverschijnselen heeft. Ik kan me voorstellend at hij daar heel emotioneel van wordt. Jammer dat de kindjes niet meer meemogen, maar zijn welzijn gat idd voor. Hopelijk vinden jullie snel de tijd om weer eens langs te gaan. Ik ken het hoor. Als je niet naast de deur woont dan is het moeilijkd oor de weeks. Sterkte meid ook voor je familie
Nou ja, manlief gaat dit weekend wel bij zijn vader...dan kan hij mooi de tekeningen geven aan opa ! HAHA hier is zjn melk ook nog te belangrijk want voor de avondfles gaat hij in bad samen met ofwel papa, ofwel mama (en de kids soms) P met 4 soms in een bad, moeten dringend grotere ) dan kijkt hij al richting de borst en wil al eens drinken...soms laat ik het toe...maar helaas is het dan terug bijten..dus nu niet meer...soms grijpt die naar de mini mini tepeltjes van papa
Hey dames, Jawel Pippo, wel een vrije dag ik ben veel te druk Hartewens, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Niek! Ik moet nog even teruglezen hoe je bevalling verlopen is maar zo gauw heb ik gezien dat je nu een hele andere bevallingservaring had! Lindada, fijn dat je echo goed was meid! Nu op naar de volgende goeie echo! Natas ook weer goedgekeurd zag ik...jij bent idd de volgende op de lijst meid! Verder heb ik (nog) niet teruggelezen en heb ik eigenlijk ook weinig zin in. Gisteren ben ik met Lorenzo bij het cb geweest voor de prikjes, even huilen en toen was het ook goed, hij heeft er gelukkig weinig last van gehad. Hij weegt 6670 gram en meet nu 64 cm. Je krijgt bij 3 maanden weer zo'n vragenlijstje om in te vullen hoe je je voelt enzo en daar schrok de cb-arts toch wel van, van wat ik ingevuld had en ze raadde mij toch dringend aan om contact te zoeken met de ha om erger te voorkomen. Gisteren gelijk met mijn baas om tafel gezeten om het eea uit te leggen en te zeggen dat ik dit traject in ga stappen en dat de oorzaak waarschijnlijk een combi is tussen mijn psychische gesteldheid en de stress/drukte op het werk. Nou dat komt hij zich helemaaaaal niet voorstellen dat het door het werk kwam :x Hij begon het gelijk in de privesfeer te zoeken en hij weet er helemaal niks van. Maandagmorgen heb ik een afspraak bij de ha en dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Zo nu ga ik nog even op de bank liggen want ik heb een giga hoofdpijn
Liesje, fijn dat Lorenzo groeit! En veel beterschap met jou hoor! Ach is al een hele prestatie dat je het er met je baas overhebt...niet aantrekken..en lucht je hart maar maandag bij huisarts...rust maar lekker nu!
Hartewens en Hartewens-man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Lara, van harte gefeliciteerd met je kleine broertje! Wel zachtjes knuffelen hoor
Hier gisteren bij de KNO geweest met Janneke, ze heeft idd nog vocht achter haar oren, maar ze zijn niet rood. Verder willen ze het graag aanzien, want liever plaatsen ze nog geen buisjes (het wordt al wel gedaan vanaf 6 maanden). En amandelen ook zowieso niet voor het jaar. Wel werd ons geadviseerd een dagboekje bij te houden hoe vaak ze 's nachts komt, hoe vaak ze slaapt, wanneer ze pijn lijkt te hebben etc. Maar was alweer zoveel info dat ik vergeten was te vragen of ze nu ook slechthorend was.....ga er maar even vanuit dat dat het geval is en dat ze daarom ook zo weinig geluidjes maakt. Maar doof is ze niet, want als er achter haar iets gebeurd moet ze wel kijken Verder razend druk op het werk....heb meer dan 40 uur gemaakt deze week....volgende week ook nog zo'n drukke week en dan hoop ik dat het daarna wel weer rustiger wordt.
Hartewens, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Niek! En wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo'n mooie bevalling hebt gehad, we weten hier allemaal dat je er zo tegenop zag ... Wel even schrikken van je wegvallen, maar gelukkig ben je nu in ieder geval wel weer thuis. Lindada, gelukkig maar een boontje met knipperlicht. Enerzijds erg knullig dat deze gyn zo beroerd heeft gemeten, anderzijds, over 2 weken kun je weer even extra loeren, niet verkeerd toch? Mone, druk weekje dus. Wat sneu voor Janneke zeg, inderdaad goed om een en ander bij te houden in een dagboekje. Liesje, je kleine man doet het goed. En goed om even aan de bel te trekken voor wat betreft je werk. Wel erg kortzichtig van je werkgever om het allemaal in de privésfeer te zoeken. Sterkte met alles. Pippo, vervelend voor je schoonvader dat de kleinkinderen niet meer langs mogen komen, maar zijn herstel gaat nu even voor. Ik kan me ook best voorstellen dat hij momenteel vrij emotioneel is door deze situatie. Het is ook niet niks allemaal. Sterkte voor hem en voor jullie en een dikke knuf! Natas, nog even meid, en dan mag jij. Ook voor jou is het allemaal niet niks, zo met je moeder. Ook voor jou sterkte en een dikke knuf. Anna, ik ben benieuwd hoe het Yara gaat bevallen op de peuterspeelzaal.
zit ik hier heel de nacht aan een verhaaltje te werken gooit hij me er uit.... GRRRR!!! Nou meiden vrees is uitgekomen zit hier nog steeds sinds gisterenochtend, nog een OK en ik mag naar huis!!! slapen!!! Hoop voor me op een plaatselijke donderbui! De rest reageer ik nog later wel weer op, maar Hartewens supergefeliciteerd met jullie zoon Niek!!!
Treintje, wat gaat dat snel hè, nu alweer niet meer een 'echte' baby. *neemt zich voor weer heeeeeel erg te gaan genieten straks* Pippo, wat een moeilijke situatie met je schoonvader. Veel sterkte! Thnx voor compliment over de zwangerfoto's. Ik ben niet super dik nee, gelukkig niet. Maar in verhouding met mijn figuur is de buik nu echt zwaar. En Pielemans is al goed ingedaald en ligt aardig op m'n blaas en onderkantje te beuken. Ik kan geen 3 minuten achter elkaar meer lopen behalve schuivelend. Liesje, goed dat je aan de bel hebt getrokken en ermee aan het werk gaat. Knuf! Wat een lange dienst Mariss, jakkes.
Natas, helaas vanavond weer minder goed nieuws gehad wat betreft schoonvader...die lag sinds donderdag dacht ik..op gewone afdeling...nu terug onder bewaking...bloeddruk schommelt teveel... en ook ziet zijn stuit erg paars...hoop dat ze er aandacht voor besteden want zou niet willen dat hij doorligwonde gaat krijgen