ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Natasja googelt nog even verder op de draagdoeken...... wat ik vergeten was erbij te zeggen is dat ik graag heb dat iedereen dezelfde de beste vindt :D
    Thnx voor de 2de link Sam, ga het morgen es bekijken.

Hai Rebbel!

Jawel, toch nog : mijn voeten en enkels zijn in een paar uur tijd opgezwollen tot zeer elegante olifantspootjes. :D

Moest vandaag erg lachen om een opmerking van Danqiue die een windje liet : "Ooooh mama! Een billehboetjuh!!" (een billenboertje). :p

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen,

@pippo: ga het later nog even terug lezen, moet nu gaan werken.

@natas: haha! wat een schatje! het schiet bij jou nu ook op zeg! hoe voel je je nou?

fijne dag allemaal!

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden,

Alle goed hier? Ik zie dat Natas nog met BIB is. Zet hem op meid. Wie weet zijn die dikke pootjes een voorteken (haha dat is natuurlijk alles op deze termijn)

Pippo, wat een vervelend nieuws van je schoonvader. Ik duim voor een goed herstel voor hem. Goed dat je zorgt dat je geinformeerd blijft.

Liesje, dat is schrikken meid. Hoe was het bij de HA? Wat zijn eigenlijk je symptomen als ik vragen mag? Ik had uit je verhalen niet begrepen dat je toch wel erg in de put zit. Dikke knuffel meid. Goed dat je actie onderneemt.

Zo ik heb net een superchagarijnige Phaedra bij het kdv afgeleverd. Ik weet niet wat ze heeft, we lopen sinds gisteren al met haar te rommelen, niet willen slapen, veel mopperen. Alles al gecontroleerd maar er is niets. Ik denk groeisprong en misschien een griepje die eraan zit te komen. Arm meisje, is echt niets voor haar

Zaterdag ben ik met Isis naar een open dag van muziek op schoot geweest. Ze vond het geweldig! Ik heb ons nu opgegeven voor een muziek op schoot cursus in April. Ze werd helemaal blij toen ik dat vertelde "ja mama muziek maken", maar helemaal zal ze hel wel niet begrepen hebben. Ik heb er echt zoveel zin in. Als dit bevalt ga ik in september met phaedra.

Fijne dag ik ga gauw aan het werk

Xxx Treintje

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha meiden,

Kom binnenkort even echt bijkletsen, vanmiddag als het lukt....
    Maar heb het weer overleefd! en gelukkig wel 6 uur geslapen!!!

Hoera het leven is mooi! Nu lekker even tijd inhalen met Tom!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje... de 8,5 maand sprong schijnt er te zijn ;) !!

Genietse Mariss :D !

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja Sam ik denk het ook. Ik vind het alleen zo rot omdat ze normaal zo blij en gezellig is. Maar ja ook blije en gezellige meisjes hebben recht op een baaldag:D

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeps ;) !! HAHA!!

Hier sta ik versteld. Rinze is voor de derde dag al makkelijk met het gaan slapen overdag. Heb hem net in bed gelegd en zonder huilen is hij gaan slapen :D !! Verder klop ik het nu even heeeeel hard haf :D !

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Whaha! Mijn acteerdebuut! ;) Met een hele mooie flaterende doktersjas, (bijna) zonder make-up en een bos pluishaar... Had toch graag mezelf eerst wat opgefrist, maar helaas. Ach je hebt altijd veel commentaar op jezelf toch? Maar voor de geinteresseerde:

YouTube - Introfilmpje

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Lindada nou dat valt mee hoor :D !! Leuk zeg :D :D !!

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Wat leuk!!!!
    Hoe kwam je hierin verzijlt? Ziet er heel leuk uit hoor

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lindada, leuk toch! HIHI

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo....

het zal wel gefaseerd gaan, maar eindelijk even rust om te reageren!

Natas, wat gaat het hard zeg! Ben je er al een beetje aan toe, of heb je nog te veel plannen voor het tempo wat haalbaar is?

Pippo, wat vervelend dat het toch te onrustig is met je svader zijn bloeddruk. Wel fijn dat ze er zo bovenop zitten. Nu nog wat meer aandacht voor zijn stuit en dan een beetje wind mee graag...

Moeilijk hoor als je eigenlijk net te veraf woont, zeker nu de kids niet mee kunnen. Wij zijn om die reden ook verhuisd naar de andere kant van het land. Jammer dat je net nu weer bijna moet beginnen met werken! Nu kun je je tijd echt wel gebruiken!

Mone, fijn dat ze Janneke in de gaten blijven houden. Hopelijk geeft het bijhouden van een logboek meer duidelijkheid. Wat een getob zo! Is het noro virus nog voorbij gewaaid?

Treintje, vervelend zeg dat Phaedra zo slecht in haar vel zit. Hopelijk is ze snel weer beter als ooit!

Liesje, meid wat vervelend allemaal! Wel heel goed dat je er wat mee gaat doen! Het is ook niet niks, 2 kleine kinderen, een baan waarbij je steeds nieuwe verassingen krijgt, en echt niet lekker in je vel. Hopelijk kan je snel een nieuw pad in slaan waarbij het allemaal wat zonniger gaat worden!

Sam super zeg! hopelijk krijgt Rinze snel een mooi slaapritme overdag en 's nachts!!! Ben je al begonnen met je cursus of moet je nog wat geduld hebben?

Dokter Linda ziet er goed uit hoor! hoe gaat het? niet te veel last van kwaaltjes?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss, ik heb de eerste module al bijna klaar :D !! Met huiswerkopgaven ingestuurd en daar had ik een 10, 9.3 en een 10 voor ;) ! Dus gaat lekker :D . Nu ben ik met de laatste blz van module 1 bezig.

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    haha Lindada, leuk zeg!! :)
    Treintje: Hopelijk verwaait het sprongetje snel, en heb je je vrolijke meisie weer terug! klinkt leuk, dat muziek op schoot!
    Denise had dat vast ook leuk gevonden. Is gek op muziek.
    Sam: lekker zeg, een slapende Rinze! :)
    Lianne maakt er momenteel een potje van met slapen. Vind alles veel te interresant. En dametje is sinds een paar dagen over op 4 flessen.. en slaapt nu van 20:00 uur tot 07:00 uur :)

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Treintje leuk trouwens van muziek op schoot!! vooral ook dat ze zo positief reageerde!

Inez alles goed? druk met de meiden?

Ischa, hoe gaat het met Lucas? Zijn de buisjes zonder problemen geplaatst?

Jootje, hoe is het met jou/ julie?

Rebbel, fijn dat het zo goed is gegaan zeg met afvallen, wel een heftig en intensief programma hoor!

en alles wat ik nog vergeten ben.... komt wel weer!
    Tom ligt na 1,5 uur spoken eindelijk te slapen, en dan staks lekker naar de kinderboerderij!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    natas: hahah wat een leuke opmerking van Danique. Een billenboer! :) (wij noemen het hier een broekhoest ;) )

Liesje: hoe gaat het nou meis?? goed dat je actie onderneemt!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Muziek op schoot klinkt idd leuk Treintje :D !!

Veel plezier Mariss..

Zoo Jootje, dat gaat maar goed daar :D !!

Hmmz Rinze is na uurtje slapen alweer wakker... ;) Had ik iets gezegd? :p

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Super Sam! dat thuisstudie gebeuren ligt je dus wel!

Jootje mag ik tzt bij jou in de leer? dat slapen hadden we hier toch al nooit door, en ik weet niet wat het potje precies is, maar die nachten teken ik direct voor!!! En dan nu al naar 4 flessen! wow!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    haha, Sam misschien kunnen we samen een cursus boeken bij Jootje?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cursus boeken is goed maar ik ga niet aan de kv :p

Deel Deze Pagina