navondddd sorry, heb wel gelezen, maar er is weinig blijven hangen Liesje: sterkte voor eerst.Hoop dat je snel weer lekker in je vel zit! Sam: zooooooo studiebol goede cijfers zeg! en een tandje voor Rinze. Cute! Linda: zwanger? haha...echt wel overduidelijke symptomen. Vervelend hé dat geuren dan zo sterk zijn. Bah ik had dat ook, en bepaalde geuren doen me daardoor nog kokhalzen. Natas: laatste loodjes nog even! spannend hoor. Las nog dat Janneke wat vol zit..niks aan. Beterschap meisie. mennnnn wat ben ik moe!! vandaag een drukke werkdag gehad en 2 spokende kids afgelopen nacht.. Lianne was ws wat huilerig door de prikjes van gisteren Denise was huilerig omdat ze weer eens een oorontsteking heeft dus ze heeft weer een kuurtje. (en het ging zo goed de laatste tijd!) Denise mag trouwens morgen proefdraaien op de psz en Lianne was weer goed gekeurd bij het cb. 6950 gram en 64,5 cm voorkeurshouding is zo goed als over alleen groeit haar hemangioom wel. Naja hij zit in haar haartjes, dus zie je hem niet heeel duidelijk.
Het slapen van Danique was vanmiddag een drama, is niet gelukt. Vanavond ging het redelijk, Chris is 2x terug geweest en toen ging ze godzijdank een beetje spelen en praten in bed. Uiteindelijk viel ze pas om 22.00 in slaap, en ze was al zo moe. Kan heel goed zijn dat Danique wat aanvoelt. Grote veranderingen als de peuterkamer hadden we rond kerst al gedaan, maar er gebeurt natuurlijk nog genoeg. En kids voelen zo veel aan. Pippo, dat van 'auto weg' had niet zo zeer met een auto te maken maar met haar angst dat papa weg zou zijn. Ze geloofde het niet toen ik zei dat papa beneden zat. Maar toen papa boven was gekomen ging haar angst gewoon door. Papa en mama mochten niet naar beneden, zij wilde ook naar beneden en niet in kamertje blijven. Mone en Pippo, we mikken voor meneer Pielemans idd op het ziekenhuis om te bevallen. Maar ik denk niet dat haar angst daar nu mee te maken heeft, dat weet zij helemaal niet. En ik denk dat als een vertrouwd persoon bij haar is het dan hetzelfde is. En zo niet...... dan is dat even niet anders. Ik kan er op dat moment niets mee. Liesje, we hebben al ff gechat, hou je taai! Mone, wat goed van Pieter zeg! Wat sneu dat Janneke nog zo benauwd is. Wat naar dat je je zo rot voelt Linda. Dat is zwaar Jootje, 2 nachtbrakertjes voor een lange werkdag. Vandaag met Danique en mijn zus naar de kinderboerderij geweest. Was erg leuk!
Hoi meiden Natas, kan idd door de aankomende bevalling komend at Danique opeens bangig is. Ze voelt vast de spanning dat er iets te gebeuren staat. En als je haar even meeneemt naar beneden en dat helpt dan is dat toch fijn? Ik denk altijd maar zo, als ze eraan zou wennen en ze wil het iedere avond kan je er altijd wat aan doen op een later tijdstip. Alles is terug te draaien (met wat moeite) Oei ik moet gauw aan het werk dus ik reageer verder even niet, sorry Xxx Treintje
hallooo Nou denise heeft haar prima vermaakt op de psz! ging heel goed. Ik had wel even zoiets van..pff wat wordt mijn kleine meid groot!!! Gelukkig vannacht een betere nacht gehad. Denise hadden we uit voorzorg een zetpilletje gegeven. Heeft de hele nacht heerlijk geslapen. Natas: moeilijk is dat hé, kindjes die niet willen slapen. Ik denk ook dat het misschien door de komst van meneer pielemans is. (ze heeft verder geen gezondheidsklachten? verkouden? last van oortjes????) enne leuke foto's! zal nu alvast even eten koken voor mannetje en Denise. Heb late dienst, kunnen zij als ze thuis komen na verwarming in de magnetron zo eten dan nog even stofzuigen, naar de oppas en werken maar weer.. fijne dag allemaal
Is ook wel zo Treintje, als we zouden merken dat het naar beneden willen een gewoonte wordt en het angstige over gaat in gedrein dan merken we dat natuurlijk wel. Jootje, nee voor zover ik weet en merk heeft ze niks onder de leden. Ze is verder ook heel vrolijk. Gisteren hebben we het gelukkig niet nodig gehad om haar mee naar beneden te nemen, ging al weer ietsje beter. Vanmiddag heeft ze 10 minuten gehuild maar het klonk al minder angstig. Daarna heeft ze niet geslapen maar lief gespeeld, dus wie weet is deze bui alweer over. Jootje, fijn dat Denise het leuk heeft gehad op de psz! Weer een nieuwe fase hè.
Zo kletskoppen, ik moest wel even mijn best doen om bij te lezen. Eens zien wat ik heb onthouden. Liesje, beterschap en probeer te genieten van je Liesjedagen. Natas, mooie buikfoto's. Vervelend, die slaaptaferelen die jullie momenteel hebben met Danique. Zou van de spanning kunnen zijn vanwege alle veranderingen die eraan zitten te komen. Die kleintjes voelen meer aan en vangen meer op dan je zou denken. Hartewens, wat fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat, wel naar van de krampjes. Linda heeft haar acteerdebuut gemaakt. Heb het filmpje nog niet bekeken maar ga ik nog wel een keer doen. Ben benieuwd. Heb nog iets gelezen over een tandje bij Rinze, au voor mama. En een blije mama met erg mooie cijfers! Schoonvader van Pippo is naar een andere afdeling. Hopelijk nu weer snel naar huis! Eh ... verder kom ik even niet. Sorrie als ik iemand ben vergeten. Hier is het momenteel weer even erg druk. Ben met de laatste boekhoudkundige dingen bezig, ondertussen moet er ook nog in de tuin worden gewerkt, zijn er een paar apies die tussendoor nog enige aandacht nodig hebben. M'n hoofd loopt een beetje over, maar dat zal ook wel weer goedkomen. En ondertussen zit ik iedere week braaf bij bijeenkomsten voor AD(H)D'ers in de hoop daar iets van op te steken. Het is een kleine, maar vrij drukke groep met 4 ADHD'ers waarvan 2 ook nog met asperger (autisme) en ik zei de gek met ADD. Voel me niet altijd even thuis bij deze bijeenkomsten, maar desondanks steek ik er wel het nodige van op. Die van vanavond was erg interessant. Er was deze keer een psych aan het woord die een en ander uitlegde en er was erg veel ruimte om vragen te stellen. Nu heb ik volgende week een afspraak met hem staan en hij gaat nog een en ander voor me uitzoeken voor wat betreft alternatieven voor ritalin. Ben benieuwd. Er zijn toch wel mogelijkheden voor medicijnen zonder lactose en glucose/suiker.
leuk Liesje. Kijk van die dingen wordt je blij. Heb je trouwensnog medicijnen gekregenv oor je PPD? Dombo, fijn dat je in een groep zit. Jammer wel dat hij niet helemaal aansluit bij jou. Hopelijk komt er veel goeds uit je gesprek met de psych volgende week Xxx Treintje
Treintje, ja ik moest leuke dingen gaan doen, dus dit is er eentje van Nee (nog) geen medicatie, eerst met rust, leuke dingen en gesprekken proberen beter te worden Als dat niet mocht lukken, dan kan er altijd nog medicatie gegeven worden maar liever niet natuurlijk.
weet niets over PPDs, maar lekker spotren helpt bij mij altijd heel goed om mijn hoofd weer in het gareel te krijgen. Knuffel meid ik hoop dat alles snel weer zonniger wordt Ben ook heel benieuwd hoe het met Natas gaat
Joehoe, meldplicht voldaan, nog geen Pielemansje in zicht! Inez, wat fijn dat je deze keer wel wat meer aan de groep had. Liesje wat een ontzettend leuke taart! Vannacht hadden we met Danique drama. Het naar bed brengen ging weer slecht, maar dit keer is ze ook gedurende de nacht veel huilend wakker geworden. We zijn 6x bij haar geweest. Een keer bij Chris zei ze "mij niet opeten", bij mij had ze het een keer over "beestje" en een keer zou er iets onder haar dekbed zitten wat we samen zogenaamd hebben weg gejaagd. Ze was echt heel zielig, snikkend in haar bedje. Maar voor ons wordt haar angst zo wel tastbaarder, we kunnen nu tenminste beestjes verjagen. En ze is snotterig sinds vanmorgen, wie weet (Jootje vroeg het al geloof ik?) heeft dat er ook iets mee te maken.
Ach natas, wat een gedoe zo de laatste dagen voor je bevalling. Hopelijk kunnen jullie inderdaad iets met die beestjes. Angst is natuurlijk zo ontastbaar. Wij hebben trouwens de laatste weken voor de bevalling ook vooral papa naar haar toe laten gaan. Terwijl ze liever mama heeft, maar om het alvast te laten wennen dat papa degene is die 's nachts en 's avonds voor haar zorgt. Nou hier wordt hard gekrijst nu. Zag nog wel een mooie taart. Ik wou dat die hier was voor Yara's verjaardag.
Ah gosh, Daniekie ziet er niet uit. Bleek, snotneusje, klein bekkie, piekhaartjes, verhoging en door het slaapgebrek van deze week dikke blauwe walletjes. Ik hoop dat m'n moppie vannacht wat slaap in kan halen. Chris deed de laatste tijd al veel dingen omdat het mij wat te zwaar werd, zoals naar bed brengen. Ook 's nachts naar haar toe gaan omdat hij nu sneller uit bed kan springen dan ik Dus gelukkig is ze daar al aan gewend. Maar na 4x vond ik het vannacht voor Chris wel genoeg en heb ik me uit bed gehesen.
Sorry meiden dat ik al even niet meer hier ben geweest. Natas pielemansje laat wel op zich wachten zeg! Beterschap voor de kleine meid . Op zich hebben de buisjes wel geholpen tegen Lucas zijn oorontsteking maar helaas is hij toch nog regelmatig ziek, afgelopen week heeft hij veel moeten overgeven en diarree, gelukkig gaat het nu weer beter. Ook weer wat problemen op het werk helaas. Ik heb al 8 jaar geen salarisverhoging gehad (wel de wettelijke cao verhoging) en afgelopen week is er een nieuwe vrouw begonnen (zelfde functie, minder werkzaamheden) en verdient meteen hetzelfde als wat ik heb, terwijl ze nog niets van het systeem enz. weet. Ik ben dus kwaad naar mijn baas gestapt en heb gezegd dat hij binnen nu en een paar maanden met iets moet komen (heb de laatste tijd vaak te horen gekregen dat ik mijn werk goed doe en ze zijn ook zeer tevreden over mijn nieuwe taken op een andere afdeling) en dat ik anders op zoek ga naar een andere baan. Hij kwam natuurlijk weer met een mooi verhaaltje en op het einde zei hij "zo daar kom ik weer mooi goedkoop vanaf". Ik ben meteen naar de p&o adviseur gegaan en heb dit verteld nu bleek dat ze sowieso al mijn naam op een lijstje heeft staan waar ze mee naar de directeur gaat voor salarisverhoging. Ben benieuwd. En vandaag kregen we nog eens te horen van de zus van mijn vriend dat haar schoonmoeder in een hospice is opgenomen, we wisten al wel langer dat het niet goed ging. En haar schoonvader heeft vandaag te horen gekregen dat hij leverkanker heeft. Dus mijn zwager is dadelijk beide ouders in korte tijd kwijt . Ik ga proberen weer wat vaker te reageren op jullie. Pippo hoe is het met je schoonvader?