Zo ging het bij Danique ook altijd : of heel snel slapen, of nog spelen en zingen en later in slaap vallen. De beestjes passeren niet meer zo de revue, wat wel duidelijk wordt is dat ze niet alleen wil zijn. Naar de ander willen, bang dat die 'weg is met auto', paniekhuilen als je weg wilt gaan, etc.
Mariss, nou de PET-scan is niet kunnen doorgaan omdat er iets niet goed was neergeschreven volgens agenda ....wel isotopen ingespoten en morgen word het dan aflezen...als deze goed zou zijn, geen operatie melden ze mijn schoonmoeder en morgenavond naar huis. MAar dan vroeg ik wat opereren mocht het niet goed zijn??? Vertelde ze me, weet ik niet!!!! HALLO? dat is toch je 1ste vraag als ze je dat vertellen????? Nou voor 1 keer ga ik zeggen dat mijn schoonmoeder is een watje is! Want uiteindelijk weten we nog niets meer dan gisteren dan de 2 voorbij weken!!! Nou ik hoor het wel...maak me er niet druk meer over...kan schoonmoeder haar handje toch niet blijven vasthouden en zeggen wat ze moet vragen....????
1 ding staat vast, dat ziekenhuis waar schoonvader ligt, ga ik dus nooit...was ik ook niet van plan ...liever ziekenhuis waar ik werk
Heb niet alles bijgelezen, doe ik komend weekeinde wel, maar kreeg nog wel mee dat Pippo zwanger is. Meid, van harte en op naar een mooie echo! Natas, pielemanske laat wel op zich wachten. Kom op kereltje, kom nu maar eens naar buiten om kennis te maken met je papa, mama en grote zus. Hier is alles OK, maar ben even erg druk op het moment. Tot snel!
Gaaf Liesje!!! wat onwijs leuk. Pippo, wat een geweldig nieuws!!!!!! dat is nog eens een mooie ontspannen manier om zwanger te raken zeg. Jullie waren er al wel uit toch over nog een 4de? (ik kon me herinneren dat jullie alleen over de timing aan het nadenken waren, nou dat is dan ook niet meer nodig haha) Natas, poeh meid. Je zal wel een behoorlijk zware buik hebben ondertussen. Fijn dat iedereen weer is opgeknapt. Rot dat Danique nog zo veel angsten heeft bij het slapen gaan. Die beginnen bij Isis ook een beetje te komen. Laatst moet ze huilen omdat ze een hand onder het bed vandaan zag komen Hier gaat alles lekker. Ik ben veel aan het hardlopen en sinds deze week heb ik er een hardloop vriendinnetje bij. Het is 1 van de mechelse herders van mijn buurman. Is gepensioneerd van de sport, maar wil nog zo graag lekker bewegen. Dus die gaat nu lekker met me mee. Ze vindt het eigenlijk nog een beetje eng, maar loopt wel netjes mee. Gisteren trok ze opeens haar riem los en dook de weg op in de binnenstad van Alkmaar !. Ik schrok me wezenloos. Gelukkig kwam ze meteen weer terug, maar ze had wel onder een auto kunnen komen. Nu krijg ik een betere riem van mijn buurman, die niet zomaar over haar kop kan schieten. Wel leuk hoor want waar iedereen mij bijna aanreed op het fietspad waar ik loop, gaat nu iedereen met een grote boog om me heen
Liesje geweldig !! Wow treintje wat een mooie honden !! Jij kunt veilig op weg !! Nou ja.. bijna dan !!
Natas nog BIB lees ik... Jeetje Pippo wat een toestanden allemaal met je schoonvader. Hopelijk gaat het voortaan beter en hoef je je schoonmoeder niet bij haar handje vast te houden. Hier nog steeds super misselijk. Gister twee keer overgegeven en vanmorgen ook al een keer. Aangezien ik meestal 's avonds overgeef, ben ik bang dat ik vandaag weer op 2x uit ga komen. Die ene dag was dus helaas een uitzondering. Ach, het houd (ooit) een keer op. Morgen naar de Efteling! Heb er zo'n zin in! Hopelijk voel ik me wel een beetje goed morgen. Heb niet zo'n zin om ergens de bosjes in te duiken daar...
Liesje: woowwww super zeg!!! Treintje: wat een mooie honden wel een hele uitdaging lijkt me. Natas: Meneer pielemans nog geen zin om de wereld te verkennen? hebben net een etentje gehad op het werk. Fam. van een overleden bewoonster van ons had voor het personeel en bewoners van onze huiskamer een warm/koud buffet geregeld. Dit als dank voor alle goede zorgen voor hun moeder tijdens haar verblijf bij ons en de goede zorgen voor de fam. tijdens haar sterfbed. vond het heel speciaal! Verder druk bezig met onze tuin en ook nog de laatste puntjes op de i voor mijn zus haar vrijgezellenfeest voor morgen. Zal nu even terug lezen!
Sjonge Pippo, het houdt niet op in dat ziekenhuis zeg. Wat leuk Lies!! Prachtige honden zeg Treintje. Sterkte met de misselijkheid Linda. Nou jongens, Danique had vanmiddag ineens 39.5 koorts. Eerst was ze verder nog wel redelijk, kaliber 'sesamstraat kijken op de bank'. Maar al snel stortte ze in, ze voelde zich behoorlijk beroerd (rillen, slapjes huilen, mama ik heb au). Ze is gelukkig gauw in slaap gevallen, ik hoop dat ze zich snel wat beter voelt. Maar zo lang zij ziek is mag Pielemans van mij even wachten. Vanochtend nog even snel wat fotootjes genomen. Op de achtergrond de wieg voor meneertje Pielemans, die in onze slaapkamer staat. Daar hebben o.a. Chris, m'n stiefdochters, stiefkleinzoontje en Danique ook in gelegen.
goedemorgen Heb me al helemaal klaar gemaakt voor mijn zus haar vrijgezellen pink lady party Heb er zin in! Gaan straks eerst workshop cupcakes vullen en versieren doen, dan lekker eten en dan nog even kroegjes in Fijne dag allemaal! Natas: beterschap voor Danique'je. wat een mooi wiegje
Hier BIB! Nog geen enkele activiteit in m'n buik, behalve dat mijn blaas echt helemaal beurs gekopt wordt. Was wel blij dat het geen blaasontsteking bleek te zijn, had niet zo'n zin in een ABkuurtje zo vlak voor bevalling en start borstvoeding. Als Pielemans eruit is komt het hopelijk snel weer in orde, maar nu voelt het constant alsof je echt he-luh-maal op knappen staat, echt zeer, lopen wordt al een opgave. En om de 15 minuten wat druppels plassen. Danique voelt zich gelukkig alweer wat beter. Nog iets boven de 38 koorts, maar er zit weer een stuk meer leven in. Wat is het hier stil zeg!
Hi dames, Ik heb een vraagje, Pieter wil helemaal geen luier meer om, maar hij poept niet genoeg op het potje, met als gevolg dat ik dagelijks een onderbroek met poep heb....wie heeft hier een een oplossing voor? Het is zijn initiatief dat hij geen luiers meer wil, dus dat laat ik natuurlijk het liefste zo..... ik hoor graag jullie oplossingen!