Mone...geen idee eigenlijk wat je aan dat poepen kunt doen... lastig! Natas: nog steeds BIB.. Denise is ziekjes. Gisteravond ineens overgeven en boven de 39 koorts.
Pippo dit is echt bizar hoor!!! Ik zou echt een beetje boos worden! Jootje, Linda leuke dag gehad? Super Liesje, blijkbaar een geode Liesje dag geweest ! Hoe gaat het met je? (ik zit nu voor het eerst met mijn ipad2 en ben heel blij! Hopelijk bij jou ook zo'n succes) Mone misschien kan je Pieter vragen waarom hij dat in zijn broek doet? Soms vinden ze poepen op het potje nog te eng, misschien als hij het kan aangeven is tijdelijk een luier om alleen om te poepen een idee? Natas fijn dat Danique weer wat opknapt, daar zit je nu echt niet p te wachten!
Mone Jildou poepte eerst ook nog in dr broek. Ze vond het eng op de wc/ pot, bang dat het pijn deed. Maar elke keer als ze had gepoept in onderbroek vroeg ik of het pijn deed. Nee zei ze. Nou dan doet het op de wc ook niet zeer. En zo op de wc stimuleren dat het echt niet zeer doet. En binnen een week was het klaar !!
Mariss:Vrijgezellenfeest was erg leuk! wat is cupcakes decoreren toch onwijs leuk! vind het zonde om ze te moeten opeten. zal straks even een foto'tje spammen
Liesje, bofkont! Treintje, wat een mooie honden zeg! Natas, mooi wiegje, mooie buik! Beterschap voor Danique. Wel vervelend dat pielemansje je blaas zo goed weet te vinden. Mone, plassen op de WC vinden de meesten geen probleem, poepen is een heel ander verhaal. Vinden ze vaak toch een beetje eng, moeten ze doorheen. Hier gaat plassen op de WC over het algemeen wel aardig, poepen doet ze nog in de luier. Ze wil wel zonder luier, maar dan zit ik om de haverklap met natte kleren. Heb ik zelf nog even geen zin in . Lindada, vervelend, die misselijkheid. Hoop dat je er snel geen last meer van hebt. Jootje, beterschap voor Denise. Mooie cupcakejes trouwens. Zien er lekker uit ook. Hier blijft het druk, druk, druk. We zijn hard aan het werk in de tuin. We gaan wat vijvers verplaatsen, we hebben nu aan twee kanten van het huis vijvers, die gaan we nu concentreren aan 1 kant van het huis. Dus de komende tijd gaat hier flink wat grond worden verzet. Ben ook nog bezig met de laatste loodjes voor de administratie tbv de belastingaangifte. Hoop dat het me volgend jaar wel gaat lukken om dat allemaal eerder af te krijgen. Ben sinds een paar dagen toch aan de medicijnen voor ADD. We hebben toch een ritalinsoort gevonden waarin niet de stoffen zitten verwerkt waar ik overgevoelig voor ben. Ik zit op een vrij lage dosering en ben ermee aan het inregelen. Toch grappig om het verschil te merken. Ik kan nu ineens rustig iets afmaken zonder maar steeds van de hak op de tak te springen en overal een nog grotere chaos te maken.
Pielemans gaat misschien wel voor 1 april, maar mama vindt een andere dag toch iets leuker Mone, een collegaatje op kantoor heeft dit probleem ook met haar dochtertje van 3, bang om op potje/wc te poepen. Het is haar niet gelukt die angst weg te nemen. Wel dat dochtertje haar nu waarschuwt als ze moet poepen, dan doen ze even een luier om, kindje poept en luier weer uit. Jootje, beterschap voor Denise. Wat leuk die cupcakejes, en ze zien er heerlijk uit! Fijn Inez! Danique is alweer opgeknapt, nog ietwat pieperig soms maar verder weer haar vrolijke zelfje. Ze heeft vandaag leren fietsen
Hi Dames, Bedankt voor de tips, Pieter vind poepen op het potje niet zo erg, hij poept er wel op, maar te weinig....Bij het eerste drolletje is hij meteen zo trots als een pauw en daarna gaat hij niet nog even zitten om het af te maken. De luier, heb ik ook geprobeerd, maar die wil hij helemaal niet aan. Als hij naar me toe komt met de mededeling ik moet poepen dan krijgt hij de keuze, op het potje of in de luier....dan kiest hij voor het potje, luier poepen is bah! Gisterochtend en vanochtend was hij helemaal droog (voor en achter) maar gistermiddag voor het slapen gaan hoorde ik hem ineens heel hard huilen, ging naar boven, was hij helemaal overstuur omdat hij in z'n broek gepoept had... Nou ja we zullen er wel gewoon doorheen moeten....op de opvang krijgt hij een luier aan met het slapen, dus hopelijk poept hij daar dan in 4 dagen per week
Mariss, hoe is het bij jullie? Hebben jullie al gesproken over de opties en mogelijkheden? Wanneer is je echo gepland? Jootje, wat fijn dat het vrijgezellenfeest leuk was! En ze zien er prachtig uit die cupcakes. Alle zieke kindjes beterschap! Danique gaat goed op de fiets! Pieter kan goed fietsen op z'n driewieler. Hij noemt het alleen z'n tweewieler....met tellen slaat hij ook altijd standaard de 3 over....verder gaat hij tot 12....gek jong!
Liesje nog gefeliciteerd! (gewoon voor de nieuwsgierigheid, hoe vaak heb je ge-sms'd?) Linda hoe was het in de efteling? Inez, fijn dat je een vervanging van ritalin hebt gevonden en dat het in een lage dosis toch al goed lijkt te werken.
Goede morgen. .. Mone: grappig, Denise slaat meestal ook de 3 over... Denise lijkt redelijk opgeknapt, ben nu zelf niet helemaal fit. Natas: hoe is't meis?
hoi meiden, ik kom even vertellen dat ik een soort van afscheid neem van dit topic.. ik heb er even over na gedacht en vind het niet leuk omdat we samen veel hebben gedeeldhier, maar ik vind echt de tijd niet mer om meerdere topics bij te houden. ik schrijf ook ergens met de jan mama's mee wat ik ook niet bij kan houden. het andere topic hier word veel minder geschreven dus ik heb besloten om het daar bij te houden. zeker nu we het mooie weer ingaan zal ik minder op zp zijn. maar ik kom hier wel regelmatig even spieken hoor, om te kijken hoe ht gaat en voor babynieuws natuurlijk! maar zoals nu loop ik weer meer dan 20 pagina's achter en dat is ook niet fair tegen over jullie.. ik wil jullie allemaal bedanken en wens jullie allemaal het beste toe met julie gezinnetjes en sommige spreek ik nog wel via zp of msn. en ik laat me nog wel eens zien. liefs rebbel
O Rebbel wat jammer meid. Ik begrijp het wel hoor. Maar het voelt wel als een afsluiting van een tijdperk Het beste voor jou en je gezin en ik hoop je nog af en toe hier te zien 'spieken' Xxx Treintje
Rebbel, geen verontschuldiging daarvoor meid! Nu het mooi weer word moet je dubbel genieten dat de kindjes en ook jullie zelf weer lekker de deur uit kunnen....lekker genieten meid en hou jullie goed!
***GEBOREN*** Bruidje, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, bevallen op 09 mrt 2011 met 38wk+5d van zoon NIEK STEFAN, 3790 gram en ? cm *** ZWANGER *** Natas, 44 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011 Lindada, 29 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 19 okt 2011 Pippo, 30 jaar, 5de kindje, uitgerekend op ? nov 2011 AFSPRAKEN 04 apr: Sam CB (11u30), Pippo gyn 22 apr: Pippo CB 26 apr: Julian oogarts 20 jun: Rens 3 jaar! 25 jun: Phaedra 1 jaar! 27 jun: Milan 3 jaar! 30 jun: Rinze 1 jaar! 03 juli: Isis 3 jaar! 15 juli: Janneke 1 jaar! 23 juli: Kyento 1 jaar! 27 juli: Jaron en Rihanna 3 jaar! 29 juli: Yelina 3 jaar! 03 aug: Danique en Pieter 3 jaar! 06 aug: Tom 3 jaar! 29 aug: Michelle 3 jaar! 06 nov: Denise 3 jaar! 11 nov: Lianne 1 jaar!
Dombo: fijn dat het goed gaat met de medicatie en dat je dus wat gevonden hebt! Super!! Rebbel: Jammer maar begrijpelijk, ach kom zo nu en dan aanwaaien joh !! En we spreken elkaar nog wel! UUuuh Mone, hmmm eigenwijze kinderen ook !! Jildou presteert het om bij elk plasje een keutel eruit te persen soms !! Wordt gelukkig wel beter nu. Maar goed, ze doet het op de wc, dat vind ik al geweldig! Jootje, dat ziet er geweldig uit !! Lekker!! Knuffel voor daar!! Hopelijk snel allemaal weer beter. Natas: Goed hoor !! Leuke foto's!! Ennuh aan het bevallen??? En nu ben ik het even kwijt geloof ik.... Ooh ja tellen: Jildou slaat vaak de 5 over .