Nou Jenny!!!! Je kan dat kind toch niet midden in de nacht in de tuin laten graven. Ik heb al een serieuze reactie gegeven bij de ouwetjes. Maar ook hier succes en Linda een fijne vakantie!
Hi Natas, Wij hebben Pieter niets verteld, alleen dat z'n oma en tante kwamen spelen. En hij vond het helemaal niet gek dat we met een baby terug kwamen, was wel erg nieuwsgierig toen de maxi cosi mee naar binnen kwam.... Ik zou het dus niet vertellen, ook omdat Jenny ook al zei, Pieter er niet beter op zou hebben geslapen. En eventueel wakker worden bij een niet papa/mama is bij Pieter geen enkel probleem. Vraagt gewoon gaan we leuke dingen doen?
Natas, idd aan G hebben we ook niets gezegd (maar zal zus wel gedaan hebben )...maar dochterlief wel want die volgde de kalender nauwkeurig mee en omdat ik overtijd liep, kwam de vraag dan ook elke dag en toen mijn vliezen dan gescheurd waren wisten we dat het zeker die dag zou komen...dus ja....
Zeg Natas, je laatste zwangere dag vandaag. Strijk nog 1 keer met je hand over je buik. Voel dat schoppen, voel hoe hij ligt. Over pakweg 24 uur ligt hij in je armen en dan lijkt dat moment alweer zolang geleden. En geef je dochter een dikke knuffel. Vandaag mag ze nog lekker je kleine meid zijn. Als broertje er dadelijk is, is ze opeens zo groot. Ik hoop dat je bevalling voorspoedig mag gaan. Geniet. TOI TOI TOI Maak er wat moois van!
Ik sluit me ook bij Jenny haar verhaal aan !! Jildou is opgehaald tijdens heftige weeën.. Half 6 gehaald, (ze werd wakker) en half 7 was Rinze er al !!
Jeetje Natas, je geniet wel tot het uiterste van het zwanger zijn zeg! Wat spannend allemaal, wel fijn dat Pielemansje vandaag even een extra duwtje in de goede richting krijgt! Heel veel succes en kussens klaar voor de zachte landing? Zaklampjes doen wonderen voor nachtelijke tuinavonturen trouwens! Linda heel fijne vakantie!! Ik begin ook af te tellen, druk weekje met verlos, CB, echo, kapper, gewoon werken en huishouden en dan zaterdag... naar Rome!!! Ik heb er zo'n zin in!!!
Da's waar ja, ik heb geen 100% zekerheid dat we hier morgenochtend met baby present zijn. En kans dat ze er idd onrustiger door gaat slapen, er is natuurlijk al de nodige onrust. We hebben net tijdens broodje eten aangehaald dat de baby in mama's buik nu wel snel zal komen. En op een ander moment dat Chris z'n oudste dochter, die gister ook oppastte, na haar middagslaap weer komt spelen. De 'mamadokter die naar mama en baby kijkt' kent ze goed, ze is elke keer meegeweest op de controles, dus dat is redelijk makkelijk uitleggen straks. En ja, ik ga zo even stilstaan bij mijn laatste zwangere uurtjes! Mariss, ik duim voor goede berichten (dinsdag toch?)!
heullllllll spannend ben zo benieuwd hoe het met haar gaat!! en of pielemansje al aanstalten heeft gemaakt om uit mama's buik(ie) te komen