ik hou hier, hyves en facebook in de gaten...hoezo niewsgierig naar Pielemansje haha. Maar ik moet zo toch gaan slapen, Rihanna is erg ziek dus die zal vannacht wel gaan spoken en morgen moet er weer gewerkt worden! Natas, ik hoop voor je dat hij er al is en jullie aan het genieten zijn!
Nog geen nieuws....?! Als pielemansje er nog niet is heel veel succes vandaag! Liesje hoe gaat het met je? En is je iPad al binnen? Krijg je het hoedje er bij? Dat is echt brilliant!
Geen nieuws. Nou dan kom ik jullie vandaag nog lastig vallen, want ik k an op mijn werk niet bij hyves.
Ben benieuwd of Natas al bevallen is....zou grappig zijn als ze nog voor 12u vannacht zou zijn bevallen, dan heeft ze nog een zondagkindje op de 3e van de maand
ook ik kom weer even spieken! maar nog geen nieuws zie ik! spannend! @hartewens, jij nog van harte met jullie zoon, dat heb ik ook gemist. sorry! wat een rijkdom heh?! gaat alls goed?
Grappig hoor al die drukte hier! We zijn niet nieuwsgierig hoor! Gezellig hoor Jenny dat je ook even langswaait, alles goed?
Nou ik ben weer thuis. Pc op het werk deed het niet. Dus nu thuis "werken". Moet nog een fotoalbum maken van de vakantie van vorig jaar. Eigenlijk een schande dat ik de clienten daar zolang op laat wachten. Maar goed, het moet allemaal in eigen tijd. Nu dus gelukkig niet. Mazzeltje dus. Mariss met de kinderen gaat het goed. Ontwikkelen zich heel erg goed. Dus even weer wat minder zorgen rondom de schoolprestaties. Wat zeg ik, ze doen het momenteel beide echt super goed. Met mij gaat het water minder goed. Dat is jammer. Maar ach, komt ook wel weer goed. en jij? Ik begreep dat je niet zo'n gunstige uitslag had? Heb je daar morgen een vevrolg afspraak op? Spannend zeg. Ik hoop dat je morgen duidelijkheid zult krijgen. Zorgeloos zwanger zijn zit er dus nog steeds niet in.
Weer last van je longen Jenny? Fijn dat de mannen het goed doen, een hele zorg minder! Je had het idd goed begrepen en morgen een extra uitgebreidde structurele echo. Ik ben zoals je begrijpt erg zenuwachtig, hoewel ik de laatste weken me eigenlijk best goed voel en ook een beetje begon te geloven dat het wel goed zat... Maar als puntje bij paaltje komt.... Nou Natas, als pielemans vannacht is gekomen, snap ik dat je na de nachtelijke tuin expeditie even moet bijkomen, maar nu mag je wel opstaan hoor! Zonder gekheid ik vrees dat je toch naar het ziekenhuis bent, jammer dat het toch anders loopt dan je had verwacht, maar de mooie prijs ligt aan het eind in je armen. Hopelijk vertroetelen ze je goed en kan je met plezier op pielemans lancering terug kijken!
Jeee, zo laat opgestaan en nog geen nieuws ;-( Ik hoop dat jullie prinsje al lekker in jouw of papa's armen ligt, of aan de borst Nog beter!
Jenny, volgens mij heb jij best wel een redelijk groot emmertje. Wel vervelend zo te ervaren. Knuf en pas goed op jezelf. Is Jaron nou helemaal van de BV af? Is dat uiteindelijk nog makkelijk gegaan? Ik word zelfs een beetje zenuwachtig voor Pielemans nieuws.