Vervelend Jenny, dan komt zo'n dagje thuiswerken misschien wel extra lekker uit, pas goed op jezelf! Hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel. Zo controle bij vk weer gehad, kleine groeit goed voor zover te beoordelen aan de baarmoeder, nu op naar de spannende dag... Wel vervelend dat ondanks dat je zelf dan positief probeert te denken zo'n vk dan weer roept "ja, dan is het risico echt verhoogd!" terwijl de kansen nog altijd veel groter zijn op alles goed dan toch iets mis... Zucht! Ik wou dat morgen voorbij was!
Mariss, een hele dikke knuffel meid en ik duim me suf op een goede uitslag morgen! Wanneer moet je juist morgen?
nog geen babynieuws zie ik! @mariss: was de nekplooimeting niet goed? heel veel succes morgen. ik denk dat ik jullie toch niet kan missen, haha! kan nu ook weer op mn tel op zp dat scheelt, heb nu ook pauze, maar die zit e alweer bijna op. misschien kan ik toch nog een poging doen om het zo wat bij te houden. heb iig van de jan. mamas afscheid genomen, was op een gesloten forum. erg gezellig maar kon ik echt niet bijhouden.
Lekker Mariss, zo'n uitspraak waar iemand niet echt bij stil staat misschien, maar die grote weerslag heeft op de ontvanger van de opmerking. Hopelijk gaat de tijd snel tot je meer weet. En we hopen dan gewoon op heel goed nieuws. Over nieuws gesproken...
Jammer, nog geen nieuws van Natas ... Mariss, ik hoop dat je de tijd tot morgen nog een beetje door kunt komen, maar nog meer hoop ik, dat alles gewoon goed blijkt te zijn met ukkie. Jenny, fijn om weer even van je te horen. Hopelijk zit je snel weer beter in je vel.
Ehm... Zal het heel zacht zeggen, maar ik heb nog nooit een wee gehad... Denk ook niet dat dit ooit gaat gebeuren! Deze zal vast ook lekker in stuit gaan liggen en dan ga ik weer fris gedouched en uitgeslapen lekker op afspraak voor een keizersnede! Maar het gepuf hoor ik zeker wekelijks, dus zonder enige cursus ben ik inmiddels een natuurtalent Meiden bedankt voor het meeduimen! Nou Natas je houdt de spanning er in! Hopelijk mag je nu eindelijk genieten!
meneer pielemanssss!! Ben je er al??? Spannend hier zeg! HEel veel succes morgen Maris, het komt vast goed... duim voor je! Liesje hoop dat Rihanna snel weer opknapt.. En wat leuk Sam dat het zo goed ging op de psz! Hier ziekenboeg geweest.. nu weer aan de beterende hand.. laat die zomer maar komen.. ik ben zo klaar met al die verkoudheden van mn meisje pffffff
Hi Dames, ik kom dan maar even met eigen nieuws Janneke kan vanaf vrijdag vooruit kruipen, en vandaag is ze zelf gaan zitten vanuit kruip! Ze gaat echt met sprongen vooruit. En Pieter poept al steeds meer op het potje (gisteren 2 drollen waar een volwassen man trots op zou zijn geweest), alleen nog te weinig om geen poepbroeken te hebben....(sorry voor de details....)