Hey Pippo mooi meid, gefeliciteerd!!! Wij zijn ook weer net terug, alles zat er op en aan! Voor zover te zien was alles ook helemaal prima, alleen het hartje kwam niet helemaal mooi in beeld. Het is wel echt een klein ukje, dus over 2 weken nog een echo om nog eens naar het hartje en de groei te kijken... Pfff... Wat een pak van mijn hart!
Mariss, YES, wat een geweldig nieuws meid, ik ben zo blij voor jullie! En Pippo, ook al zo'n geweldig mooi nieuws. Gefeliciteerd! Hoe is het nu met je schoonvader?
Natas, toch nog heftig allemaal dus, maar ... het resultaat mag er zijn meid, dat heb je goed gedaan!
Natas hier ook nog even van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon/ broertje Quinten !! Krijg er weer kriebels van !! Heftige start zo zeg! Was het de bedoeling om naar het zkh te gaan? Ik zag al dat hij wat grauw zag idd. Ik heb de eerste foto's van Rinze nooit laten zien, want die zijn niet om aan te zien. Hij was de eerste dag erg blauw. Pippo ook gefeliciteerd !! Mariss. JAAAAA SUPER Gefeliciteerd meis!! En hopelijk over 2 weken de rest ook goed! Dikke knuffel voor de stress!!!
Mariss, opgelucht nieuws zeg! Hopelijk binnen 2wk terug goed nieuws he! Hebben ze iets gezegd van jullie kleine ukje? Maar meid, geniet ervan! Alles was goed vandaag! Dombo, met schoonvader erg moeilijk....is verbaal erg agressief geworden door die bloeding in de hersenen....vandaag moet hij 24u met een holter lopen (van zijn hart) en 28april moet hij naar endocrinoloog want dan weten we wat de onderzoeken allemaal hebben uitgewezen...en aangezien hij toch moet gaan op afsrpaak vermoed ik dat er meer aan de hand is en er wat moet ondernomen worden...maar voorlopig is het afwachten helaas...
Het is erg klein, maar valt net binnen het normale Pippo, maar omdat Tom juist heel groot was had de gyn wel zoiets van mmm.... ze bood een vw punctie aan om het een en ander uit te zoeken, maar dat zie ik echt niet zitten, prima alles, maar klein... Goed in de gaten houden dan maar, ik ben geen 16 meer en als de placenta het minder goed doet, of ik te druk ben geweest, te veel stress heb gehad etc. daar verandert een punctie niets aan! Gewoon genieten dat alles nu OK is, en rustig verder kijken over 2 weken! Jammer dat je schoonvader zo'n karakterverandering heeft van zijn bloeding. Hopelijk komt er niet nog meer slecht nieuws, lijkt me allemaal moeilijk te verwerken voor hem nu. Ik hoop voor jullie dat als alles straks wat rustiger is hij weer een beetje de oude kan worden.
Mariss, idd voor hem ook niet gemakkelijk....we wachten af... En idd genieten meid van je zwangerschap!
Pippo gefeliciteerd! En wat super een kloppend hartje! Mariss, gefeliciteerd met jullie kleine frummel!
pippo: gefeliciteerd met jullie knipperend boontje Mariss: Gelukkig ook een goede echo. Hopelijk lijkt alles over 2 weken ook helemaal toppie!
Pippo, wat goed zeg!!! GEfeliciteerd! Mariss, super van de goede echo!!! Lekker van genieten! Vandaag is ons ventje al weer 4 weken. Wat gaat de tijd toch snel. Het gaat lekker met hem. Hij kreunt wel heel veel, maar zal wel bij hem horen.
@natas: wat een mooi kereltje! geniet ervan! wel een pittige start, mar gelukkig gaat het nu goed! @pippo: jeeej! gefelicteerd meid! en sterkte met je schoonvader! @mariss: gefelicteerd mt de goede echo, genieten! @hartewens: fijn dat het goed gaat, ons Luna kreunde ook erg veel, tegen mij zeiden ze dat het bij te vroeg geboren kindjes veel voor kwam, en je mannetje was niet te vroeg mar wel wat eerder toch? het kan ook op pijn duiden maar dan zie je wel meer signalen denk ik. ons meisje heeft oorontsteking, de dokter wilde het even aankijken met neusspray. mannetje was geweest, maar ik heb terug gebeld want we gaan het weekend naar cp en wil niet dat ze dan erg ziek wordt als we daar zijn. nu krijgt ze toch ab.
Mariss, wat fijn zeg! Wat een opluchting! Nu maar lekker rustig aan doen en over twee weekjes verder kijken. Dit is in elk geval al zo fijn. Goed om een extra stok achter de deur te hebben om je rust te nemen. Pippo, jij ook gefeliciteerd met je knipperende boontje! Ik ben jaloers op je dat je het zo maar al weer aan durft. Lijkt wel of het steeds makkelijker wordt. Ik moet zeggen dat ik het soms wel vermoeiend vind met twee kindjes al hoor! Thuis gaat wel, maar ergens heen willen... Nu is Yara dan ook al weer ziek en Linde nog steeds verkouden. En ik heb weer een verstopt melkkliertje bah! Yara heeft koorst wisselend van in de 38 naar in de 39, gisteravond was het opeens onder de 37! Maar toen had mijn vriend gemeten, misschien kan ie het niet zo goed Verder kan ik geen vlekje of iets dergelijks bemerken en heeft ze ook geen griepverschijnselen. Iemand trouwens nog tips voor een paracetamol die er wel lekker in gaat. Zetpil poept ze er uit en sinasappelsmaak pilletjes vind ze niet lekker. (snap ik, zijn ook bah!) Volgens mij zag ik op de foto's tpch een ziekenhuisbed. Nou ja, Natas verteld het ons wel. Ik vond Linde ook blauwig toen ik haar net zag, maar dat veranderde zo snel en niemand zei er iets over dus ik dacht dat zit wel goed.
Annna, het is inderdaad erg druk thuis maar nog eentje bij kan nog net ! HIHI...en wat betreft weggaan en zo, ik cijfer me nu wel weg voor de kids...kan ik later ook wel ...maar het lukt mooi...
Annna ze is in zkh bevallen, dat wilden ze ook, ivm ademnood van Danique destijds. Vertelde ze me op hyves !! Wat betreft het blauwe .. maar als je niet beter weet bij Rinze op die foto's denk je dat hij niet meer leefde...
sorry sorry sorry...niet bijgelezen, doe ik zaterdag wel even! veel te druk met alles op het laatste moment doen hebben zonet de kerk versierd met mooie witte linten en strikken, nu nog even mijn nagels doen en wenkbrauwen even bijwerken. Niet al te laat op bed, want morgenochtend is de kapper er weer rond half 8 Ben heel benieuwd hoe Denise het gaat doen als bruidsmeisje Fijne avond allemaal