Oh Sam, wat heerlijk! Nu 2 maanden genieten en dan op naar nummer 3? Geintje hoor het is je van harte gegund! Natas leef je nog? Krijg je Danique niet zo gek dat ze lekker een uurtje met mamma op de bank wil hangen en een boekje lezen of iets anders lekker rustigs? Mone, treintje en Sam, ze doen het alledrie heerlijk toch? Maar het worden wel echt al hele dreumesjes!
Heerlijk. Krijgt hij dan nog een fles voordat je zelf gaat slapen? Phaedra heeft die echt nog nodig want anders wordt ze wakker. Ze wordt trouwens weer regelmatig wakker snachts ,maar dr 8ste tand is door en ze heeft hele zere billen dus ze zal het wel even moeilijk hebben de prul? Wat hebben jullie kleintjes eigenlijk aan snachts? Vind het zo moeilijk
Treintje Fles??? niet zo gek joh ... Rinze krijgt nog bv s avonds voordat hij gaat slapen !! Dus om uur of 7/ half 8 krijgt hij laatste voeding en dan volgende ochtend weer. Hier heeft Rinze z'n eerste tandje net door sinds donderdag !! Hij heeft s nachts een katoenen pyjama aan en een zomerslaapzak en deken+lakentje. Maar ik moet zeggen dat Rinze gauw koud is. Die voelt soms zo ontzettend koud aan s ochtends... Maar goed, dat heeft mijn broertje ook !! Zal wel in de genen zitten Hij wordt er niet wakker van, dus zal het wel goed zijn
hoi hoi... was alweer even geleden dat ik hier was..tijd vliegt. had even niet zoveel tijd, Lianne zat volgens mij wat in een sprongetje. Wilde niet slapen, en was dan ontroostbaar...en dat de hele dag. Wanneer ze dan sávonds eindelijk in slaap viel, was ze wel de hele nacht stil! (gelukkig) Ze huilde ook meer dan anders en dronk haar flesjes niet leeg. Nu is ze weer de gezellige/vrolijke Lianne. weer tevreden. Verder heb ik echt een dagtaak aan terugdraaien van Lianne. En Terug rollen kan ze nog niet, dus dat mag mama doen. En als ik dat niet doe staat Denise alweer naast me om te melden dat Lianne weer op de buik ligt Denise is geloof ik weer even peuterpuber af !! Ze is erg lief op het moment. (maar wel erg op onderzoek uit, en grenzen aan het verleggen...) Haar uitspraken zijn ook zo leuk! De psz doet haar goed. Je ziet haar genieten als ze heen kan en ze leert er veel. Las dat jullie al aan het inschrijven zijn voor de basisschool?? vanaf wanneer moet dat dan? Natas: alles goed bij jullie?
Haha Jootje, daar hebben wij nog geen last van joh zulke lijsten Kan nog wel als ze 3 is !! Verder dikke knuffel!!
treintje: lianne heeft een dubbel katoenendekentje met lakentje, een pyamatruitje of romper met lange mouw en een zomerslaapzak. Hier word er geslapen van ong. 1900/19:30 tot de volgende ochtend 07:00/07:30. Laatste voeding dus rond 19:00 uur
Even een berichtje van mij. Het gaat hier zo goed met lucas, hij praat zelfs al soms met 2 woorden zoals dag papa het gaat in ene zo snel. Nou ik ga snel weer naar bed, de drukte op het werk is enorm dus ben savonds helemaal op. Morgen mijn beoordelingsgesprek dus ben benieuwd.
Ischa succes en super zeg!! Bij zoon van gastouder gaat het ook veel betee nu net praten nadat hij buisjes heeft gekregen!
Zo hier weer een 3 kwartier de kleine bekeken... Nog altijd een kleine opdonder, maar alles was verder goed, mooi gegroeid ook, blijft keurig op het lijntje waar het op zat... Nu over 4 weken weer een controle echo om de groei in de gaten te blijven houden, dus nu ook officieel over van vk naar gyn... Wel jammer, maar daar zou ik so wie so toch gaan bevallen en het is ipv 2 min wel 5 min lopen nu, dat is te overzien! Mooie opmerking van Tom in de kinderboerderij tegen een geit die in het hoekje van het weiland bij het hek staat.... "stoute geit! Dat komt er nu van!" en dan niet te hard lachen...
De eerste dag "alleen" gisteren was best pittig! Quinten was erg onrustig en Danique was vooral veel troep aan het maken. Ik heb de hele dag geen moer gedaan maar ben ontzettend druk geweest Quinten heeft het vandaag druk gehad : ontbijt op bed, voor het eerst mee Danique wegbrengen naar KDV, kopje koffie drinken bij de meisjes van mama's werk, naar Appie Heijn, weer drinken, thuis een spuitluier en in badje, daarna kwam er onverwacht visite, drinken, toen slapen en mama even op een tuinstoeltje, weer drinken, en Danique ophalen van het KDV (waar hij alle vrouwen in katzwijm brengt), weer drinken en nog een keer, nu bij papa op de arm. Lekker Sam, dat Rinze nu doorslaapt! Quinten wil 2 of 3x per nacht drinken, het is 3x als ik de slok van rond 06.00 meereken (volgens CB is dat geen nachtvoeding meer maar het voelt nog zo 's nachts ). Ik heb hem bij me in bed liggen dus ik schuif hem aan de tap en slaap half weer verder. Daarna slaapt hij meteen weer verder, dus m'n slaap wordt wel onderbroken maar niet dramatisch. Mariss, Danique wil nooit lang iets rustigs doen Behalve tv kijken, ik heb een paar opnames van Zappelin maar die misbruik ik nu soms als ik Quinten aan het voeden ben. Want madammeke heeft het wiel meteen al uitgevonden : als mama Quinten mamamelluk aan het geven is kan ik de boel op stelten zetten! Weer goed echonieuws, super! Jootje, ja hoor alles goed hier! En bij jou gaat het ook lekker lees ik, fijn. Het zijn allemaal fases gelukkig die weer overgaan. Danique vond je kaart voor haar persoonlijk erg leuk en heel interessant, "eiguh posss ope makuh"! Ischa, goed nieuws over Lucas!
Ahhh fijn dat Danique haar kaartje leuk vond ! Enne tv kijken tijdens het voeden deden wij ook...Denise was echt erg als ik aan het voeden was, behalve als ze voor de buis zat
Oeps, ik ben jullie een beetje aan het verwaarlozen geloof ik. Heb geprobeerd een beetje bij te lezen, eens zien wat ik onthouden heb ... Ik zag mooie foto's voorbijkomen van Liesje Rinze heeft een tand en slaapt door Lucas gaat goed vooruit, fijn te horen!! Kindjes die de 1m al weer zijn gepasseerd Natas heeft de eerste dag alleen met de kids overleefd Denise is weer even van de peuterpubertijd af Over de basisschool ... in ons dorp hoef je niet lang van tevoren aan te melden. Met Alyssa hoefde ik dat maar een half jaar van tevoren te doen, met Yelina verwacht ik niet anders. De meiden hier hebben 's nachts een shortama aan. Beiden zijn erg gevoelig voor exceem en moeten niet te warm worden gekleed. Hier gaat verder alles goed, druk maar goed. Morgen een zwembaddagje. Eerst peuterzwemmen met Yelina, 's middags met Alyssa naar zwemles. Jammer dat ze dat in het binnenbad doen, maar goed, het is maar een uurtje. Daarna kunnen we lekker weer de zon in. Op school zijn ze voor een nieuw project bezig met het verzamelen van eierdoosjes en lege eierschalen. Samen met de juf gaan ze lege eierschaaltjes vullen met zaaigoed. Alyssa vertelde hierover thuis dat ze op school eitjes gingen zaaien.
Ben er ook weer even snel! Manlief heeft deze week vakantie en is druk aan het klussen op zolder (gaan we twee kamers maken). En vandaag zijn we dus allevier thuis! Heerlijk! Vanmorgen heerlijk naar het strand geweest, Janneke vind het nog niets die grote zandbak, maar Pieter is helemaal in z'n element! Heerlijk door de poeltjes heen rennen, in het water "duiken".... En ik moet nog 2 dagen werken, dan heb ik ook vakantie! Maar heb totaal geen zin.....gek he.....
Goedemiddag iedereen... Hier niet zoveel puf om te reageren op iedereen...maar aan iedereen dikke knuffel en geniet van het lekker weertje! Met de zwangerschap gaat alles goed, wel de hele dag door misselijk en moe...maar dat neem ik er graag bij als alles maar goed blijft lopen ! Maar goed, ik heb ons beebje al goed kunnen horen met angelsound voor de 8wk (wel op het luidste moeten zetten) en met de 8wk heel duidelijk ! Met schoonvader gaat het snel achteruit...zaterdag op bezoek geweest en ik verschoot me een bult!!! Hij was zo vermagerd zeg! Hij is dus 20kg vermagerd op korte tijd...kan geen goed teken zijn...ging veel in de zetel liggen en dat zijn we van hem zeker niet gewoon...zondagavond kon hij ineens niet meer gaan, kan terug niet meer eten en hij zegt zelf dat hij niet lang meer onder ons zal zijn...schoonmoeder is nu terug gaan werken (helaas) en normaal kon hij perfect alleen zijn, maar nu wilt hij dit niet meer (schrik) ...schoonzus is nu thuis met der schouder en daar is hij overdag als schoonmoeder gaat werken...volgende week donderdag moeten ze naar de endocrinoloog om te luisteren hoe en wat van de onderzoeken maar ik vrees het ergste! Het gaat te snel achteruit met hem...we beseffen dat het nu wel heel snel kan gaan gebeuren en emotioneel heb ik het nu wat moeilijk...wetend dat de vader van je liefste kan heengaan ...ikzelf heb mijn vader nauwelijks gekend daar mijn ouders op 6jarige leeftijd gescheiden zijn...hij dronk erg en eerlijk gezegd hebben we (zussen en broers) nooit van hem moeten hebben... en ik heb hem al jaaaarreeeen niet meer gezien! Onze dochter stelt zich wel vragen waarom we soms triestig zijn...maar goed, het kind huilt dan gewoon mee omdat wij weleens huilen...vind dit zo verschrikkelijk