ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

    mariss Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    #5001 mariss, 28 apr 2011
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
    Zo moet ik het dan gaan doen? Dames vanaf nu is er een deel 5!

    Drukke agenda vandaag, eerst nieuwe schoenen kopen voor Tom, boodschapjes doen, huis aan kant, dan met Tom naar de kapper en als toetje vanavond een grote berg duplo gaan halen die ik op de kop heb getikt! Leuk allemaal!
     
  2. treintje1

    treintje1 Fanatiek lid

    10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hey dames,

    Zo ik had me voorbereid op een hele berg bijleeswerk, maar het is rustig geweest de laatste tijd:). Gaat wel hard zeg alweer aan topic nummer 5. En de eerste kindjes worden ook alweer 3! Wat gaat het snel zeg.

    Pippo, wat een naar nieuws over je kat zeg. Wat afschuwelijk om haar zo te moeten vinden. Ik moet er niet aan denken. Die van ons komen alleen in de tuin,maarja een kat hou je nou eenmaal niet tegen als hij op pad wil. Dikke knuffel meid.

    Bengeltje, leuk je weer te ' zien'. Fijn dat het weer beter met je gaat. Wil je mij ook een PBtje sturen. Knuf voor jou

    Phaedra heeft het licht gezien en gaat nu steeds in haar bedje staan. Zo schattig. Helemaal op haar teentje want eigenlijk kan ze het nog niet en dan hard lachen;)

    Mariss fijne dag met je mannetje. Leuk naar de kapper. Wij hebben tegenwoordig een buurmeisje die de kappersopleiding doet en die wil maar wat graag oefenen op ons gezin. Lekker goedkoop en wel heel goed.

    Fijne dag allemaal

    Xxx Treintje
     
  3. pippo

    pippo VIP lid

    17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium

Deel Deze Pagina