ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja das helemaal ruk idd dombo! Echt een rotleeftijd dan! Kor heeft Z'n leeftijd nog wel mee gelukkig! Nou super rapport toch!!!?

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
  3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    11u klinkt goed voor volgende week, het blijft natuurlijk onder voorbehoud, maar ik verwacht dat ik dan nog thuis zit....

Sam, knap hoor zonder zij-wieltjes, en mooi buikje.

Dombo, heb je nog contact gekregen met de ha? Rapport lijkt mij goed, enig idee waarom ze het werktempo niet bij kan houden? Makkelijk afgeleid, klein perfectionisje, .....? Hopelijk trekt de ICT weer wat aan!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat is dat voor voor spam dan??? :D

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, morgen doet de HA een nieuwe belpoging.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, ziet er goed uit! Brutale vraag, wat kost dat?

Hier had vanochtend Yelina weer zo'n leuke opmerking. Omi vertelde van het trekken van haar kiezen. Ze was een beetje geschrokken van hoe het eruit zag en is gisteren nog een keertje extra bij de tandarts geweest. Nu lag er een wortel bloot, maar dat was normaal op haar leeftijd en hij zag er mooi bruin uit zoals het hoorde.

Yelina: 'nee omi, een wortel is oranje!' :D

Alyssa heeft morgen een feestje en vanmiddag hebben we een cadeautje gekocht. Haar vriendinnetje had oorbellen/gaatjes gekregen voor haar verjaardag en wilde nu alvast wat nieuwe oorbelletjes hebben dus die hebben we voor haar gehaald.

Aangezien Alyssa ook wel oren had naar oorbelletjes mocht ze ze voor haar rapport hebben. Dus sinds vanmiddag is Alyssa een stel gaatjes en oorbelletjes rijker.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dombo, ik was er zeer over verbaasd, maar ze hebben mij gevraagd voor deze actie, en het enige dat het mij gekost heeft is tijd.

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Leuk hoor oorbellen!

Sam, het de nieuwsbrief van PostNL waarin mijn winkeltje Simone´s Schatkamer wordt genoemd

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hoi hoi, ik kwam even langs om af te stemmen over volgende week en zie er inderdaad nu een vraag over van natas.
    Ik breng de jongens naar school en rij dan meteen richting Almere (met gps haha.) Roep maar een tijd, ik schik mij wel. Ik ga met Jaron eerst nog even geocachen bij jou in de buurt en stipt op de afgesproken tijd stap ik bij Natas binnen.
    Ik heb inmiddels voor de grote jongens speelafspraakjes geregeld dus ik hoef om 15 uur niet bij het hek te staan. Joepie!
    Leuk dat er meerdere dames komen!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Mone en ik maar naar die fiets kijken ;) !! Sorry... Ben niet zo helder :p !!
    Maar wat gaaf zeg :D !!

Dombo, haha geweldig weer die opmerking!! Ennuh supergaaf, A. Oorbellen :D !! Dappere meid!!!

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ik zal mijn best doen ook te kOmen, maar het hangt er echt vanaf hoe mIjn dienst geweest is... Slaperig in de auto vind ik niet zo slim!

Roos heeft haar eerste tandje een puntje door...

En Tom vliegt de helling af, hopelijk leren ze hem ook nog remmen 😜
    Het is wel heel intensief voor hem, hele dag spelen, soms zwemmen, ski les in het Engels/Frans... Hij neigt zelfs naa een slaapje nu!

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam mooie buik!

Hier trouwens ook een vent die een nieuwe baan moet gaan zoeken... Het lijkt wel een thema hier!

Jenny leuk hoor dat Jaron al aan geocachen doet!

13. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Dombo mooi rapport toch?! Ze kan trots zijn! En jij ook!

Prachtig die wortel opmerking!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij cachen met z'n allen. Vooral Jaron geeft ons vaak leuke prietpraat.
    Laatst zag ik ergens een diertje. Dus ik wijs naar de struiken. hey kijk eens.... Zegt Jaron: Een kesshh mama?

Vooral timo is nu druk met cachen. Wij zijn op dit moment zelf caches aan het verstoppen, waarvan er nu ook weer eentje van hem is.
    (Zet de stand op 3 van de kinderen en 5 van mij).
    En de statistieken ruim 700 gevonden.

maar ken je het geocachen? ook wel eens gedaan?

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Gaat goed zeg, met de banen van onze mannen. Bah.

Sinds vandaag mag Alyssa zonder kurkjes zwemmen, joepie, weer een stapje dichter bij de rode walvisjes en daarmee het afzwemmen.

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Je hebt het ooit uitgelegd Jenny, maar ik ken het verder niet, maar het lijkt me op zich best heel leuk! Voorlopig gaan we de duinen maar eens goed verkennen, misschien daarna ooit nog eens...

Go Alyssa! Fijn weer een stapje verder! Ja het is wel balen, het komt vast wel weer goed, maar ik was wel aardig toe aan even wat rust in de tent...

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Voor mij is 11.00 prima. Wat later kan ook, maakt mij niet uit.

Mariss, is het voor jou beter om iets later af te spreken? Of dat de anderen wel rond 11.00 komen maar jij eventueel wat later?

Mooi dat je hier al bent langs geweest Jenny, ik had je anders vandaag of morgen ff een berichtje op FB gestuurd.
    Fijn dat je groterds speelafspraken hebben, heb je niet zo'n hijgende klok in je nek!
    Goh, valt hier ook wat te cachen? :D

Ik moet nog ff denken hoe ik de lunch ga doen, met een hok vol kids en mama's :p. Denk dat ik het maar simpel hou, met gewoon brood/beleg.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben vandaag met Quinten bij het CB geweest. Doordat hij een paar keer achter elkaar ziek is geweest hebben we de 9-maanden afspraak overgeslagen en was deze 11-maanden afspraak 2 weken verschoven.
    Ik was dus wel benieuwd wat hij nu weegt en hoe groot hij is. De stand staat op 7855 gram en 74 centimeter. Met z'n gewicht en in lichtere mate met de lengte stagneert het wat. Waarschijnlijk omdat hij de laatste tijd veel ziek is geweest en omdat hij is gaan tijgeren. Hij hangt nu met gewicht weer op de onderlijn.
    De vaccinaties stellen we 3 weken uit omdat hij nog als een koffiepotje klinkt en z'n oortjes niet helemaal schoon zijn. Hij is niet ziek maar ze vond het twijfelachtig om nu z'n weerstand al weer aan te moeten gaan spreken. Dan maar ff wachten.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb gekeken waar je woont en in het groene stuk (park?0 naast je huis liggen wat routes en een oplossing van een puzzel. Maar ik denk dat ik daar niet op af ga. Bij het water ligt een erath cache. daar wil ik wel even heen. (Normale cache vind je een bakje met logrol waar je je naam op zet. Bij een earth cache valt er iets te zien en krijg je een foto opdracht.)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geen idee wat hier allemaal verborgen ligt! :D
    Voor ons huis zijn deels sportvelden en deels beetje parkachtig. Aan het einde v.d. straat is een strook bos.

Deel Deze Pagina