Echt wel, ik vind het echt ontzettend leuk dat ik dit allemaal mag meemaken. Ik heb ook nog een schoolreisje in het vooruitzicht!
dat doe je goed !! Hier gister met Rinze naar CB geweest. En ik maar denken dat hij achterloopt met praten, nee we zijn blijkbaar nogal verwend met Jildou !! Hij zegt al meer dan zou moeten! En ze stond versteld van het begrip, want z'n passieve woordenschat is uitstekend !! Verder is meneer 81,5cm lang of kort Zit op onderste lijntje maar wel mooi op 1 lijn. En schrik niet, hij weegt 13,2 kilo !! En die zat boven het bovenste lijntje, oftewel 'te dik' ! Maar goed, dat is hij altijd al geweest, kort en breed met spek !! Komt vanzelf. Hij loopt nog niet eens 3 maanden, dat spek moet hij er nog af trainen joh! Verder doet hij het uitstekend allemaal! Ze vond hem een heerlijk mannetje met een echte boevenhoofdje HAHA!!!
Ik vind het toch wel heel knap van Alyssa dat ze dan zo'n hoge toets score heeft hoor. Wat dat betreft is het goed opletten geblazen in groep 3, vwb het gehoor. Sam, mooi, mannetje weer goed gekeurd, we hadden wel samen kunnen gaan, ik was ook op het CB met Linde. Die wordt echt slank, wist ik al. Ze zit nog maar iets boven het gemiddelde qua gewicht. Verder; heeeee lees ik nou goed dat jullie morgen gaan meeten bij Natas? Wat leuk. Lijkt me ook wel gezellig en ik werk niet... maarreh... ik vind het zo ver. Stom he! Zo ver woon ik nou ook weer niet van Almere, maar ik rij gewoon niet zo graag. Tenminste, ik weet ook helemaal niet of ik welkom zou zijn. Is het een besloten meet? Wie gaan er komen?
Hi Annna, ik ga komen, Mariss als het met haar dienst te doen is, Jenny komt en Dombo (als ik het een beetje goed heb bijgehouden) en wat mij betreft ben je welkom.
Anna, ik zou het hartstikke leuk vinden als je ook kan komen! Ik zal zo m'n adres even pb'en, als je die niet meer hebt. We hebben om 11.00 afgesproken. Mone, je hoeft niks mee te nemen hoor. Morgenochtend haal ik taart, ik heb kleine pizzabroodjes voor de lunch en gewoon brood met veel soorten beleg. En een la vol met koekies, liga en rozijntjes Neem maar een doos mooi weer mee! (da's een makkelijke ) Mariss, aan je werk kan ik niks doen maar ik veeg de snotjes wel van je meisje's neusje af . Gaat in 1 veeg met Quinten's neus, nou ja ik zal wel een apart zakdoekje pakken Hier ook een knuffie Sam, ga maar lekker genieten van je verlof. En ja, ik weet wel zeker dat jullie 'verwend' zijn met Jildou's snelheid. Want ze is echt snel hoor, ik merk het met veel dingen. Praten idd, maar ook zonder zijwieltjes fietsen bijvoorbeeld of de tekening die ik laatst op FB zag. Rinze stopt z'n energie in z'n vetjes, hahaha!
Ha meiden, Hier gaat het even niet goed, het enorme slaapgebrek breekt nu toch echt op... Samen met een toch wel erg drukke baan zijn gebroken nachten met hooguit 4/5 uur slaap bijna niet te doen. Hopelijk valt het vannacht wat mee en kan ik er morgen bij zijn. Ik laat het even horen. Klinkt erg leuk Dombo! Anna en Sam mooi weer door de APK!
Herkenbaar Mariss, heel herkenbaar helaas. Hopelijk kun je morgen wel komen, geeft je misschien ook juist weer energie om er even uit te zijn.
Anna, lijkt mij ook erg leuk als je komt! Mariss, begrijpelijk, maar wie weet valt het inderdaad mee en het zou ook maar zo kunnen zijn dat een uitje je weer energie geeft. Dames, tot morgen!!!
Anna, het is in groep 3 niet alleen opletten met het gehoor, maar ook met het werktempo. Dat ligt over het algemeen wat laag, mevrouw is een pietje precies, alles moet perfect. (heeft ze niet van een vreemde) Rinze gaat lekker zeg! Hij weegt niet veel minder dan Yelina. Die weegt iets van 14 kilo en is ongeveer 93 cm. Sinds deze week heb ik trouwens een heus moestuintje. Vorig jaar had ik al een 2m2 iniminimoestuintje, maar nu heb ik er één van ongeveer 8m2. In m'n kleine kasje heb ik vorige week al broccoli, sla, andijvie en spinazie ingezaaid en vandaag heb ik andijvie- en slaplantjes gekocht en gepoot in de tunnelkas. (kasje in tunnelvorm van folie). Ik wil er nog graag bietenplantjes bij hebben, jong bietenblad is zo lekker door de sla. En ik wil nog winterwortel, courgette, aubergine en komkommer inzaaien. Ik ben benieuwd. De afgelopen 2 jaar ging het supergoed met m'n inimimituintje op een behoorlijke ongunstige plek. Deze ligt gunstiger dus ik heb goede hoop op een superoogst.
Mariss knuffel zeg!! En natas ook! Hier slapen de kids gelukkig maar ben nu zelf stress rond uur of 4 klaar wakker! Heel irritant! Natas ja je hebt gelijk hoor, jil is ook heel snel! Maaar dr kleine broertje heeft gehoord wat ik zei op cb en begint ineens te kletsen de bOef!!! Gister zei hij me constant na, en dan zon heerlijke smile erbij! Het is zon heerlijk blij manneken /kaboutertje hihi !! Wat een verschil hè dombo! Vriendinnetje van Jildou is 4 en is ook zon 14 kilo! Zo bizar haha!!!maar daar zit ook geen enkel spekje aan hoor! Leuk zeg moestuintje!! M'n vader heeft er ook 1! Heerlijk en ideaal, maar kost wel veel tijd vind ik, maar je moet r natuurlijk wat voorover hebben! Dames fijne dag morgen, ik ga weer poging doen tot slapen!!
Aaaaah Sam, wat was je vroeg op. Vreselijk is dat. Je weet je beter kunt slapen, maar dan lukt het natuurlijk niet. Sterkte dus vandaag. Hier ga ik tegenwoordig gelijk met Linde op bed. Rond half 10. Kortom, ook weer drama. Maar gek genoeg voel ik me niet uitgeslapen om 6 uur, als ze me wekt. Gisteren zijn beide meisjes pas na half 10 gaan slapen, ik rekende stiekem op een lange ochtend in bed (voor hen dan) Maar we waren allemaal al voor 8 uur in de kleren beneden en ik heb al 4 broden in de oven zitten. Maar ik heb ook nog het een en ander echt belangrijks te doen, als me dat allemaal op tijd lukt, dan ga ik gewoon ook gezellig naar Natas. Mariss, jij ook een knuffel. Ik hoop dat je vandaag nog wat fit bent zodat je ook kunt komen. Misschien geeft je dat ook wat positieve energie.
Och ja ben weer in slaap gevallen!! Kreeg vanochtend sms van oppas! Hun dochtertje is geboren vannacht!!! Helaas dezelfde naam als wij hadden voor meisje, snik!!!
Dames, ik vond het gezellig! Op de terugweg viel Pieter niet eens in slaap, Janneke wel, maar na een half uur werd die door haar "lieve" broer gewekt..... dus nu de kinderen maar even lekker tv kijken.
Annna nee hoor beiden zijn welkom! We denken er nog ff over na wat we gaan doen! Ik denk dat het de combi gaat worden.
Hoi dames! Wat heb ik een heerlijke dag gehad! bedankt! Ik heb wat foto's van de mobiel afgehaald. Ik zal eens kijken of ik ze hier kan uploaden. Voor de anderen die foto's hebben, ik wil Jaron liever niet geupload hebben via zwangerschapspagina, want dan kan je ze niet meer zelf verwijderen. Dus ik probeer het nu zelf met de link van photobucket en dan haal ik ze volgende week bij photobucket weg. http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/20120322_135508.jpg Picknick van achter naar voren: Jaron, Yelina en Linde. Dan rijtje daarvoor: Pieter, Janneke, Yara http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/20120322_130104.jpg Er ontstond iets moois tussen Linde en Quinten http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/20120322_125411.jpg Mijn vierde zoon, al is de ontvoering vandaag mislukt. http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/20120322_124114.jpg Yelina en Quinten http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/20120322_124010.jpg Voor bij de fiets Linde, op de glijbaan Jaron en Pieter en Danique. Boven op staat Yara http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/20120322_123234.jpg Boven op het huisje Jaron en Janneke. In het huisje Danique en Yelina. Voor het huisje Pieter, Yara, Linde en Annna