http://i47.photobucket.com/albums/f154/zwollenaartje/windmolen.jpg Dit is een foto van de ochtend voor we bij natas waren. Er lag een cache bij de windmolen. In de auto had onze stadse knul natuurlijk al zijn ogen uit gekeken. Nog een molen! En nog eentje! Wel 1,2,6,9,600,79,8, HET ZIJN ER 16 !!!! (nou bijna goed jongen...) En dat we er dan ook nog eentje van dichtbij gingen bekijken, wauw, wat een belevenis.
Zo dames, wij hadden ook een heel gezellige dag. Het weer kon ook niet beter natuurlijk. Ik vond het leuk jullie in levende lijve te ontmoeten. En alle kinderen vooral ook. Danique met haar mooie blauwe ogen, die zo lekker met grote Jaron aan het rondrennen was. Quinten die zo rustig en vrolijk ik zijn wipstoeltje de spieren lag te trainen. Pieter en Janneke, die zo lief samen speelden (en ik snap best dat Mone nog zo'n leukerd er bij zou willen) Die lieve Yelina, die zo lekker haar eigen gang kan gaan en ook heel lief kleine Linde en Quinten kan voeren. En natuurlijk mijn eigen lieve, vrolijke meisjes, die zichtbaar genoten van het gezelschap. Yara zou morgen zo weer willen. Natas, nogmaals bedankt voor de goede ontvangst. Jenny, bedankt voor de foto's leuk! En inderdaad op Photobucket vind ik ook fijner.
Ha meiden, wat een leuke foto's!!! Zo jammer dat ik er niet kon zijn... Vannacht van 0.30-5.00 aan het werk geweest, gelukkig daarvoor nog wat geslapen, maar te moe om een stuk te rijden. Daar vertrouw ik mezelf dan echt niet meer mee, zeker met kids... Omhet goed te maken zijn we vanmiddag naar zee geweest, was ook erg lekker! Sam vervelend dat ze dezelfde naam hebben gekozen! Zie je ze privé ook veel, dan lijkt het me echt heel lastig!
tsss typefout van zijn moeder. Ik wilde eerst Molluh schrijven want hij spreekt het zo leuk uit. Maar dat stond weer zo kinderlijk. Overigens, onze peuter heeft Wie is de Mol gekeken. Dus begin maar niet over mollen. Heb je die serie gevolgd? Echt geweldig. Een spel en 1 persoon saboteert de boel. elke week een afvaller en dan hou je na 8 afleveringen de winnaar, de verliezer en de mol over (de saboteur is dus de mol). Afijn, elke week keken we met z'n allen en schreven we op wie de mol was. (De facebook gangers hebben de lijstjes wel voorbij zien komen). Afijn, Frits was de mol, aldus Jaron. Maar frits vloog eruit. Maar nee, Frits is de mol, aldus Jaron Liesbeth, Hadewych en Annemarie zijn nog over. Vlak voor de finale, vragen we het weer, wie is de mol jaron? FRITS! nee Jaron, frits is er al uit, hij kan de mol niet zijn. "oooooooooooh dan is het TIM!" Maar goed, de ontknoping was op 8 maart, maar gisteren zat jaron aan tafel met volle overtuiging zijn broers te vertellen dat hij het zeker wist, Frits is de mol. Waarop Timo heel droog zegt: ja volgende jaar misschien.
Ja we zien ze sowieso wel veel! Haar zoontje en Jildou zijn even oud en zitten Samen bij de peuters! Deze kleintjes straks ook natuurlijk! Haha lekkere peuter Jenny
Sam wat leuk dat de oppas is bevallen. is alles goed gegaan? Zij hebben dus ook al grotere kind(eren)? Aan de ene kant is het wel leuk om te zien dat een ander een naam ook leuk vindt, maar voor jullie is het inderdaad minder fraai. Ik weet het niet wat ik zou doen. Ik heb een vriendin leren ná de geboorte van de jongens en ja, zij heeft ook een Ruben. De kinderen lossen dat heel makkelijk op. Inmiddels ook een vriendin die op exact dezelfde geboortedagen als wij hebben (twee zelf! De ene is gelijk met Timo-Ruben. En de ander is gelijk met Timo en Jaron.) Wat ik wil zeggen, je kan ook na de geboorte een nieuwe vriendin ontmoeten die ook een Rinze of Jildou of Trudy heeft. Dus tja, om het daar om te laten. Lastig lastig. Wellicht kan je een kleine swing aan de naam geven. (We willen best meedenken hoor. )
Ja daarom Jenny! En die van hun heeft twee namen dat is ook handig hun andere kids zijn nu 6 en 3! Dus wij denken er nog over na en wie weet wordt t wel een jongen
Zo, ben weer even wakker, haha. Wat een gezellige dag hebben we gehad, en wat was ik moe vanavond na het eten, ben even ingestort op de bank. Jenny, bedankt voor de foto's. Die van mij moet ik nog even overhalen naar de PC, maar dat ga ik nu maar even niet meer doen. Eerst even een hondje laten plassen en dan naar bed om verder te gaan met waar ik tot net mee bezig was. Ik vond het super om ook Anna en Mone in real live te leren kennen, Jenny en Natas had ik al eens eerder ontmoet toen Jaron, Danique en Yelina een week of 6 jong waren. Wat leuk om ze weer samen te zien en om ook de andere kids waar we al zoveel over hebben gehoord te leren kennen. Zeker voor herhaling vatbaar. Welterusten allemaal!
Wat leuk al die foto's Jenny! En yep, het was heel gezellig en voor herhaling vatbaar. Was wel blij dat het zulk mooi weer was, konden de kids lekker hun gang gaan buiten. Als je wat nog mag????