ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jeetje sam wat laat rinze jullie weer schrikken zeg
    pfffff heftig ben echt blij dat ik nog nooit zoiets heb gezien .
    maar niet leuk zeg .
    hopelijk is jullie manneke weer snel op de been

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, wat naar dat Rinze nou weer een koortsstuip kreeg. Het zit hem niet mee!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, nog van harte gefeliciteerd met jullie dreumes.

Sam, wat naar voor Rinze. Is hij ondertussen al weer wat opgeknapt?

Gisteren had ik nog even lekker een stukje in het bos rondgecrost op de mountainbike. Heerlijk ritje gehad.

Ik heb weer een paar reetjes, edelherten, een roofvogel en ...

En wat ik toen op een gegeven moment had, ik dacht een gewonde fietser/ruiter te zien liggen. En tja, als iemand gewond ligt in het bos laat je hem/haar natuurlijk niet liggen. Alleen was die persoon niet gewond en al helemaal niet in z'n eentje en de rest mag je zelf invullen ...

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whahaha dombo! Heb jij dat?

Met rinze gaat het. Wel nog steeds koorts en als hij ziek is, is hij ook ontzettend zielig Whahaha, echte man dus!;)

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas, nog gefeliciteerd met Quinten! Heel veel plezier à.s. Zondag...

Jeetje Sam, schrikken zeg! Gelukkig gaat het alweer wat beter. Mooie buik trouwens!!

Dombo, hilarisch!

Hier is het pet! Afgelopen weeken heeft mijn smoeder een TIA gehad... Schrikken natuurlijk, maar maandag is ze opgenomen uiteindelijk op IC met massale longembolien... Net voorbij een beademing kunnen zeilen... Het gast gelukkig al wel wat beter. Verder dinsdag naar het CB, Roos buigt af van haar lijntje. We hadden eerst besloten tot nog een keer meten en wegen over 4 weken, maar het zit me niet lekker... Ik ga toch bellen of ze haar niet nu al naar de ka willen verwijzen. Ze eet ook nog steeds niets naast melk en de slechte nachten/ lastig slapen... Genoeg zorgen dus weer...

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    marris
    heftig hoor sterkte zeg

ff spammen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jakkes Mariss! Stekte met alles! Hopelijk niets ergs met je meisje! Knuffel iig!!

Bengeltje mooi manneke is hij toch! Stoer!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dank je wel ik
    toen ik gister dat shirtje kort zij iemand al doe je dat voor een jongen? omdat die roze was waarop ik zij echte jongens dragen roze en ze was gelijk stil whahahaha

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha nou op zekere hoogte dan hoor Hihi! Bij de ha zag ik kindje van ongeveer 1., had niet een uitgesproken jongenshoofdje maar ook geen meisjeshoofdje.. Roze shirt aan, maar was dus aan de naam te horen wel echt een jongen haha!

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Knappe kerel hoor bengeltje. Ik vind roze bij jongens erg leuk. Dit is dan ook duidelijk een jongens shirt. helemaal met dat lange shirt eronder. Een meisje zou je dit zo totaal niet aandoen toch?
    Maar goed, je hebt altijd mensen die de bril niet op hebben.

Mariss wat schrikken zeg. Jatsie. Is de toestand nu wel stabiel? Heeft ze uitval of niet? Weer een hoop zorgen erbij dus. Met Roos gaat het dus ook nog niet lekker. Hoe gaan de nachten nu? Werkt de nieuwe aanpak?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Net telefonisch consult gehad met de cardioloog voor Jildou. Als het 'meezit' wordt ze eind augustus/ begin september geopereerd aan haar open ductus botalli.. Bah, dan komt het toch ook wel weer dichtbij, en als je dan hoort wat ze allemaal moeten doen dan zie ik het al helemaal voor me, arm meisje, maar goed dan is ze er daarna wel vanaf!!

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahahah daarom doe ik er ook lekker stekels en alles bij witte shirt eronder en gelukkig staat er een motor op het shirt ehahahahahaha

ps zie je berichtje over je dochter

spannend zeg hopelijk hersteld ze erg snel en is ze weer een vrolijk meisje
    en dan is ze er vanaf

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    daarom ik vond dit shirt eronder ook ideaal nee ik zou zeker dit geen meisje aan doen hoe hij het nu heeft .

maar sommige roze shirts vind ik ook voor meisjes maar zoals deze steore vind ik dat absoluut niet

inderdaad sommige mensen denken roze voor meisjes maar niet als er een motor of wat dan ook op staat

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #2114 Annna, 5 apr 2012
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
    Jee Sam, ik wist helemaal niet dat er iets was met Yildou. Ik moet wel even googelen wat het nou precies is.

En dan Rinze koortsstuipen. Bah, ook al niet leuk.

Mariss, ook schrikken zeg! Ik hoop dat de situatie nu stabiel is.

Wel nog een leuke knul in een roze shirt. Kan best en zit er mooi uit.
    En een mooie mop van Dombo. Was je erg dichtbij gelopen?

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hè Sam, toch confronterend... Weet je al hoe ze het gaan aanpakken? Spannend blijft het natuurlijk altijd, maar in het UMCG zit wel een heel handige kinder thoraxchirurg!

Mooi mannetje Bengeltje! Roze kan zeker met zo'n stoer shirt. Hier wel paars en oranje...

Jenny ze gaat wel echt vooruit nu, maar ze is wel van ver moeten komen! Wat de nachten betreft gaat het in ieder geval beter dat ze nu meestal in haar eigen bed ligt, maar het in slaap vallen blijft een drama, en vannacht was het weer echt bal, misschien dat ik zo'n 4 uurtjes heb gehaald met onderbrekingen. Wat ik het ergste vind is dat ik door de vermoeidheid mijn geduld echt volledig kwijt raak, geen handige combi met een peuterpuber....

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Annna, ja daar zijn ze destijds achtergekomen toen ze hartritmestoornissen had en in Groningen lag. Dus wij weten ook al heel lang dat de voorkeur er wel was om het dicht te maken en dat dit nog in het verschiet lag... Maar goed, komt nu wel dichtbij..

Bengeltje.. Ja precies, ik vind het ook leuk hoor, maar manlief vindt het verschrikkelijk.. Die stuitert al bijna als R een paars shirt aanheeft :p .. Doe ik dan ook vooral als hij aan het werk is :p

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss, jakkes zeg:( Heftig zulke nachten, ik weet er alles van! Ik geniet dus nu ook nog even van m'n langere nachten ;) !!
    Ze gaan het via een catheterisatie via de lies doen. Die verrekte anesthesisten zijn lang bezig zeg ;) .. Al met al is het eerste half uur al ongeveer door hun te pakken ;) !! Maar ja, daar weet jij alles van he;) !! Zal wel lange 2,5 uur worden.. Had toch behoorlijk korter verwacht eigenlijk.

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Tja Sam, maar het een beetje afraffelen is zeker ook weer niet goed?! Enne, half uurtje voor rustig in slaap maken en alle lijntjes tegenover 2 uur voor een prikje in de lies en één parapluutje.... Valt het nog mee toch?! Maar dat het een lange 2,5 uur wordt, zeker! Dat had ik al met Tom zijn lies/navelbreuk!

Enne geniet, voor ons is het superduidelijk dat er geen 3e komt, dat overleef ik niet!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Mariss, nou vooruit dan maar ;) !! Neej hoor, heb liever dat alles goed verloopt en wat langer moet wachten dan afraffelen hoor ;) !! Haha ik geloof dat kor dat nu denkt met een 4e :p !! We shall see :D Eerst deze maar :D !!

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #2120 Annna, 5 apr 2012
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
    Mariss, die korte nachten kunnen slopend zijn he!? Ik wordt er momenteel al gek van dat er hier geen avonden voor ons zijn. Ik kom net weer terug van boven. Yara wilde wel rustig liggen, maar die schrok weer wakker van een uithaal van L inde.
    De eerste wil eigenlijk iedere avond nog even met mij op schoot zitten. Op zich kan dat best, maar het moet ook wel zo zijn dat papa ook goed genoeg is. Als ik aan het voeden ben is het vaak echt huilen, omdat het dan even niet kan. Zo irritant. Vooral ook voor haarzelf, ze hebben het best gezellig en dan toch opeens huilen omdat ze mij moet hebben.

En Linde die lijkt energie te krijgen van borstvoeding. Nou eigenlijk denk ik ook dat ze te laat naar bed gaat en daardoor even geen rust meer vind. Tot ze doodop is van het draaien en klagen. Maar dat is dan vaak ook weer geen rustige slaap en dan kan ze echt nog wel een keer of drie komen s'avonds. Hier slaapt onze meid nog wel naast mij en dat komt mijn rust in elk geval wel ten goede. Ik kan heerlijk al voedende weer in slaap vallen. Maar vaak zoekt ze me gewoon even op en rolt ze daarna weer van me weg. Ze wil in elk geval niet altijd maar op me liggen.

Een derde hier past ook niet met mijn energie niveau hoor. Hoewel ik best graag zou willen. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten aanpakken. En daarnaast wordt ik dan nu toch echt wel een stukkie ouder.

Deel Deze Pagina