Goed nieuws hier vandaag : we gingen naar mijn stiefdochter om nieuwe huurhuis te bekijken, ik was daar nog niet geweest. Van kleine flat naar leuk huis met tuin, helemaal super ook voor hun zoontje van 4 1/2 jaar. Vertellen ze dat ze weer zwanger zijn!! Heel pril nog, 5 weken. Zo leuk!! De laatste loodjes Sam! Kan me voorstellen dat je het nu wel een beetje zat begint te worden, sterkte meid. Weet je al wanneer je de groeiecho gaat krijgen? Mariss, Quinten was alleen met z'n gewicht weer op de onderlijn gekomen, met de lengte zit hij er nog wat boven. Hoe gaat het nu met Roos' slapen? En daarmee ook met jouw nachtrust? Dombo, hoe zijn de sollicitatiegesprekken gegaan? Lindada, ik zag Jade's eerste fruithapje op FB, leuk! Ze is een schatje om te zien. Mone een hernia, jeetje! Pippo, 4 kindjes en zoveel zorgen voor mensen om je heen, geen wonder dat dat zwaar is. Hou je taai!
Mone, jeetje zeg een hernia. Ik ben benieuwd wat ze op 1 mei zeggen wat ze daar mee gaan doen. Of je in bed gegooid wordt of toch operatie. Beide klinken niet prettig en handig. Je zal dus wel veel pijn hebben. Bij jou lijkt ook alles tegelijk te komen zeg. Poeh. Wil je nog eens de link van je webshop geven. Ik ben wel eens benieuwd. Inez ik las bij valtaf dat je weer keelpijn hebt. vervelend joh. Hopelijk wordt het geen migraine zoals je schreef. Van harte met je man! Hopelijk gaat na dit weekend de knop weer goed om. Hier is het ook noodzakelijk dat de knop omgaat. Kom momenteel elke maand pond/kilo aan, dus dat begint nu op te lopen. Natas wat een leuk nieuws zeg. Van harte! Quinten is inmiddels ook alweer jarig geweest. Nog van harte! Is je moeder verder stabiel? Pippo wat een zorgen hebben jullie om de familie zeg. Poeh. Hopelijk kun je wel genieten van je drukke gezin. Jij vindt van 3 naar 4 dus een pittige. Tja, het is een huis vol natuurlijk met ieder z'n nukken en afspraken. Maar je krijgt er veel voor terug zullen we maar denken. Maar zorg goed voor jezelf hoor. Jij mag er ook nog zijn. Linda jada alweer aan de fruithapjes. Wat een dame gaat het worden zeg! Hoe gaat de borstvoeding? Hier gaat het wel aardig. Veel verdriet deze week gehad omdat een moeder van het moederforum is overleden. Gisteren de uitvaart. Ik was er niet bij want mijn moeder vierde haar 70ste verjaardag. Lekker contrast ook, uitvaart en het leven vieren op 1 dag. Maar goed, het is ingeslagen als een bom. Vooral het besef dat moeders van jonge kinderen dus ook gewoon ziek kunnen worden en sterven. Echt onwerkelijk. Mijn moeder gaat ook maar zozo. Ik ben er nog niet helemaal gerust op. Lang verhaal, ga ik nu niet vertellen, maar ze is al sinds januari ziek en nu gaat het eindelijk wat beter maar de foto's en bloed is nog niet goed. Deze week nog meer onderzoeken en dan horen we donderdag meer. Het kan vriezen en het kan dooien...
Heftig Jenny, altijd verschrikkelijk he! Sterkte met je moeder! Hopelijk valt het mee allemaal! Knuffel iig!!! Ik moet jullie natuurlijk wel wat warm houden, dus bij deze even een buikje
Jenny, ik vind van 3 naar 4 goed meevallen vooral omdat ons meisje erg rustig is...maar ik denk dat de drukte rond mijn moeder, manlief en dergelijke wat teveel aan het worden is vandaar dat ik dit ook zo ervaar...maar inderdaad het huishouden is pittiger...alles staat in teken voor de kids en dat doe ik met heel mijn hart...want de liefde die je dan krijgt van je kids is onvoorstelbaar! Het is een hele onderneming om eens weg te gaan...maar goed, ik ben graag bezig ! Ik ben dan ook echt trots op mijn gezin! Met andere woorden we zijn compleet !
Natas, gefeliciteerd! Mone, veel sterkte en ik ben ook benieuwd naar de uitslag! Jenny, pfff sterkte, ik krijg er kippevel van als mama's hun gezin moeten achterlaten...en veel beterschap met je moeder! Sam, mooie buik !
Mone balen zeg. Wel handig dat je je eigen gegevens in kan zien, kan ik ook. Erg handig, alleen helaas niet alles. Bij de echo's bijvoorbeeld niet, maar misschien ook maar goed. Sam laatste loodjes... Gaat ook snel. Nouja, voor mij dan. Jenny sterkte. Gister personeelsfeestje gehad van Dennis. Was leuk! Optredes van Nick en Simon en Guus Meeuwis. Verder veel eetkraampjes en een soort ouderwetse kermis. Ook leuk voor de kindjes. Er was zelfs een opvang voor de aller kleinsten. Jade is daar ook nog even geweest, was wat rustiger voor haar. Kan nu alleen niet meer praten. Ik zou willen dat het kwam dooe het meezingen, maar ben bang dat ik een keelontsteking heb. Minder dus... Jeetje, morgen is Jade alweer een half jaar oud!!!
Sam, prachtige buik hoor! Enne, nog even doorbijten meid, nog maar een paar weekjes. Lindada, leuk, zo'n goed verzorgd personeelsfeestje. Natas, wat een leuk nieuws zeg. Hoe vindt Chris het, dat hij weer opa wordt? Jenny, dat is inderdaad heftig. Sterkte en beterschap voor je moeder. Mone, balen joh, een hernia. Beterschap. Het sollicitatiegesprek van donderdag (eerste gesprek) ging goed, tot de arbeidsvoorwaarden ter sprake kwamen. Laag salaris, slechte secundaire arbeidsvoorwaarden. Het gesprek van vrijdag ging ook goed. Nu nog even afwachten hoe het gesprek met de andere kandidaat verloopt en op wie de keuze valt. Dat blijft dus nog even spannend. Ik hoop echt dat de keuze op manlief valt. Verjaardag van manlief was gezellig. Niet te druk met visite, was ik wel blij om, want echt lekker voel ik me niet. Heb al even last van één of ander hardnekkig virusje ofzo dat maar niet over wil gaan. Ben er onderhand wel een beetje klaar mee, maar goed, er zal vast wel weer een dag komen dat ik er geen last meer van heb. Gelukkig (nog) geen migraine gekregen.
Ik duim voor jullie Dombo! Manlief heeft vorige week sol.gesprek gehad. Helaas is hij het niet geworden. Niet omdat dit nou zo leuk was hoor, maar goed, werk is werk.. Was als werkplaatstimmerman en hij is meer een (nieuw)bouwtimmerman. Ook qua salaris is dat van een bouwtimmerman vaak veel beter. Maar goed, ondertussen dus nog werkloos. En vacatures zijn er ook niet erg veel, maar goed.. We gaan weer verder !! Verder gaat het hier wel.. Heb voor het eerst last van nesteldrang haha.. Nooit gedacht dat ik dat nou ooit nog zou krijgen !! Aangezien ik dat bij de andere 2 helemaal niet had ! Nog even en dan kunnen wij ook genieten van ons wondertje ! Ennuh hopelijk knap je snel op! (nog) gefeliciteerd met manlief!!! Lindada jeetje wat gaat het toch snel he? !!
Jenny, ik las het op FB, zo afgrijselijk. Mijn collegaatje had vorige week een begravenis van de moeder van een klasgenootje van haar zoontje, vreselijk. Donderdag wordt spannend lees ik. Ben jij er dan ook bij, als je moeder de uitslagen krijgt? Prachtige buik Sam! Beterschap Linda. Dombo, wat super!!! Gefeliciteerd joh, helemaal te gek! Hier een luxe probleem, discussie over vakantie. Chris wil dol- dol- dol- dol- dolgraag weer zeilen in Turkije, ik zie het niet zitten maar ik wil het hem ook niet onthouden. Twee weken op een boot, kids bezig houden als we varen, elke avond in een andere baai, vooral kiezelstrandjes of helemaal geen strand, met een kind die dan eerst telkens moet wennen, geen vertier of afleiding, weinig of geen andere kinderen. Versus Chris die hier het hele jaar naar toe leeft, zich 18 slagen in de rondte werkt, die ook wel haken en ogen ziet maar denkt dat het wel kan, die bang is dat hij het over een paar jaar niet meer zal kunnen (rotte knietjes zitten in de familie en hij voelt de zijne ook al soms). Gatver, wat moet ik nou.
Moeilijk Natas! Als ik naar mijn eigen kinderen zou kijken en dan vooral naar Jildou, die zou nooit weer slapen. Die kan haar energie dan totaal niet kwijt en wordt echt vervelend ben ik bang.. En Rinze is ook niet bepaald een stilzitter, dus denk ook niet dat die zal genieten van 2 weken zeilen. Persoonlijk zou ik dan liever een paar dagen even zeilen en verder iets anders.. Maar ja dat ben ik !!
Dombo dubbel gefeliciteerd met manlief! Natas, heel dubbel....lastig hoor, en 1 week zeilen en 1 week hotel, zou dat nog een optie zijn? Of wat langer in een kindvriendelijk baaitje? Of gaan jullie flottielje?
Sam, haha, nesteldrang. Zwanger meid? Best jammer van die sollicitatie van jouw man. Ook al lijkt het dan minder leuk, werk is werk en op dit moment mag je blij zijn als je wat anders krijgt. Natas, oei da's een lastige. Als ik naar onze eigen meisjes kijk zou ik het zelf zeker niet doen. Het zou ze snel vervelen op de boot.
Dombo, ja moet maar eens testen!!! Shit, rinze huilde net wat, klonk als weer een kroepaanval.. Zal straks wel weer echt wakker worden als het echt doorgebroken is, 3 weken geleden had hij het ook al!
Bah Sam, dat is niks, maar hopelijk valt het mee... Wat een prachtige buik trouwens! Enne hou nog even vol meid! Verder balen van de baan voor Cor. Wel fijn dat hij je nu even kan helpen. Natas, ik snap het dilemma wel, maar het is ook jouw vakantie! Ik zou echt een combi maken als maximaal haalbare zeilactiezien. Dombo super zeg! Zo hier even een overstuur ziek klein moppie, dus straks weer verder!