ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, sterkte morgen, ik hoop dat jullie positief nieuws krijgen betreffende je moeder.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, ook weer geregeld, Yelina gaat miv maandag weer naar het KDV. Ze heeft er ontzettend veel zin in. Ze kan zelfs in haar oude groepje terecht. helemaal goed.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig Dombo!!!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jenny sterkte vandaag

sam balen zeg pfffff

dombo ik heb idee dat julian sinds die niet meer naar de kdv gaat ook minder praat ik ga het er maandag even overhebben op cb
    hij liep wel bij audioloog maar omdat het goed ging hoefde die niet meer heen.
    maar vind hem toch wat achter lopen nu

hier gaat het goed julian heeft al wekennnn echt weken geen luier meer om.
    en sinds paar dagen ook snachts niet meer .
    af en toe is zijn onderbroekje snachts mini nat maar vanmorgen om half 9 was die nog droog.
    we gaan de goede kant op
    alhoewel is hij nog jong 3 jaar en 4 maand hij doet het super goed ben trots op me ventje

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Goed van julian zeg! Knap hoor.

Dombo wat fijn dat Yelina weer naar het kdv kan.

Dombo wij hebben ook een seizoenskaart. Die kon je in oktober voor 19 euro aanschaffen dus daar hebben we toen maar gebruik van gemaakt. We wisten toen niet dat het feestje van mijn moeder daar ook zou zijn.

Ik ben echt tien kilo lichter nu. De uitslag was goed! We zijn echt zo blij. We waren bang voor longkanker. We hebben zaterdag haar 70ste verjaardag gevierd en ze had zich er al bij neer gelegd dat dat het 'slot feest' zou zijn. Ze zei: als een kind dood gaat, dat is pas erg maar ik ben 70. Nou mam... daar denk ik een beetje anders over. Een kind mag zeker niet doodgaan, maar jij kan ook nog wel tien jaar mee hoor. Maar goed, alles was dus goed. Combinatie van dubbele longontsteking, astma en nieuwe allergieën.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh trouwens vanmorgen heb ik de jongens in de klas verteld dat ze door zijn naar de finale-ronde in het stadion. Wat een glunder koppies en wat een gejuich. Zo leuk!
    Ik ben dus al weer van alles aan het regelen. (Fijn om groepsouder te zijn. Ben ook nog bezig met de sportdag van volgende week, de schoonmaakavond van vandaag en volgende maand en ook nog met de avond4daagse. Meester weet me wel aan het werk te zetten haha.)

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, wat een opluchting zeg. Fijn dat de uitslag goed was.

Bengeltje, Yelina is niet minder gaan praten sinds ze van het KDV af is. In tegendeel, ze kletst je de oren van de kop. Het is alleen jammer dat niet iedereen even goed begrijpt wat ze allemaal aan het vertellen is. Of men denkt het te begrijpen en men interpreteert hetgeen ze zegt verkeerd.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh wat fijn Jenny!!! En gaaf dat ze door mogen met voetbal!!

Sorry voor korte reacties! M'n geheugen laat me flink in de steek.... Ga vandaag naar m'n ouders om aardappelen te halen, ben ik thuis, kon ik dus terug, want was ze vergeten! Lekkere actie ook weer:p

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jenny, wat fijn dat de uitslag goed was! Phoe, wat een opluchting joh.
    En wat leuk dat de jongens met het voetballen toch naar die finale-ronde mogen, super!

Dombo, lekker dat Yelina meteen weer terecht kan op het KDV.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mariss, was ik nog vergeten : leuk om te lezen dat Tom zo leuk kan spelen met oudere kinderen! Hier heb ik dat nog niet meegemaakt. Laatst een klein beetje met een heel leuk jochie van 8 uit de straat, bij een buurthappening ging hij Danique echt helpen en zo. Maar ja, na 5 minuten was ie weer weg naar z'n vriendjes, een beteuterde D'tje achterlatend.

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, had je ook bij berendbotje gekeken (niet in turkte, maar wel Griekenland en Kroatië)

Jenny wat fijn dat de uitslag goed was, je man een leuke dag heeft met z'n vader en de jongens door zijn met voetbal.

Bengeltje wat een knappe vent!

Sam, jammer dat Cor het niet geworden is.

Dombo, wat een veranderingen! Nu nog beter worden!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jenny, fijn dat alles goed was!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou kijk julian praat wel maar ook mensen horen juist niet precies wat die zeg en als hij dus iets zeg net wat jij zeg denken mensen dat hij wat anders zeg en word julian boos

ik heb dinsdag afspraak bij de ha om te zien of ik een verwijzing krijg voor hem

jenny gelukkig was de uitslag positief

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hey girl's...

Alvast sorry als ik weer wat vergeet, het is geen opzet, maar geheugenverlies. Op hormonen kan ik het niet meer gooien, mijn haar komt er echt bij bossen uit!

Jenny heerlijk dat het nieuws zo mee viel! 70 is nog lang niet oud genoeg! En lekker dat de mannen zo'n leuke dag hadden. Wat een drukte zeg klasse ouder zijn!

Sam wat balen! Hopelijk vindt hij binnenkort wat nieuws.
    Lekker dement ook!

Bengeltje wat een heerlijk kereltje! Groot gelijk dat je er achteraan zit qua praten, beter te druk er mee dan dat je te laat door hebt dat er iets anders had gekund. Knap hoor dat hij alzindelijk is 's nachts!

Dombo heerlijk dat ze weer naar het kdv kan, en wat gaat Alyssa hard! Hopelijk ben jij snel ook weer beter!

Natas in onze vriendengroet zijn we de nakomertjes zeg maar... Dus oudere kindjes in overvloed, en we gaan best vaak weekendjes wegmeter ze, dat gaat echt super!

Mone hoe gaat het? Heb Nevele last van je hernia? Mocht je overopereren nadenken wil ik je nog wel wat tips geven, maar ik zou echt heel goed ze laten uitleggen wat het lange termijn voordeel is, als ik het nog goed weet is het met name korte termijn winst.

Pippo hoe gaat het bij jullie en met jou? En met je schouder?

Zo hier vandaag bij de ka geweest, in ieder geval vocht achter de trommelvliesjes (en bedankt huisarts voor het kijken met de ogen dicht) dus eerst starten met otrivin, over 3 weken terug en als het dan niet beter is naar de KNO. Als dat rustig is starten we op proef met anti-reflux medicijnen. Heerlijke no nonsense ka, geeft een heel goed gevoel dat ze zo doorppakt! Nu hopen dat het werkt!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mone, ja we hebben donderdagochtend ook de vraag bij BerendBotje uitgezet. Ze zijn aan het kijken of we nog mee kunnen met een flottielje op 14 juli bij Lefkas. We wachten nu nog op hun antwoord, en op kantoor moet mijn baas nog toestemming geven want dan gaat mijn vakantie 1 week in de schoolvakanties vallen (en dan zijn er al veel weg).
    Die flottielje bij Lefkas ziet er wel goed uit. Voornamelijk korte afstanden, een rustig vaargebied (binnenzee), voornamelijk aanleggen bij (hele) kleine dorpjes ipv verlaten baaitjes, etc.

Nou nog antwoord krijgen van iedereen :(

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat fijn Mariss dat je zo'n goede KA hebt getroffen! Nu maar hopen dat de eerste maatregel al effect heeft.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oh fijn zeg Mariss! Hopelijk lost dit iets op!!! Iig fijn dat je serieus genomen wordt! Dikke knuffel!!

Ik stond hier vandaag versteld van ons manneke. Hij is gek op kleuren/ tekenen. Nu was het eerst steeds alleen al een wonder natuurlijk dat er dan een streepje uit je potlood/ krijtje/ stift komt, die fase zijn we inmiddels voorbij.. Hij gaat nu met rondjes 'inkleuren'. Zo had hij dus vandaag een kleurboek met een olifant en hij zocht echt heel bewust vlakjes op en ging dat 'inkleuren'. Ik zal zo even een idee geven van wat ik bedoel (deze is van mij hoor ;) ) maar stond toch even met m'n ogen te knipperen :p !! En dat met zijn geschiedenis qua kiss..

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo begon hij! Toch apart dat hij al echt vlakjes ziet? De meeste kinderen krassen er gewoon overheen van die leeftijd.. Dacht ik??

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oh en nog even een trots momentje gister ;) !! Ik kwam J. ophalen van de peuters, komt de juf half in shock naar me toe... Jildou schrijft haar naam al! Uuuh ja, dat wist ik al :) , maar dacht zeg niets, laat ze dat zelf maar ontdekken, kijken of ze er wat mee doen ;) !! Ze vindt dat gewoon bere interessant. De letters S, K en R weet ze ook al en ze herkent de letters uit haar naam. Maar ik zei dus, je ja moet vaak nog wel even de volgorde aangeven... Maar bij mn ouders vertelde ik dit dus gister ook, dus mn vader wilde het zien, en verdorie, ze had het er al staan voordat ik uberhaubt kon zeggen welke letter moest :p HAHA!!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Volgens mij krassen de meeste kindjes van Rinze's leeftijd idd gewoon over alle lijntjes heen. Hij is net zo'n knapperd als z'n grote zus!

Deel Deze Pagina