Oei Sam, heftig zo'n ziek kleintje! Hopelijk komt ze snel bij! Jij sterkte met de laatste loodjes! En zet hem op, ik weet niets van de hel, wel van het prachtige cadeau aan het eind! Meiden hier weer lekker druk, ik kom snel weer langs!
Nee nog niet aan het bevallen... Gelukkig maar, Rinze zit nu bij ons, heeft koorts... Is nu heel zielig !! Verder gaat het met de kleine meid nog niet zo goed. Ze slaapt veel, en drinkt zelf weinig. Terwijl je zou denken dat ze nu toch wel wat meer aangesterkt moet zijn. Ook was ze afgevallen. Morgen hebben ze afspraak met de kinderarts..
Beterschap voor Rinze Sam!baltijd sneu zo'n ziek baasje... Laat beetje nu nog maar even binnen blijven dan... Liever als grote broer haar (v/m) kan knuffelen en kussen! Heftig hoor voor je vriendin, ik hoop dat het Ukkie snel weer wat meer kracht krijgt, zo is het wel heel spannend, en dat is natuurlijk altijd heel naar! Zijn ze al naar het UMCG of nog in het friese?
Denk dat Rinze last had van doorkomende hoektandjes. Dus wil wel bevallen nu!!! Gister weer goedgekeurd door vk! De kleine van vriendin ligt nu nog in hveen maar gaat vandaag naar Groningen ter observatie vooral! Ook krijgt ze nu krachtvoer om t zo maar te noemen! Als het kwestie is van aansterken en groeien (wat ze denken dan wordt hun geleerd sondevoeding te geven etc en gaat ze naar huis met sonde. Afwachten dus!
He meiden! Sam nog baby in de buik. Nog even gedult dus. Hoewel het nu niet zo fijn zou zijn met zieke kindjes. Beterschap in ieder geval. Natas wat vervelend van danique en je moeder. Kindjes van die leeftijd bedoelen daae niet zo veel mee, zijn vooral aan het uittesten. Maar het wordt wel vervelend als je moeder het zich zo aantrekt. Een tekening is idd een goed idee. Waarschijnlijk is ze een andere keer weer super lief. Bso hier geen probleem, aangezien deze direct bij de school is. Maar ik zou het ook niet prettig vinden zoals jij het omschrijft. Dus ligt niet aan jou. Hier alles goed naar omstandigheden. Met mijn opa gaat het wel slecht. Hij is helemaal in de war en is nu ook uit huis geplaatst. Mijn oma heedt het heel moeilokk. Hij is veel boos en geeft mijn oma de schuld dat hij in een verzorfingstehuis zit. Of hij wordt opeens agressief. Heel anders dan dat hij is. Het is geen dementie, en hij krijgt medicijnen. Maar ik heb er een hard hoofd in dat het goed komt.
Fijne moederdag allemaal! Sam, voor jou vandaag wellicht een extra mooi moederdagcadeau? Tegen manlief heb ik gezegd dat ik dit jaar niets hoef te hebben, laten we het eerst met de centjes maar weer eens op orde krijgen. Vind ik belangrijker. De meisjes zijn er op het KDV en op school maar druk mee geweest. Van Yelina heb ik een mooie placemat met een recente foto erop gekregen en van Alyssa een mooi ecolineschilderij op plexiglas met sneeuwwitje en de boze heks erop. Het plaatje heeft ze zelf overgetrokken en uiteraard ook zelf ingeverfd. Heeft ze erg mooi gedaan. Voor wat betreft mijn sollicitatie. Het allerliefste zou ik weer een kantoorbaan hebben, betaalt in ieder geval beter, maar baantjes op fietsafstand voor maar een paar uur zijn bijna niet te krijgen. En als ze er al zijn moet je flexibel inzetbaar zijn. En helaas ben ik dat niet. En ach, je moet ergens beginnen en hier kun je je eigen werktijden bepalen, mits je de post maar tussen 11:00 en 17:00 uur bezorgt. Fietsen vind ik heerlijk, aan het werk zijn in de buitenlucht ook, dus wat dat betreft niet echt verkeerd. En als ik een bosrit op de mountainbike van een paar uur kan doen, zou een paar uur post rijden me ook moeten lukken. Zometeen ga ik zwemmen met Alyssa, even oefenen voor het afzwemmen. Ze doet het zo goed, mama is reuzetrots!!! Ze heeft zelfs een paar van haar groepje die al eerder door waren ingehaald. Natuurlijk is snelheid niet belangrijk, maar het voelt wel goed.
Nou Dombo, klinkt helemaal niet gek! En als grote plus blijf je natuurlijk wel werken, staat ook weer goed op je cv... Nou Sam, ik had vanochtend voor 08.00 al het eerste nieuwe kind voor Moederdag in mijn handen! Jammer dat ik daarvoor binnen dezelfde minuut dat mijn kindjes bij ons in bed kwamen al de deur uit kon en de dag met name slapend heb doorgebracht omdat er vannacht niet meer dan tussen 4.30 en 7.10 in zat... Postbode met eigen tijden heeft echt wel wat hoor Dombo, al zou ik nooit meer anders willen ondanks dat het soms wat heftig is.... (gelukkig maar na een investering van 18 jaar!) Hier alleen fröbels voor Moederdag hebben we afgesproken, maar ik kreeg ook nog een heerlijke doos bonbons Sam houd je het nog een beetje vol?
Mariss ja dubbel dan he! Maar ja, die kleine was er wel !! Hier vanochtend deel van slijmprop verloren en heeft de hele dag ook wel gerommeld, vanochtend leek het er onder de douche op dat het ging doorzetten, maar na het douchen zakte het wat af. Wel hele dag aan het rommelen. En nu ook net 2 uur om de 7/ 8 minuten een flinke harde buik, wat ook wat onaangenaam wordt, maar geen minuut duurt.. Maar het is nu ook alweer een uur weer wat rustiger geweest.. Dus eigenlijk.. GRRRRR Of zet door of stop er maar mee !!
Sam, zou inderdaad wel fijn zijn als het nu door zou zetten. Mariss, op m'n CV zou het inderdaad wel mooi staan, maar evengoed zit er dan nog wel een gat van 6 1/2 jaar tussen. Zolang ben ik al bij huis.