ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Silke ging afgelopen nacht top! Nu gevoed om 22.15, 00.15 en nu dus weer! Wel alle keren volle broek dus hopelijk is het feest zo voorbij hihi! Verder doet ze het prima! Met mij ging het wel weer iets beter maar ben er nog niet! Rust, rust, rust! Maar goed dat komt ook wel weer goed! Verder is ze zo mooi, echt genieten!!!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, fijn dat het zo goed gaat met Silke en dat het met jou ook stapje voor stapje weer beter gaat. Bevallen is niet niks, zeker niet als er een schoudertje blijft hangen. Neem inderdaad de tijd voor herstel, als je alles te vlot weer oppakt, hoe verleidelijk het ook is, duurt het alleen maar langer voor je echt herteld bent.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lekker dat je een fijne vakantie hebt gehad Anna.

Jeetje Dombo, dat is zeker schrikken. :$

Sam : SMELT!!!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Gesprekje met Alyssa gisteren:
    A: Mama?
    M: Ja schat
    A: Kan jij nog babytjes krijgen?
    M: Ja schat, dat kan ik nog
    A: Ga jij nog een babytje krijgen?
    M: Nee schat. Hoezo, wilde je nog graag een broertje of zusje erbij?
    A: Ja, dat lijkt me leuk. Krijgen we echt geen baby meer?
    M: Nee schat, echt niet.

En toen was het weer goed.
    Nu is die donderaap een leesboekje aan het naschrijven. Hoeft ze hem niet meer te lenen bij de boekenbus. :D

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jeetje Silke al 4 dagen en jij nog niet helemaal de oude? Straks ga je nog zeggen dat je buik ook nog niet helemaal strak is!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja mariss, balen maar idd die is ook nog niet strak :( ;) !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou had nieuwe onderbroeken gekregen in het kraampakket van m'n ouders..Rinze had daar een andere bestemming voor, kleine lolbroek! Letterlijk en figuurlijk :p !

Bijgevoegde bestanden:

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En ons kleine prinsesje!!

Bijgevoegde bestanden:

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, heel mooi! Geniet ervan meid!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een wijs gesprek van Alyssa! :)

Heerlijk Sam, lekkere kinders!

Danique is weer logeren, nu 1 nachtje bij m'n stiefdochter. Ik kreeg net allemaal foto's op whatsapp en zo te zien heeft ze een topdag gehad samen met neefje Geno. Ze zijn naar een heel leuk zwembad geweest, thuis nog gespeeld, samen in bad en keten in de slaapkamer :p

Chris heeft gisteren, toen ik werkte en de kids op het KDV waren, voor een groot deel de garage opgeruimd. Vanmorgen, nadat we D. hadden weg gebracht, zijn we daarmee verder gegaan en daarna nog veel en hard in de tuin gewerkt.
    Heerlijk, allemaal dingen in een rap tempo kunnen doen waar we anders nauwelijks aan toe komen met onze lieve 'mama ik wil helpen'-peuter :D

Quinten ligt vannacht in z'n campingbedje. Kreeg van iemand de tip dat es te proberen, zou kunnen zijn dat hij vaak wakker wordt om dat hij z'n hoofd stoot aan de houten spijlen.
    Tis het proberen waard.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, maar daar zijn die onderbroeken toch voor! :D (onderbroekenlol, haha)
    En wat een schatje is het toch, jullie Silke.

Natas, zo te lezen heeft Danique een heerlijk logeerpartijtje. En jullie hebben lekker kunnen bikkelen vandaag. Hier zijn ook van die bijdehandjes die graag hun mouwen uitsteken. Alleen word het daar meestal niet beter van. :D

Ik duim voor een rustig nachtje voor jullie allemaal en dat er daarna maar velen mogen volgen.

Alyssa mag volgende week inderdaad afzwemmen. Spannend. Morgen kunnen we helaas niet nog een keertje oefenzwemmen omdat ik uitgerekend dit weekeinde kantinedienst op de fietsclub heb.
    Maar goed, ze beheerst alles wat ze moet kunnen voor het afzwemmen, dus dat moet helemaal goed komen.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Spannend volgende week Dombo!

Quinten was vannacht 1x wakker. Een zwaluw maakt nog geen zomer maar het was wel al heel wat beter dan de 3 of 4x wat het meestal is.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, het begin is er. Op naar nog meer van zulke nachtjes!

Joepie, ik ben aangenomen en ik begin volgende week al. Mijn werkdagen zullen de maandag en zaterdag zijn. Heb er best zin in.

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Dombo gefeliciteerd! Wilde je zelf graag de zaterdag, of kwam het zo uit? Ik duim me helemaal suf als Alyssa mag afzwemmen! Jullie hebben het allebei verdiend!

Lachen Sam! Zijn het een beetje trotse broer en zus?

Natas lekker hè, even meters maken!

Hier weer eens druk... Wanneer eigenlijk niet? Nog 1 maand en dan gaan we op vakantie, voor die tijd wil ik nog zo veel doen!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo gefeliciteerd!!

Natas, goed man!! Hier ook 1 keer wakker geweest/ gevoed om 4 uur :D ! Ook niet verkeerd :D !!

Mariss, lekker bijna vakantie! Succes met de drukte!

Hier einde kraamzorg. Het was erg gezellig. Zal haar wel missen. Alleen haar aanwezigheid al, gewoon heel erg leuk! Maar goed, we houden gewoon contact! Ook wel lekker om gewoon weer lekker met je eigen gezin te zijn hoor, maar dit had nog wel een weekje mogen duren zo !! Verder heb ik wat last van de hormoontjes.. Besef steeds meer dat de zwangerschap voorbij is, ook al was dit geen gemakkelijke zwangerschap, het is en blijft toch wel bijzonder. De vk zei vandaag tegen ons, wat zijn jullie een geweldig gezin, heerlijke kinderen ook! Echt genieten!!! Nou die hebben we maar in onze zak gestoken !! En wie weet, ooit !

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Damn ik zie net ook wat!!! Wisten jullie dat ik hier recordhouder ben met mijn big-baby's ?? :p HAHA!!!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, altijd goed om zoiets over je gezinnetje te horen toch! En oei, hormonsters .... Ja meid, je zwangerschap is echt voorbij. En ja, ook al verloopt een zwangerschap niet makkelijk, het is en blijft toch bijzonder en een wonder hoe een kindje zich in je buik ontwikkelt tot een compleet minimensje. Zelf had ik bij beide meisjes zo'n speciaal twee/eenheid gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Mariss, ik wilde zelf inderdaad op de zaterdag. Voorlopig dan, tot Yelina ook op school zit. Dan hoef ik minder vaak oppas voor haar te regelen als ik moet werken omdat manlief dan ook thuis is, tenzij hij storingsdienst moet draaien dan.
    Sterkte met de drukte. Wordt straks wel dubbel genieten van de vakantie!

Gesprek van vandaag ging vrij vlot. Eerst een voorlichting gehad in een klein groepje, daarna individuele gesprekken waarbij je meteen te horen kreeg of je al dan niet was aangenomen. Alles met elkaar was ik in een uur tijd een baan rijker.

2 dagen is voor voorlopig echt genoeg. Zal echt weer even wennen zijn, maar ik heb er wel zin in. Het zijn qua post wel de 2 rustigste dagen, dus dat is helemaal mooi. Houdt natuurlijk ook in dat je wat minder uren maakt dus minder verdient, maar voor mij is het echt beter om het werken rustig op te bouwen gezien mijn ME/CVS verleden.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Super Dombo, gefeliciteerd!!!

Aaaah Sam, ja zwanger zijn is zo bijzonder. Zwaar, maar zo mooi.
    Neem de tijd om er ook in je hoofd afschied van te nemen.

Mariss, herkenbaar. Hier ook gigantisch druk met van alles en nog wat. De enige tijd dat ik een uurtje relax is 's avonds ergens na 22.00. Ik verlang er wel naar om ex een middagje in een lagere versnelling te kunnen.

Vannacht was Q. weer maar 1x wakker!
    Ik voel me nog net zo moe en bagger, heb echt wel even nodig om weer een beetje op te krabbelen, maar dit geeft hoop!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Sam, we zullen je nomineren voor het guinnes book

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    O Natas, wat goed zeg! Quinten, volhouden manneke! Het is nog fijner om een fitte mama te hebben hoor!!!

Bedankt voor de felicitaties!

Deel Deze Pagina