Natas lekker! Het is je gegund! Dombo jaaaaa haha! Hier een meisje om 23.15 gevoed en nu om 5.45 maar gepakt, lag zo mooi te smakken !! Wat een wonderkind!
Heerlijk Natas en Sam zulke mooie nachten, hier al vanaf 2.30 in touw... Gelukkig vrij vandaag! Nou ja dus bijtijds naar Ikea gegaan en de laatste kasten geregeld... Maar binnenkort gaat alle rommel lekker achter deurtjes! Hetblijft lastig Sam met de hormonsters! Hier langzaam de bv aanhet afbouwen, heel dubbel, maar anders trek ik het niet meer. Ik ben zo onpeilbaar moe, met een drukke baan 9 maanden geen slaap, een verbouwing/verhuizing en een vent die denkt dat je 100% van de tijd die je thuis bent met de kinderen wil zijn. Inmiddels weet hij beter! Als de kapper al een enorm luxe uitje wordt en het enige wat je alleen doet... Ik ben blij met de 2x 15 minuten rust op een dag onderweg van en naar mijn werk, dat lijkt me niet gezond...
hoi hoi ff loeren sam wat een schatjes dombo jeetje was schrikken dat ze zo stil was na het vallen gelukkig niets aan de hand natas hopelijk heeft de kleine afgelopen nacht ook goed geslapen. lastig he als die zovaak wakker is bah dan verlies je echt je energie hier veder alles wel goed vorige week gehoord dat vriendlief contact niet verlengd word grrr over 4 weken al !!! morgen julian nieuwe buisjes heel ander ziekenhuis en gaat ook heel anders te werk veel meer mijn idee van werken dan in enschede. morgen half 8 in ziekenhuis melden opname kinderafdeling ben benieuwd
Succes morgen Bengeltje! En balen zeg van man z'n Werk!! Hopelijk snel iets anders!!! Hier wederom prima nacht, 23.15 gevoed en daarna 5.45! Mij hoor je niet klagen. Verder heeft Silke vandaag wat last van de warmte geloof ik, de schat. Er is hier weer hoop op werk voor kor, morgen horen we meer!
Sam, spannend hoor! Ik duim. Mariss, kan me voorstellen dat het dubbel voelt om de BV af te bouwen, maar het is inderdaad niet de bedoeling dat je het allemaal even niet meer trekt. Bengeltje, wat vervelend van de baan van je vriend. Sterkte morgen in het ziekenhuis met Julian. Op dit moment zit er een roofvogel in onze tuin. Geweldig. Jammer dat het donker is, kunnen we hem niet zien, maar horen doen we hem des te beter.
Mariss sluit me bij dombo aan, daarbij is het al geweldig dat het zolang gelukt is toch? Wow deze dochter kan echt slapen, word er bang van.... 22 uur laatste voeding, 6 uur pas weer!!! Ongelooflijk toch, verder is ze wel goed helder, pittige meid!
Hi dames, ben ik ook weer! Wij zijn lekker een lang weekend naar Londen geweest voor een bijeenkomst/seminar (van Tony robbins). We vlogen donderdag en zijn gisteren terug gekomen, en in de tussentijd zijn Pieter en Janneke bij mijn ouders geweest! De dag voor terugkomst vroeg Pieter wel wanneer we weer kwamen en Janneke had de nacht daarvoor s nachts in haar bedje zitten kletsen: mama halen huis.... Dus toen heeft m'n moeder haar snel bij haar in bed genomen. En ik heb vrijdag de vuurloop gedaan, dus over hete kolen gelopen! Was heel gaaf!
Mone, da's warm, op hete kolen lopen. Sam, wat een supersnurkertje is ze zeg! Zo, vandaag arbeidsovereenkomst getekend en verstuurd en een verklaring omtrent gedrag op het gemeentehuis geregeld. Alleen jammer dat ik niet wist dat je sinds deze maand 's middags alleen maar op afspraak langs mag komen. Mazzel dat de portier nog een gaatje kon vinden, dat scheelde me een nieuw ritje.
Mmmm... Mone dat zou wel eens de eerste keer kunnen zijn dat ik zou doorlopen! Sam super zeg! Wel heel welkom met 3 kids lijkt me. Dombo wat gaat het snel zeg! Gisteravond een feestje van een collega, in een strandtent aan zee... Wat een straf met dit weer in den Haag wonen!
Haha Mariss, don't make me jealous !! Nee geniet ervan hoor!! Dat slapertje hoor je mij idd niet over klagen!!! Nog even goed nieuws, manlief heeft weer werk. Wel in de timmerfabriek weer, maar goed, beter iets dan niets !! Nog een weekje en dan moet ik het thuis allemaal weer zelf doen...
Mariss, dat is zeker niet verkeerd! Sam, geweldig dat manlief weer werk heeft. En al zou hij liever wat anders doen, op dit moment mag je blij zijn als je al weer werk kunt krijgen. Voor jou wel lekker dat hij in ieder geval nog een week thuis kan zijn. Wat kan een mama toch trots zijn op haar kind: Alyssa heeft vandaag afgezwommen en heeft haar A-diploma gehaald. Er zwommen 45 kindjes af, al die kindjes hadden minstens 4 kijkers pp bij zich, kun je nagaan hoe druk het was in het zwembad. Alyssa vond het in eerste instantie toch wel een beetje eng, maar zette zich daar al snel overheen en ging verder gewoon hartstikke goed. Knappe meid. En mama .... die moest toch echt wel even een paar traantjes wegpinken.
Yeah! Gefeliciteerd Alyssa, maar jij ook Dombo, heerlijk dat À nu binnen is! Goed nieuws Sam! Lekker!
Super goed van Alyssa!! Mariss, herkenbaar wat je schrijft over de drukte aan alle kanten en het niet slapen. Vorige week zat ik op een ochtend jankend op kantoor, vreselijk genant. Dan moet er ergens iets veranderen he? Kleine Q. heeft nog 1 goede nacht gehad maar de rest allemaal weer bagger. Helaas. Sam, ontzettend fijn dat Kor weer werk heeft! Mone, wow de vuurloop gedaan!
Natas balen meid, het duurt wel lang met Quinten en zijn doorslapen zeg! Ik hoop dat Roos het eerder door gaat hebben! Maar waar slapen als een baby/roosje vandaan komt? Hier slaapt ze inmiddels wel op haar eigen kamer in haar eigen bed, weliswaar op haar buik, maar ach... Het duurt alleen een uur voordat madammeke zover is dat ze wil gaan slapen, en overdag gaat het net zo, dus we zijn er nog niet helemaal... En Natas, idd soms moet er echt iets veranderen en hier is het zo voor mijn schatje duidelijk dat ik het echt niet allemaal alleen meer hoef te doen, dus de combi die we nu hebben bevalt prima, en geeft de ruimte om heel af en toe eens bij te slapen (in theorie!)