ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja schattig hè??

Pff voel me belabberd, wil graag slapen maar m'n meisje denkt daar nog anders over! Last van m'n borst, alles doet me zeer, hoofdpijn! Denk dat Het vanmiddag wat te druk was! Feestje van m'n broer! En had al zere borst. :(

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Klinkt misschien wel heftiger dan het is, maar Tom schreeuwt om aandacht (soms letterlijk) en Roos slaapt rot en het inslapen is de hel...

Maar ieder wakker moment is madame supervrolijk, ze lacht de hele dag en kraait van pret als Tom met haar speelt die twee zijn gek op elkaar! En geen moment dat Tom niet lief voor haar is, soms wat te enthousiast naar onze smaak, maar roos vindt het allemaal prachtig!

Tom heeft meer uitlaatmomenten nodig, en met de slaapjes en voorafgaand drama van roos is daar niet altijd even veel tijd voor... Ik denk serieus dat school hem goed zal doen!

Sam klinkt niet fijn! Lekker aanleggen en de rest van de wereld even aan anderen overlaten als het lukt meis... En als het niet wil paracetamol kan veilig met bv... Drukt koorts, pijn en remt een evt ontsteking, zwaar onderschat middeltje!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff zul je altijd zien, voel je je zo, Sike slechte nacht! Al voel ik me wel wat beter dan gisteravond. Straks ook nog naar tandarts!

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mariss, vooral het weinig tijd voor jezelf en voor elkaar lijkt me zwaar. En het inslapen.
    Het gillen om aandacht dat kennen we....Pieter is echt een heethoofd, als hem iets niet zint dan schreeuwt schopt slaat en gooit ie....en het zint hem niet als Janneke aandacht krijgt, want dan voelt hij zich te kort gedaan. Janneke daarin tegen begint te piepen als Pieter piept, te gooien als Pieter gooit, etc, het is echt een heel klein aapje die alles doet wat d'r broer doet.
    (Gelukkig had Pieter haar laatst wel tegengehouden toen hij zelf in het raamkozijn was geklommen :$)

Zo onze vakantie zit er weer op! Manlief is werken, kindjes naar kdv en ik thuis :) dus zo maar een hard aan de slag, heb een heel lijstje om te doen :D

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jeetje Mone het harde leven begint weer! Oh wat herkenbaar! Bij Tom is het niet zo dat hij zich bewust tekort gedaan voelt, maar hij concurreert wel duidelijk om de aandacht op hem te richten... Of heel gek gaan doen met Roos, of heel wild, of heel luid, of heel vervelend! Zo hadden we vandaag als nieuw dieptepunt brullende peuter op winkelcentrumvloer, fijn! En hij had juist alle aandacht... Was hem even ontgaan, denk ik!

Sam hopelijk voel je je al weer wat beter! En was de tandarts lief voor je...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAAAAAAAAAAAAAAAAa:p tandarts had goed verdoofd:p

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, wat fijn! Wat heeft ie gedaan?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oh twee gaatjes gevuld;)! Heb dat 1x zonder verdoving gedaan en was niet een fijne ervaring haha dus sindsdien laat ik het verdoven!! Heb liever paar uur verdoofde mond dan pijn;)!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben 1x verdoofd en toen hadden ze de verkeerde kies gevuld.... Dus ik laat me niet meer verdoven (en heb een andere tandarts!) :p

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha das niet handig nee;)!

Help m'n 2 jarige heeft iPad verslaving!!!!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Iemand voor een spelletje Mindfeud? (zoiets als scrabbel, maar dan met kleurtjes en vormen) is een app (zowel android als apple) en het bordspel zelf heet qwirkle...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik wel, zal het eens downloaden, maar wordt nu ff niets ;) !! Ff stofzuigen, eten koken en voeden en dan straks weg!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mijn username is Schatkamer!

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mone ik ga je zoeken!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss ik ben Skovia ;)

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vind je het wat Sam?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jawel, vind het wel leuk!
    Wowie, kwart voor 9 laatste voeding en nu nog niet gehad!!! Wat een topper!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ook nummi spelers? Rummicub!

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha, het hier nu wel erg rustig! :)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha druk met spelletjes hè:p

Whoei Silke tot 7.50 geslapen vanochtend!! Onze vroege vogel gaat als het goed is zaterdag logeren bij m'n ouders! Hopelijk slaapt hier de boel dan ook zo lang Hihi!!

Deel Deze Pagina