ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannnnnnnnnnnnnennnnnnnnnnnnnnnd! ik duim!!!:D

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En ik tel ongeduldig af :D

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Kon het niet laten om ook even bij het NOD forum te kletsen, wat ben ik dan saai, geen krampjes, geen zere borsten, geen innesteling voelen, etc etc...:)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En vooral ik ben toch niet zwanger roepen? Hihi althans dat deed ik!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha, nee hoor dat dan weer niet, ik heb vanaf m'n ei al het gevoel dat het raak is....;) dus het is een lange wacht.... :D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha!!!!

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En natuurlijk de neiging hebben nu al te testen....maar is ook zo zonde geld...als ie neg is zegt dat nog niets! Maar goed wilde eerst woensdag pas testen, als m'n ei toch gewoon op dag 19 sprong (in plaats van de vermoedelijke 17) zou ik dat ook ondervangen hebben....maar aangezien we zondag richting het zuiden gaan, hebben we besloten dan maar te testen, is hij posi gaan we meteen mijn ouders het nieuws vertellen!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend!!!!:D

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Natas vervelend van Danique's verjaardag. Gelukkig heeft ze er zelf niets van gemerkt. Nu heb alleen jij er last van. Wel fijn dat alles verder geslaagd was.

Ik kan ook al niet tegen zwangerschapsaanstelleritus. Hier op mijn werk ook eentje. Die werkt al bijna vanaf het begin geen hele dagen meer en doet alleen zittend werk. Maar ze loopt als een kieviet, is niet heel dik en heeft geen bekkeninstabiliteit of iets dergelijks... Dus mijn diagnose: zwangerschapsaanstelleritus!

Ach arm Janneke. Hier door de opa's en oma's meestal een klein cadeautje voor de ander bij een verjaardag.

Sam ik ga voor Deena die nieuwe meisjeslego vragen. Verder sieraden (oorbellen) wat leerboekjes/spelletjes en gezelschapsspellen. Van ons krijgt ze een nieuw spelletje voor de storio en een tas.

Mone duimen voor goed nieuws!!!!

Bij Jade reageer ik idd zo weinig mogelijk op haar gejengel. Vaak laat ik haar ook even en gaat ze uiteindelijk meestal zelf spelen. Dat ze niet kan kruipen is het in ieder geval niet. Jade raced al 1,5 maand al tijgerend de kamer door. Wel wil ze vaak lopen aan het handje, dat is ook een rede voor jengelen. Dus dat ze meer wil dan ze kan klopt wel. Alleen soms stopt ze niet met haar gejengel en dan word ik gillend gek. Dan ben ik blij als het tijd is voor haar slaapje...

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hey girls!

Hier maandag Tom's verjaardag heel klein gevierd, maar de slingers hangen nog want zaterdag volgt het kinderfeest en zondag gaat de taart voor familie en vrienden op tafel! En man o man wat vindt hij het leuk om jarig te zijn!

Natas wat een onuitstaanbaar verwend nest om zich zo te misdragen, het lijkt bijna of ze met haar kleine halfzusje moet concurreren! Hopelijk gaat het niet te slecht met je moeder!

Mone wat spannend allemaal! Bij Roos ging ik er vanuit dat het niet kon.... Maar alle andere keren wist ik het eigenlijk ook, ondanks een geheel gebrek aan kwaaltjes!

Nou smoeder had weer minder nieuws, de waarden in haar bloed lopen op dus de medicijnen die haar borstkanker onder controle hielden lijken het minder te gaan doen, alle onderzoeken worden weer gepland. Hun hondje is ook echt op, heeft MS en zal het geen weken meer gaan redden, dus er is bij alle festiviteiten toch ook een klein donker wolkje aan de lucht. O ja, onze eigen oudste poes, 15 jaar schat ik, loopt ook op haar laatste pootjes... Gelukkig is ze vergeten dat ze erg narrig was voor kinderen en is het de liefste poes allertijden nu en Roos is echt gek op haar en mag alles, Tom heeft te vaak een snauw of een haal gehad en kijkt niet naar haar!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames, vanmorgen toch getest... Dat wil zeggen ik heb een persona stick (had die nog over) gecombineerd met de cb houder en de test is het niet eens met mijn gevoel...maar.....op de stick zie ik (en manlief ook) een heel licht steepje.....maar dat was een half uur na de test was gebruikt...kortom, het komt allemaal weer terug hoe gek ik mezelf kan maken met dat testen enzo :)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone geduld!!!

Mariss bah spannend zeg!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, doe mij daar maar een potje of dertig van!

Mariss, spannend hoor! Wel heel veel plezier dit weekend!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als ik het had, kreeg je het! Hier ook twee kids die t wel kunnen gebruiken!;)

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    :D echt?.... ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha jaaa! Hihi

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, oooooh, spannend!

Jammer he? Dat die potjes geduld niet te koop zijn. Hier ook iemand die het voor haar kids en onderhand ook voor zichzelf kan gebruiken.
    Ze zijn er aan toe om weer naar school te gaan. Zucht ....

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mariss, spannend, al die feestjes in het vooruitzicht!

Vervelend dat je schoonmoeder weer alle onderzoeken moet ondergaan. Sterkte met alles!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    En Mone al 2 testjes voor 5 euro van kv gehaald?

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag wel bij het kv geweest, maar me goed in kunnen houden! Heb van clearblue al wel testen klaar liggen :) misschien morgen toch weer testen :)

Deel Deze Pagina