Probleeeem: Silke wil de fles ineens niet meer :S! Gister niet, vandaag wel wat mee omgepield maar echt drinken niet!!
Vanmiddag ben ik naar buiten gegaan (uit zicht) en Kor was binnen met haar. Ik moest bij Jildou idd ook echt weg zijn. Gister heb ik het zelf geprobeerd, haar eerste flesje heb ik ook gegeven en daarna heb ik hem ook wel eens gegeven.. Fraai weer
Ik kon het vanmorgen niet laten....en de digitale cb zegt ZWANGER! (nu duimen dat ie blijft zitten...)
Had gisteravond een sms-je van een vriendin sorry dat ze Pieter's verjaardag was vergeten, maar dat mocht ik wijten aan de zwangerschapsdementie Maar zag dat pas vanmorgen! Dus heb meteen gebeld en kon mijn nieuws natuurlijk niet voor me houden! Zij is begin maart uitgerekend en ik dus 21 april!
Zeker omdat ik ooit wel gezegd had dat onze eerste waarschijnlijk rond haar 3de zou komen, en toen zijn we wel even samen zwanger geweest, maar maar 3 maanden, en nu dus bij beide de hekke-sluiter en dan 6 weken verschil! Echt leuk!!
Whaaa, Mone, gefeliciteerd!!!!! Ik duim mee voor een plakbeebje! En leuk, samen zwangeren met je vriendin!
Mariss, ik ben afgrijselijk laat maar alsnog : van harte gefeliciteerd met kleuter Tom! Wat naar dat je schoonmoeder weer alle onderzoeken moet ondergaan en weer die onzekerheid. Wanneer begint ze echt, of is ze alweer bezig ermee? Mone, wow wat gaaf!!!! Van harte meid, helemaal super!
Wauw Mone, zie ik dat goed? ZWANGER!! Dat ging rap. Super zeg. Hopelijk gaat alles gaat! (ik kwam alleen even zeggen dat we weer terug zijn van vakantie).
Met m'n moeder gaat het niet zo goed, donderdag belde ze weer af en kwam ze niet naar mij.En dat wil heel wat zeggen, haar kleinkinderen 2 weken niet zien en een verjaardag missen. Ze wilde ook niet dat ik 't weekend bij haar kwam. Op maandag komt er atlijd een soort gezelschapsdame bij haar, die ga ik morgenochtend even bellen. Dinsdag heb ik vrij genomen, dat ga ik met mijn moeder mee naar de crematie van haar vriendin die ze 58 jaar heeft gekend, en een soort tante van mij. Dat is natuurlijk erg moeilijk voor haar.
Pff, wat vervelend dat het niet goed gaat! Zo'n overlijden hakt er volgens mij dan ook in, dat lijkt me niet leuk aan oud worden, de mensen om je heen van vroeger gaan allemaal.... En ik hoop dat het meevalt! Sterkte met bellen!
Natas, niet fijn dat het niet zo goed met je moeder gaat. Heb je die gezelschapsdame al gesproken? Sterkte voor morgen voor je moeder en ook voor jou, dat is niet niks om afscheid te moeten nemen van een vriendin/tante die je al zo lang kent.
Hopelijk dat je moeder toch weer haar leuke momenten vindt en weer naar jullie toe kan komen Natas, ik weet uit onze omgeving dat het verlies van zulke dichtbij staande oude vriendinnen er gigantisch in kan hakken... Zo hier een feestweekend achter de rug! Het was super, eerst kinderfeest op zaterdag. Cupcakes versieren en eten, lopen naar zee met de bolderkar, spelen in de branding èn schatgraven weer terug gewandeld, broodjes eten en naar huis! Zowel Tom als Roos vonden het geweldig. Al moest Tom op de heenweg flink huilen omdat hij het zo spannend vond, de schat! Wat een heerlijke kinderen allemaal trouwens, ze hebben zo lief gespeeld samen! Beetje jammer alleen dat grote neef voor vertrek blijkbaar de oven met cupcakes en kapsel voor de taart had aangezet, gelukkig geen brand gehad, maar wel vooraan kunnen beginnen met mijn taart... Uiteindelijk was om 0.00 mijn angry birds taart klaar! Ik heb jammer genoeg wel foto's maar kan ze vanaf de iPad er lastig opzetten... En jullie hebben er nog wat meer tegoed! Zondag begon met het breken van een kleine teen... Aaauw! En 's middags heerlijk in de tuin geborreld en gekletst! Helemaal goed! Tom is stinkend verwend, we hebben ontdekt dat hij niet tegen zijn verlies kan met mens erger je niet (angry birds versie), dat hij prima met een boekje zelf Lego vuilnisauto's etc in elkaar zet! En een heel goede smaak heeft in vriendjes! Wat wel grappig was behalve voor de neefjes was het voor de andere kindjes het Eerste partijtje! Kinderen en ouders allemaal een beetje gespannen! Een stel was zo aan het kletsen, op een leuke manier dus die zijn maar gewoon gebleven, en aan het eind hebben we gezellig geborreld met alle ouders terwijl d kids vermoeid een broodje hapten! Wel grappig dat we voor 2 dagen ijs als toetje hadden en vergeten zijn, dus duim even mee voor een goede na-zomer!