Nou meiden even update schoonouders... Ik ben het helemaal met jullie eens dat we het er gewoon even rustig over moeten hebben, echter hebben we dat al geprobeerd. Hoe aardig of vriendelijk je het ook brengt, mijn schoonmoeder ziet het meteen als een aanval en klapt dicht of gaat ervandoor. Dus dat hadden we al redelijk opgegeven. Ook vind ik idd dat ik me niet teveel moet mengen, het is iets tussen Dennis en zijn ouders. Maargoed, ik zal even vertellen hoe het dus nu is... We hadden vandaag mijn nichtjes verjaardag (dochter schoonzus) en mijn schoonouders waren er dus ook. Mijn schoonmoeder probeerde ons helemaal te negeren. Lastig voor haar, want dan heb je aan mij een verkeerde. Ik ga gewoon gezellig tegen haar kletsen en doe of mijn neus bloed. Maar de stemming zat er lekker in (ze zorgde voor de airco met haar ijskonijnen houding). Jeetje is ze nu 66 of nog puber? Ook had ze dus de bewuste soepstengels aan mijn schoonzus gegeven. Konden we daar waarschijnlijk niet meer moeilijk over doen of zo? Anders snap ik het ook niet helemaal. Op het laatst gingen ze snel weg zonders ons voor het eten uit te nodigen, want dat is wat we altijd doen na een verjaardag. Niet dat we er op gerekend hadden (we kennen haar langer dan vandaag), maar toch een beetje kinderachtig. Dus we zijn lekker bij mijn ouders gaan eten wat wel heel gezellig was. Dennis is in ieder geval na vandaag goed klaar met zijn moeder. Hij heeft op dit moment ook totaal niet de behoefte om contact te zoeken, zij mogen nu als eerste bellen. Pffff wat een gedoe allemaal. Ik heb hier helemaal geen zin in, maar er valt niet normaal met dat mens om te gaan op deze manier.
Mijn jubileum is pas in december... Enneh Mone ik zou best nog we mee willen zwangeren, maar dat gaat er niet inzitten. Moet er eerst bij Dennis wat uit de knoop gehaald worden ben ik bang, haha!
Hmm kan me jouw standpunt goed voorstellen. Idd kinderachtig zo!!! Lindada, de neger maar uit je kast
Nog gefeliciteerd hoor Sam! Mmmm... Mone geen feest! Privé of van je winkel? Toevallig zit ik nu ook de aangifte eindelijk eens te doen, het wordt echt geen hobby.... En jammer genoeg is warm weer slecht voor poezen, nu was ze wel heel oud en echt op, maar ik had niet verwacht vanavond bij de dierenarts te zitten...
Gefeliciteerd was met je feestje Sam! Nu is poes niet meer en gaan we morgen Tom proberen uit te leggen wat dat nu is, en moet Roos haar geliefde mauw-mauw missen.... En wij dus ook...
Ik zag ergens een lijstje (met heeeeeel mooi Mone's naam erop ) waarop stond dat Danique morgen naar school gaat. Dat klopt niet, we vallen hier in regio Noord dus ze gaat op 3 september. Dit weekend stond shoppen voor gymkleertjes en broodtrommeltje op het programma, verpakt in een mama-dochter uitje, maar we hebben met dit mooie weer maar even andere dingen gedaan Mariss, hoe heb je nou je teen gebroken, wat was er gebeurd?? Aaah, wat naar dat je poes moest laten inslapen. Sterkte, dikke knuf! Phoe Linda, wat ee gedoe! Zo te lezen kunnen jullie weinig goed doen, behalve je mond houden en de kinderen laten volstoppen. Dat gaat dus niet werken. Lastig! De crematie van de vriendin van mijn moeder was erg confronterend, maar dan met name voor mij. Mijn moeder was bijna alleen maar met zichzelf bezig (het was te warm voor haar, ze was zo nauw betrokken maar mocht niet in de rouwauto zitten, waarom was ze voor erna nou niet uitgenodigt, etc.). Ze heeft geen traan gelaten om haar vriendin. Die langspeelplaat ging de hele dag door, minimaal 1x per 5 minuten. Dat samen met nog wat andere langspeelplaten die bleven hangen hebben ervoor gezorgd dat ik, toen ik om 16.00 bij mijn moeder weer weg reed, helemaal kapot was. Lichamelijk, maar vooral emotioneel. Wat gaat ze toch hard achteruit. En ze kan er niets aan doen, maar ik merk dat ik geen respect meer voor haar heb. Zo erg.
He Natas, wat vervelend zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat het wel erg confronterend is dat je gevoel zo verandert. Natuurlijk kan ze er niets aan doen, maar dat maakt het nog niet makkelijker... dikke knuffel!
Zo Roos ligt weer.... Natas, die teen was gewoon in volle vaart door de kamer het een en ander pakken voor de kids en een poot van het bed even vergeten.... au! Nou Tom heeft zijn eerste dag achter de rug met nog 1 uur BSO er achter aan! Hij was moe!!!! Maar hij heeft het prima gedaan en leuk gehad denk ik. Wat we uit hem hebben getrokken hebben ze het over de vakantie gehad en liedjes gezongen (net wat anders dan hij ze kende dus ze waren niet leuk! ) gespeeld in de zandbak. een nieuwe schaafplek op zijn knie (met zand) geknoeid met de chocomelk en dat was het zo'n beetje! Oh en hij heeft nu al zin in morgen!
Moeilijk Natas! Dikke knuffel!! Mariss haha ja sommige kids doen niets op school hoor !!! Maar top!!! Op naar morgen!!!
Natas, wat lastig! Dikke knuf! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar toen een aantal jaren geleden mijn oma zeer dement overleed heb ik er wel heel wat gesprekken met m'n vader (zijn moeder) over gehad. En hij zei dat hij al jaren daarvoor afscheid had genomen van zijn moeder, en dat het nu de huls was die op was. En waarom hij toch regelmatig ging, voornamelijk om haar een leuke dag te geven, hij wilde niet dat ze tussen vreemden wegkwijnde zonder dat er gamilie langs kwam.
Pieter vond zijn eerste dag leuk, na afloop vroeg ik, morgen weer en toen stond hij te springen! Maar hij had niets gedaan....begon wel tot 2x toe met een liedje (1 met eten, en een met spelen) maar dat was het! Janneke daarintegen wilde Pieter 's middags niet weer wegbrengen