ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    6 sept in de ochtend de eerste afspraak bij de gyn, met echo.

En tja, ik ben zowaar een beetje misselijk.....en hoe zeker ik was voor het testen, hoe onzeker ik op dit moment bij vlagen kan zijn....en wat spookt die mk van bijna 5 jaar geleden door mijn hoofd....gek om nu dan zwanger te zijn van nummer 3....
    O en ik ben ook moe, maar dat hoor ik van meer mensen, dus dat valt niet op :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend! Ja die eerste weken zijn verschrikkelijk!!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Het broekloeren is alweer in volle hevigheid terug.....:)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha herkenbaaaaar!!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, herkenbaar hoor! En spannend hoor, de eerste afspraak voor een echo!

Gisteren al weer de eerste schooldag en die beviel goed. Alyssa kwam helemaal enthousiast uit school verhalen vertellen en dat zijn we helemaal niet van haar gewend. Heerlijk om haar zo te horen!
    Ook Yelina heeft zich heel goed vermaakt. Heeft de juf al verbaasd door even een puzzel te leggen die een ander kind toch te moeilijk vond. Was een puzzel in spiegel waar zelfs de kids van groep 2 het nog moeilijk mee hadden eind vorig schooljaar. Mama is trots.

En gisteren tussen de middag zat Alyssa te zingen: En wie zit er in groep 3, en wie zit er in groep 3.

Yelina kon niet achterblijven en zong: Ik ga bijna naar groep 2, ik ga bijna naar groep 2!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, wat moeilijk moet dat voor je zijn geweest vorige week. Dikke knuf. Ik kan me voorstellen dat het respect voor je moeder op zo'n moment plaats gaat maken voor een heel ander gevoel. Moeilijk hoor. Sterkte!

Hoe gaat je zus hiermee om? Zal voor haar ook niet makkelijk zijn.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Topmeiden Dombo! Geweldig!!! Lekker trots op zijn!

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zeker Sam, reuzetrots!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zeker Sam, ik ben reuzetrots!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Dombo, je hebt nog niet gezegd hoe ontzettend trots je ook alweer bent ;) !!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    HEEEEEEEEEEL trots.

Supertrots.

Meer dan trots.

:D :D

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat stom zeg, die eerste x had hij niet gepakt, liep de PC vast en nu staat het ineens dubbel.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Hihi het idee is leuk! Maar wat zei je nou?

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou hier ook een trotse moeder! Hij vertelt welliswaar niet wat ze doen, maar toen ik vanmiddag terugliep om iets te zoeken, kreeg ik te horen: Waarom ben je hier nog? :D hij heeft het dus naar z'n zin!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha zo leuk!! Kijk er ook naar uit, want de vraag, moet jij niet naar school (aan Jildou) komt me ook aardig de keel uit;)!!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha, wanneer mag ze gaan wennen?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Na de vakantie.. Maar wij w88 nog steeds op oproep voor dr operatie... Was mooi geweest dat ze volgende week geopereerd zou worden, maar helaas is die kans niet meer zo groot;)...

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Haha Mone, mooi hoor!

Zo gisteren een schaaf vandaag een bult op zijn hoofd, maar meneer heeft het naar zijn zin, al was afscheid nemen deze keer wel wat moeilijk, maar ja als de bel gaat moeten de pappa's en mamma's gaan! En hij heeft het prima naar zijn zin gehad en gym vond hij helemaal stoer!

En de serie van 3 is weer volbracht... 1. Teen 2. Poes 3. Riool verstopt en overstroming in huis en de garage... Fijn dat het deel in ons huis en tot straat helemaal vervangen is, zit het gemeente riool vol takjes/wortels :( daar ging mijn dagje op pad met Roos, na het ophalen van haar verjaarscadeau in Nijmegen nog een pit stop bij mijn ouders voor de lunch en haastig weer op weg om Tom op tijd op te kunnen halen. Gelukkig heeft hubbie thuis intussen alle ellende opgevangen en geregeld... Pfff bleagh!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Dombo met recht trots! Tom gelooft ook al dat hij naar groep 2 gaat, maf hè?!

Sam gewoon even bellen!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Mariss wat een pech:(!!! Maar fijn dat hij het naar school gaan zo leuk vindt!

Deel Deze Pagina