ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha handig Mariss ;) !! Gewoon ff vragen tot hoe laat.. is wisselend.. ;) !! Leuk hoor dat dat zo snel gaat :D !! Doet hij goed!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mariss, leuk hoor, nu al een vriendje. Haha, ja, handig he? Die adressenlijsten.

Yelina heeft ook een knulletje waar ze steeds naar toe trekt en vise versa. Er is nog geen speelafspraakje geweest. Hou ik nog een beetje af, want ze komt zo al munt genoeg uit school en dan heeft ze op woensdagmiddag nog zwemmen en op vrijdagmiddag logopedie.

Pfff, gisteren hebben we luizen geplozen. Gelukkig maar 1 gevalletje, maar man o man, het kind zat onder. Z'n moeder heeft het meteen flink aangepakt en toen ik vandaag even vlug vlug boven op z'n koppie keek onder het overblijven zag ik zo snel al niets meer zitten. Maandag gaan we weer pluizen.

Natas, het is en blijft moeilijk om je verleden helemaal los te laten. Herken ik wel, heb daar zelf naar m'n vader toe ook nog veel moeite mee.

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nog 8 nachtjes voor de echo.....wat duurt dat lang het begin.....zul je zien dat de rest weer omvliegt....

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Mone!!!! Idd eerst duurt t lang en dannnnn.... Zucht!! ;)

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Leuk Inez! Yelina ook een maatje! Nou hier was geen (af) houden meer aan, Daan komt morgen spelen!

We bouwen hier ook echt meer rust in dan anders in de middagen, boekjes, spelletjes etc. Maar nog geen zwemmen of andere activiteiten, eerst hier maar eens aan wennen!

Sam nog geen nieuws voor Jildou? Had je nog gebeld?

Pfff Mone, afzien dat wachten! Waar gaat Pieter straks zwemmen? Het nieuwe zwembad? We zijn nog even aan het kijken wat hoe en waar we willen....

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss gister gebeld maar zij zat daar normaalgesproken niet! Ze kon iig nog niet zien wanneer ze moest, maar raadde me wel aan vandaag weer ff te bellen! Dan was haar collega er al vertelde ze wel dat de artsen 1x week planning maakten dus dat we het waarschijnlijk pas op korte termijn weten! Heel vervelend dus! Maar goed bel vandaag nog ff maar denk niet dat ze het dan weten... Wachten maar....

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mariss, idd in het nieuwe zwembad, is hier praktisch om de hoek....en geen wachtlijst beloven ze.....nou ja Pieter staat toch 1e.....
    Maar omdat het nieuw is weet je ook niets zeker, dus ook niet wanneer ze gaan plannen, wanneer ze kunnen beginnen etc.... ;)

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Even heel lui een kopietje....

Ik heb vandaag de hoofdprijs :D
    Vanmorgen heeft Pieter voor het eerst sinds ik denk bijna een jaar in z'n bed geplast, daarna heeft Janneke in d'r broek ipv het potje gepoept, en net kotst madam haar bed onder....dus zo maar snel de wasmachine aan het werk zetten ;)

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, balen dat er nog steeds geen nieuws is zeg!

Mone, beterschap voor Janneke.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Uuuh ik ben net gebeld en er is een kindje uitgevallen! Maandag wordt ze opgenomen, Dinsdag wordt ze geopereerd!!!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Spannend! En wat fijn dat ze dan aan de beurt is!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nou Mone, je hebt zeker de jackpot. En hoe laat komt je man thuis? #doorschuiven

Sam, spannend zeg. Blijft Cor in het ziekenhuis die nacht bij haar? Hoe lang moet ze na OK blijven?
    Wel fijn dat ze het gehad heeft voor ze naar school gaat. Begrijpt ze zelf wat er gaat gebeuren of moet de echte voorbereiding nog beginnen?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny zou je De naam van manlief willen veranderen?;) Jildou moet iig tm woensdag blijven. Als het goed is mag ze woe-middag naar huis. Ik heb het haar net wat uitgelegd maar ze nam het heel stoer op. Zullen steeds wel meer vragen komen..

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha, de wasmachine heeft z'n werk weer gedaan :D

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ooh Mone, klinkt niet gezellig! Lang leve de wasmachine!
    Ik heb ook met een schuin oog gekeken naar zwemmen daar, maar je weet dus eigenlijk nog niets van wanneer het begint tot op welke dag?!

Sam, bellen helpt misschien dan toch?! Oh die wilde wel.... Gaatje vullen?! Fijn dat ze het straks achter de rug heeft voor school! Wel heel spannend en dichtbij ineens! Vooral ook heftig voor jullie! Heb je geen leuk boek om haar een beetje voor te bereiden? Moeten jullie nog naar het anesthesie spreekuur, anders krijgt ze daar een boekje met kleurplaten met wat er allemaal gebeurt. Waarschijnlijk zal ook de pedagogisch medewerker van de afdeling haar spelenderwijs uitleggen wat er gebeurt als daar tijd voor is. Ik duim in ieder geval voor jullie.

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mariss, toevallig vandaag een mail gekregen dat hij waarschijnlijk 14 september om 17u daar verwacht wordt (hangt af of z'n vriendje dan ook kan, en die stond geloog ik op plaats 250...)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, wat fijn dat ze maandag terecht kan. Bellen loont!

Mone, nog even en dan kan het zwemmen dus beginnen. Leuk.

Yelina vindt het zwemmen helemaal geweldig. Ze is zo vrij in het water, laat zich daar waar nodig helpen, zo anders dan haar zus. Heerlijk om te zien.

Vandaag was ze hulpje van de juf. Vond ze ook helemaal leuk. Ze wist niet meer precies wat ze allemaal had gedaan voor de juf, maar toen ik in de overblijfruimte zat, zag ik haar met een klasgenootje voorbij komen met de prullebak die moest worden geleegd. Helemaal trots liep ze daar door de gang. Geweldig.

Wat ook fijn is, is dat Alyssa op school langzaam maar zeker los begint te komen. Afgelopen week sprak ze het hoofd van de school zo maar aan met: meester Fransje ipv meester Frans. Ik was erbij toen ze dat zei en de meester en ik vonden het eigenlijk wel grappig dat ze dat zo zei, maar hebben haar toch maar even in het oor gefluisterd dat je een onderwijzer zo toch niet hoorde aan te spreken.

Vanavond hadden we een informatiebijeenkomst op school voor groep 3, vertelde de juf over wat de kids zoal gingen doen dit schooljaar. Erg leuk om te horen. Nu de eerste weken gaat alles nog groepsgewijs, maar langzamerhand wordt er wel naar toe gewerkt dat de kids straks zelfstandig hun taakjes gaan doen. Ben benieuwd hoe ons meisje dat gaat doen. Ze is nogal een pietje precies en neemt haar tijd voor al haar taakjes en werkjes. Ergens ben ik wel een beetje bang dat zij ze niet op tijd af zal krijgen.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jootje van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik hoop dat jullie een liefdevolle dag hebben samen met jullie dierbaren!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss geen idee, we zijn er iig wel blij mee dat ze volgende week geholpen wordt! Vandaag op het werk erover gehad en er is ook achtervang voor als ik het niet zie zitten om aan het werk te gaan donderdag en vrijdag. Dus dat is ook wel heel fijn en relaxed! :D Een leuk boek nog niet gevonden, maar ik neem idd aan dat ze in het zkh haar nog precies gaan vertellen wat ze gaan doen op een manier dat ze het wat beter begrijpt ;) !! Maar ze vertelt iedereen dat ze volgende week geopereerd wordt, maar verder is ze er wel erg stoer onder. Ze laat het wel gebeuren denk ik.. M'n topper!!

20. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Super hoor Sam! Wat een kanjer!

Jeetje ging Jootje vandaag trouwen? Dat heb ik even gemist!

Jootje gefeliciteerd hopelijk hebben jullie een heerlijke dag!

Zo hier had Roos haar laatste dag op de oude crèche vanaf maandag naar de nieuwe! Ze heeft alvast we getrakteerd! De juffies vonden het erg jammer, ze zijn echt gek op Roos. Hopelijk gaan ze net zo lief zijn op de nieuwe crèche...

Deel Deze Pagina