Heerlijk Sam dat het zo goed is gegaan! Geweldig dat ze zich hier zo stoer doorheen heeft geslagen! Ik snap dat jullie volledig gaar zijn nu, maar ook enorm opgelucht dat het achter de rug is, lijkt me?! Natas, fijn dat Danique het ook zo goed heeft gedaan! Tom was vandaag toen ik hem kwam halen helemaal hyper, hij wilde spelen met een jongetje uit de klas, erg leuk, Maarten hij thuis kwam was hij echt stuk, even gas terug dus!
Mariss, aah de schat!!! Wel leuk al zo enthousiast!!! Ja idd blij dat we het hebben gehad, en nu valt de stress van je af he .. Dus ga mn bedje in !!
Zo jongens, hier is de verkoudheid in alle hevigheid losgebarsten... Misschien dat Tom morgen zelfs wel thuis blijft! Of een halve dag, maar eens kijken... Sam alles weer goed en thuis vandaag? Pippo hoe is het aan de Belgische kant?
Oh jeej Mariss ... Bah beterschap daar!! Ja Jildou is vanmiddag weer thuis gekomen! Mn kleine topper!!! Baal alleen beetje van d'r oorbelletjes.. Die moesten gister uit. Gistermiddag/avond wilden we haar niet 'klieren' met die dingen. maar vanmiddag kreeg ik ze dus ook niet in . Heb er net 1 in gekregen, maar nu de andere nog. De kleine schat! Ze hebben al wel meer dan 6 weken gezeten dus denk dat er gewoon wat troepjes in zetten. Bij jezelf voel je het dan wel, maar ja, bij een ander in doen niet !! Morgen ga ik weer aan het werk. Mevrouw mocht kiezen, oma hier en ik aan het werk of ik thuis. Nou ze wilde graag dat oma kwam Nou prima dus Haha heb dr 2x gevraagd .. Oftewel rot jij maar op HAHA!!!
Ze heeft je natuurlijk ook wel veel gezien de afgelopen dagen Wij hebben morgen de echo, toch wel last van gezonde spanning.....
Oh Mone spannend weer hè! Maar morgen wel snel even het goede nieuws melden hoor! Minimaal 1 mooi knipperlichtje Lekker dan Sam!
Mooi onderschrift hè?! Maar ze blijft mijn baby'tje hoor! Al gaat ze nog zo lopen, dansen en hoera roepen! Zo lang ze geen kaars kan uitblazen telt het niet, en voorlopig komt alleen haar haar in beweging met haar slechte blaas techniek! Ha!
Mariss, hartelijk gefeliciteerd! Dag baby, hallo dreumes! Sam, ben zo blij voor jullie dat alles zo goed is verlopen. Jammer inderdaad van die oorbellen. Schijnt snel dicht te groeien. Vriendinnetje van Alyssa had ze na iets van 8 weken 1 dag uit gehad, ze kon ze mooi opnieuw laten prikken, de gaatjes waren echt helemaal dichtgegroeid. Werk ze morgen. Ben jij er zelf wel weer aan toe? Enerzijds leidt het natuurlijk wel even lekker af, anderzijds kan ik me voorstellen dat ook jij wel even tijd nodig hebt om hiervan bij te komen. Mone, spannend hoor! Succes morgen. Yes, Alyssa wil toch weer op zwemles, verder met C. Ben ik echt blij mee. Dit met dank aan een oud-klasgenootje van haar dat al C heeft en bij de reddingsbrigade zwemt. Hij kan al heel goed zwemmen, is ouder en flink wat groter dan Alyssa en zijn moeder vindt het prima dat hij onder de zwemles van z'n kleine broertje (klas- en zwemlesgenootje van Yelina) alleen gaat zwemmen. Dus dat wordt volgende week even bellen met het de badmeester, want er schijnen nog een paar plekjes vrij te zijn op de woensdagmiddag, dus wie weet kan ze zo instromen. En met een beetje mazzel sluit het ook nog eens aan op de les van Yelina. Dat scheelt weer een hoop heen en weer gereis. Yelina doet het trouwens goed op haar zwemles. Ze heeft mazzel, ze zijn maar met 3 kindjes in de groep en krijgen dus veel aandacht. Je ziet ze gewoon per week vooruitgaan. Heel leuk om te zien. Moet haar alleen helpen met de armslag van de schoolslag, want hoe ze het voor elkaar krijgt, joost mag het weten, maar die doet ze in spiegel. Schijnt lastig af te leren te zijn. Werk aan de winkel dus, goed droogoefenen zei de juf.
Mariss nog van harte met je baby hihi!!! Fijne dag gehad?? Mone succes!!! Ik duim! Dombo Aah super dat ze doorgaat voor C! Topmeiden! Ik heb wel zin om te werken! Kids moeten ook nog inkomen dus kan zelf ook mooi inkomen! Even wat anders aan m'n hoofd en jil was al mooi aan het spelen vanmiddag! Dus komt wel goed!
Mariss, van harte met je dreumes Dombo, leuk dat ze verder wil voor C! Gaat ze dan ook stoppen met de ppardrijles? En wat fijn dat yelina het zo goed doet! Sam, wat fijn dat J. het zo goed doet! En ja lekker rustig inkomen is ook lekker! En tuurlijk laat ik het weten als ik thuis ben, heb om 9.30 de afspraak, maar is wel in de stad.....dus ben waarschijnlijk pas vanmiddag thuis!
Yes Mone, geweldig mooi nieuws! Gefeliciteerd en nu nog een paar weken geduld!hoe staat het met de kwaaltjes? Leuk dombo, weer zwemmen! En dat wordt oefenen ja, lastig! Ik ben druk bezig een plek koor Tom te vinden... Lukt nog niet echt Lekker Sam dat je er weer zin in hebt! Fijn hoor!
Kwaaltjes zijn te doen, ben alleen wel erg moe, maar als de kids in bed liggen fleur ik weer een beetje op, effe tijd voor mezelf Verder met vlagen misselijk, maar heb nog niet overgegeven!
Jaaaa Mone, dat is mooi nieuws, kun je het al een beetje bevatten nu? Het is nu wel wat tastbaarder. Sam, afleiding in je werk vinden is ook wel weer fijn. Wat fijn dat Jildou vanmiddag al weer gewoon lekker aan het spelen was. Toch ook wel weer een hele geruststelling. Alyssa mag van ons gewoon doorgaan met ponyrijden, beetje knullig om nu te zeggen dat ze dat niet meer mag. Kan het mooi als chantagemiddel gebruiken voor als ze een keer geen zin heeft om te zwemmen. Niet zwemmen? Prima, dan ook niet paardrijden. Ooooh, foei toch mam. Hihi.
Jaaaaaa mone gefeliciteerd!!!!! Hier een leuke eerste werkdag gehad! Ook kinderen met oma is goed gegaan op de ergernissen na! Zucht haha!nog ff 1 dagje en dan weekend!
Mone, dat blijft mooi om te zien! Sam, fijn dat alles goed is gegaan gisteren. En dan nu weekend. Lekker genieten en bijkomen. De mama van klasgenootjes van Alyssa en Yelina is een paar daagjes geleden opgenomen omdat ze vruchtwater was verloren. Ze is volgende week 37 weken zwanger en dan gaan ze haar inleiden. Spannend hoor. Maar dan merk je wel weer wat zoiets met je doet. De baby is aan de kleine kant, ze is vruchtwater verloren en dan laten ze je gewoon doorlopen. Daar kan ik echt niet met m'n hoofd bij. Vandaag mag ze misschien naar huis en dinsdag mag ze terugkomen, dan gaan ze haar inleiden omdat ze dan 37 weken zwanger is. Ja, als ze het niet vertrouwt mag ze langskomen, dan maken ze een echo. Dan denk ik bij mezelf, waarom niet nu? De baby is niet voor niets aan de kleine kant. Haal het nu maar gewoon, dan kan het buiten de buik op krachten komen. Ben ik nu zo'n rare emomuts dat dit me nog steeds zo raakt en kwaad maakt? Sorrie, moest het even kwijt.
Tja dombo, het blijft natuurlijk ook heel spannend als zo'n kleintje voor de 37 weken komt, en zeker ook als het dan aan de kleine kant is.... En wat voor de een goed is is dat niet voor de ander....
Mooi Mone!! Dombo kan me voorstellen dat je dit vindt hoor! Ik denk als het moet komen het ook wel echt komt. Maar goed anderzijds snap ik jouw gevoel ook heel goed!