Sam, dat weet ik wel hoor, maar helaas is dit niet alleen mijn eigen ervaring hier in dit ziekenhuis. Bij ons is het nog met een sisser afgelopen, maar ik weet dat er meer kindjes in de problemen zijn gekomen omdat ze niet gehaald werden, 1 kindje (van een mama die ik ken van de zwemles) is zelfs onnodig in de buik gestorven met 40 weken 1 dag. Erg verdrietig en daarom maakt het me zo boos en raakt het me nog steeds zo.
Zo, het is hier erg rustig Sam, hoe gaat het met Jildou? Geneest haar lies al goed? Dombo, hoe is het nu de zwangerschap van je vriendin?
Hey mone, met Jildou gaat het prima! Wondjes genezen prima!zitten ook geen hechtingen in. Waren twee minigaatjes! Ze zijn nu zo goed als dicht! Ze gaat vandaag proefdraaien Op school!!! Hoe is t met jou?
Moe! Pieter gaat vandaag ook beginnen met overblijven, scheelt mij toch wat fietsritjes en Janneke kan gewoon slapen. En om het duidelijk voor Pieter te laten zijn gaat hij alle dagen oveblijvem (behalve natuurlijk de woensdag ) deze week is hij vrijdag vrij, maandag is het studiedag en dinsdag prinsjesdag, dus dan deze week 2x overblijven met een dag ertussen en dan volgende week 2x achter elkaar en dan 3x in de week En wat ook meespeeld, de meeste dagen worden er maar 2 kindjes opgehaald, Pieter en een meisje.... Ben benieuwd hoe je d'r terug uit school krijgt! Gaat ze naar de school waar jij ook lesgeeft? (had je volgens mij al verteld, maar heb nu al last van de zwangerschapsdementie )
Nee ze gaat in het dorp naar school! Ik werk 7km verderop! Mooi wennen dus voor P! Haha wen er maar aan mone volgens mij gaat die dementie nooit meer over!
De mama van school is vandaag bevallen van een meisje, inderdaad een kleintje, 44 cm en iets van 2450 gram. Ik heb begrepen dat alles goed gaat met moeder en dochter. Alyssa en Yelina blijven nu ook veel over, mede omdat ik nu overblijfmoeder ben. Zij vinden het overblijven op school erg leuk en mij geeft het tussen de middag veel rust. Geen stress en strijd om de dames op tijd op school te krijgen. Heerlijk. Ben benieuwd wat ze straks zelf willen, op de dagen dat ik niet de overblijf hoef te doen.
Pippo komt hier niet meer schrijven. Misschien soms nog ff aanwaaien. Met haar en haar gezin gaat het verder goed. In november gaat ze weer aan het werk, maar niet meer in het zkh maar als soort thuiszorg zeg maar. Haar moeder heeft helaas weer utizaaiingen en moet weer chemo's hebben.
Jeetje heftige tijden dus in het Belgische! Sam dikke knuffel ook namens mij voor Pippo! Fijn dat het zo goed gaat met Jildou! Mone mooi meid, lekker wat meer rust voor jou met uk en Janneke! Het bevalt hier super het overblijven. Hier doen de juffen het zelf, ook wel heel vertrouwd! Dombo, fijn dat alles goed gaat, die verhalen voelen echt anders na zelf ooit zwanger te zijn geweest! Verder gisterenavond tot half elf op school gezeten! Wat een bak informatie! Vanavond vergadering, en morgen weer dienst, ik ben deze week bijna niet thuis.... Bleagh!
Ik ben jullie schandalig aan het verwaarlozen! Komt door combi druk druk druk en ik ben zo vreselijk moe. Helaas slaapt Quinten weer slecht en is Danique ook vaak onrustig. Op FB kom ik regelmatig maar ZP openen is dan net ff te veel of ik heb er geen tijd meer voor. Kleine Q. loopt! Aantal van jullie zullen op FB wel het filmpje hebben gezien. En hij vindt het leuk, hihihi! Koddig manneke. Verder wil ie nog steeds alleen maar klimmen, op het KDV doen ze hem soms in de box omdat hij via de stoelen zo op tafel balanceert en ze hem niet altijd in de gaten kunnen houden. Danique gaat goed op school. Ze vindt het duidelijk erg leuk en interessant. Ze is wel erg moe, maar ondanks dat blijft ze laat in slaap vallen. Vanavond was het weer rond 21.15 voordat het stil was boven. Zullen sommigen ook wel op FB hebben gelezen, heb op school wel gedonder om haar spulletjes weer bij elkaar te sprokkelen, de 1ste keer heeft D. geen eten gehad bij de Overblijf en nu weer een briefje dat ik niet betaald zou hebben (heb voor 10x vooruit betaald). Dat met die spullen is erg lastig als de BSO haar ophaald want die gaan natuurlijk niet de hele school doorzoeken. Maar goed, vandaag zat alles in haar tas. Als D. het maar naar d'r zin heeft, maar ik betwijfel of het ooit wat wordt tussen mij en de overblijf Mariss, nog van harte met je kleine grote meid! Sam, hoe is het nu met Jildou? Wat heeft ze het goed gedaan in het ZH zeg. Wat leuk Inez, dat Alyssa door wil voor c! Mone, wat super fijn dat de echo goed was!!!
he balen natas dat er gedonder is en geen eten bij overblijven dat kan natuurlijk niet dat ze het niet gehad heeft. hoe is het verder hier ? hier gaat het straks na de gynaecoloog omdat ze vorige week me spiraaltje niet konden vinden. straks krijg ik een echo en zien of zij hem wel kunnen zien . verder gaat alles zijn gangetje hier
ik ben ook benieuwd want elke x last van de buik vind ik niets sinds 1 week nu bah hopelijk is die snel te vinden en is verder alles goed ook hoop ik op geen verklevingen van de keizersnede wat misschien kon
Leuk, Pieter z'n klas heeft een aantal actieve mama's, we hebben nu zelfs een besloten groep op facebook! En zijn druk bezig met een klasselijst (doet de school sinds kort niet meer ivm privacy)
Pippo, jammer dat je hier niet meer komt schrijven. Fijn dat het goed gaat met jou en je gezinnetje, maar wat vreselijk van je moeder. Sterkte daarmee! Natas, op z'n zachtst gezegd, wat balen dat het weer bal is 's nachts. Had het je zo anders gegund. Enne, knappe Quinten, dat hij kan lopen. Geweldig dat Danique het zo naar haar zin heeft op school. En voor jou sterkte, hoop dat het kwartje snel weer de andere kant opvalt, dat er weer doorgeslapen gaat worden. Mone, bij ons wordt nog wel een lijst verspreid, maar wel met goedkeuring van alle ouders. Jullie hebben het wel op een leuke manier opgelost door een FB pagina te openen. Alyssa heeft gisteren haar eerste zwemles voor C gehad en hoewel ze 2 1/2 maand niet meer heeft gezwommen, heeft ze het goed gedaan. Ik herkende haar bijna niet meer terug, ze stond niet te dralen langs de kant bij nieuwe dingen, maar liet zich helpen. Mama is TROTS. Ook op de jongste spruit, die het met zwemmen ook zo goed doet. Zo, ga snel brood doen voor de kids en mij. O, had ik al gezegd dat ik zo trots ben? Hihi.