Zo even de uitgerekende datum aangepast... Jade van hart gefeliciteerd met je verjaardag! Mariss, sterkte met de 6e ziekte! En foeifoei dat je er zo weinig bent Onze vakantie gaat vrijdag beginnen, eerst een week thuis en daarna een week met ml. Vrijdag gaat Pieter's zwemles beginnen, ben erg benieuwd, had nog info gevraagd maar nog niet gekregen dus dan zien we het vrijdag wel. Wij hebben ook een leerling volgsysteem, ziet er leuk uit! Dombo, niet gek dat je trots bent!
Super Dombo! Wat een kanjer, fijn dat het zo lekker gaat nu! Jammer van je griep +... Tom heeft volgende week vakantie, jammer genoeg door de last minute switch dus niet tegelijk met mij, maar al genoeg leuke plannen! Nou duimen voor goed weer morgen! Mone lekker hoor 2 weekjes! Ook wel fijn nu?! Natas keert bij jullie de rust een beetje terug nu?
Zeker! Manlief vandaag weer aan het werk na 2 dagen ziek thuis, Janneke werd vandaag steeds warmer, en krijgt de laatste 4 kiezen tegelijk. Viel vandaag op de fiets in wind en miezer in slaap.....ben benieuwd of ik morgen naar de gyn kan had even de hoop dat m'n schoonmoeder wellicht meekon naar de gyn, ligt in hetzelfde ziekenhuis, maar dat gaan we dus niet doen met een ziek kindje...over 2 weken (ongeveer) wordt ze geopereerd (in een ander ziekenhuis, wel ook in den haag) dus spannend!
Bedankt voor de felicitaties! Mariss beterschap met de kleine... Dombo beterschap! Wat goed van Alyssa zeg!!! Gisteren zijn we naar diergaarde Blijdorp geweest. Toch nog goed weer gehad. Een paar keer een beetje miezer, maar zelfs de zon nog even gezien! Deena nog gesminkt als vlinder. Jade heeft lekker naar de diertjes gekeken, vooral de aapjes vond ze interessant. Nog leuke foto's gemaakt, alleen niet zoveel... Ik had het kaartje nog in de laptop zitten, dus moest op camerageheugen. Lekker slim. Zaterdag geven we haar feestje, dus dan zal ze wel weer verwend gaan worden. Wat is het trouwens moeilijk zeg om wat voor een tweede kindje te kopen. Al het speelgoed hebben we al van Deena. Ik heb maar wat kleertjes gekocht aangezien ze wat kleiner is dan Deena. Plus natuurlijk het dagje dierentuin. Nu even nog wat ideetjes opdoen voor haar verjaardagstaart.
Mone, ik ben benieuwd hoe Pieter z'n zwemles vindt. De kids hier vinden het heel erg leuk. Oei, 4 kiesjes tegelijk door bij Janneke, sterkte. En lekker zeg, 2 weken vakantie. Lindada, kleertjes voor Jade is toch ook heel leuk? Leuke foto van de zusjes. Hier is het weer even gedaan met de rust. Yelina is weer thuis en Alyssa is nu logeren bij schoonmama. Wat een kwebbelkont en een deugniet is onze jongste spruit. Ze is zo van alles en nog wat aan het uitproberen. Op het moment is het een klein brutaal nestje, maar evengoed nog wel heel lief hoor! Zelf ben ik nog niet helemaal opgeknapt, maar goed, life goes on, maar wel een paar versnellinkjes lager dan normaal.
hey ja mooie foto he 6deziekte bah hier heeft zoontje NETELROOS bahhhhhh en keelpijn en buikpijn en koorts bleh niets aan als kindjes ziek zijn
Hai allemaal, ben ik ook weer es. Ik ben vreselijk moe. Ik overzie het niet meer, op m'n werk loop ik steeds meer achter, thuis is ook alles me te veel, er hoeft maar 1 dingetje tegen te vallen en dan jank ik al....... ik ga maar geen zelftests op 'overspannen' doen want ik ben bang dat ik de uitslag dan al weet. Quinten begint nu wat woordjes na te doen. Hij zegt ze nog lang niet goed maar ik herken wel klanken. Danique is bijvoorbeeld "djadjie", heel schattig. Ik heb vluchtig bijgelezen maar ik moet nu achter het aanrecht
Natas Sterkte meis en denk ook om jezelf!!!! Zo komt het ook niet goed! Mone mooi zo! Sorry verder ff kort van stof!
Oh Natas, zo herkenbaar.... Maar alleen negeren kom je er ook niet mee meid, misschien kan Chris thuis wat meer opvangen nu? En voor jullie samen misschien eens met een oppas (tante) thuis en samen heel even weg. Al ga je een kop koffie halen... Sterkte en hele dikke knuffel! Mone goed nieuws! Fijn hoor! En vakantie nu.... Bengeltje hopelijk gaat het al beter met Julian! Sam zwaai! Toch niet bij jou in de buurt die school die nu al zijn leerlingen kwijt is? Jenny hoe gaat het met de boys? Ook vakantie?
Mone, fijn dat je weer goed bent gekeurd. Natas, oei, dat klinkt niet best meid, denk om jezelf. Op deze voet verdergaan is ben ik bang niet de beste keuze. Het ligt niet in je aard, maar misschien toch maar ziekmelden, even goed bijkomen en dan weer voorzichtig opbouwen? Sterkte in ieder geval en een dikke digiknuf. Knappe Quinten, nog even en hij kletst je de oren van de kop.
Ik zit er echt niet op te wachten om me ziek te melden en thuis te zitten. Dan wordt de wereld wel heel klein, dat is niet goed voor me. Chris kan nu idd thuis meer dingen over gaan nemen, dat gaat straks een beetje lucht geven. Maar er komt op dit moment veel andere stress bij nu hij z'n baan verloren is (begroting op een rij zetten, waarop bezuiningen, hoe solliciteer je tegenwoordig, aanmelden overal en nergens, hoe geld van kantorechtersformule het beste parkeren, wel of geen klein 2de hands autootje en wat dan, verzekeringen, pensioen, hypotheek nu oversluiten of niet, etc.etc.). Op dagen dat ik werk en hij de kids heeft (nog 1 dag opvang) kan hij niet zo gek veel doen. En ik heb wat werk mee naar huis genomen omdat ik op kantoor zo slecht functioneer. Het moet maar even, als het even kan wil ik daar niet de sticker op m'n voorhoofd met 'overspannen'. Dat soort stickers kan je heel moeilijk verwijderen......
Natas sterkte! Probeer wel goed je rust te pakken hoor! Niet leuk om overspannen te zijn, maar als je er niets aan doet wordt het straks een burn out en dan ben je nog langer uit de running. Ik zou het wel aangeven op je werk, alleen al om het niet nog erger te maken. En wie weet helpt het en geeft het meteen ook rust als de druk r wat vanaf is. Succes in ieder geval. Bengeltje beterschap daar! Jeh weer goedgekeurd bij de gyn! Altijd goed nieuws. Ik werd gisteren gebeld dat Deena kan beginnen met zwemles. Maar ik heb het nog niet gedaan. Even wachten op het volgende groepje. Ze is net begonnen met school en is nog niet helemaal happy daar. Om nu ook meteen met zwemles te beginnen vind ik een beetje te veel.