Natas, het is ook niet leuk om je ziek te moeten melden, maar een sticker burn-out is nog lastiger te verwijderen en daarmee ben je nog verder van huis af. Wel fijn dat je in ieder geval wat werk mee naar huis kunt nemen. Wat een gedoe he, alles rondom een ontslag. Manlief hier had er ook bijna een fulltime baan aam baan aan om alles te regelen, solliciteren en e.e.a. met het UWV in goede banen te leiden. Voor jullie beiden heel veel sterkte met alles.
wauw snel he met zwemles dat sommige mogen maar net wat je zegt ze zit net pas op school ik zou dan inderdaad ook even wachten tot ze wat meer gewend is
Linda, ik was hier ook blij dat het een maand uitgesteld werd! P. Is afgelopen vrijdag voor het eerst geweest en hij vond het geweldig!
Ik roei nog wel ff door met de riempjes die ik heb. Op kantoor weten ze wel dat ik een beetje aan het eind van m'n latijn zit, maar helemaal het achterste van m'n tong laat ik daar niet zien. Snel beter zal het niet gaan ben ik bang...... Quinten slaapt zó ontzettend bagger de laatste weken! Vannacht heeft hij vanaf 02.00 bij ons gelegen en ik heb elk kwartier op de klok gezien. Vreselijk. Ja he Dombo, ontslagen worden is een baan op zich! Linda, kan me voorstellen dat je haar nog niet naar zwemles hebt laten gaan. Beetje te veel van het goede zo vlak achter elkaar.
Natas, op z'n zachtst gezegd balen dat Q'tje weer zo slecht slaapt. Daar rust je niet echt van uit. Kijk wel goed uit met wat je doet meid, blijf niet te lang doorroeien met de riemen die je bijna niet meer hebt.
Hi Natas, allereerst een hele dikke digiknuffel! En daarna....pas heel goed op jezelf, want als het met jou niet goed gaat, is dat ook niet leuk voor het gezin.... Ik wilde mij ook niet ziekmelden, maar toen zelfs een proffesional mij er op wees dat het hoognodig was....heb ik mijn ziekmelding gepland, overdrachts mails klaar gezet, rapporten af, belangrijkste afspraken nog even gedaan....uiteindelijk heeft het 2 maanden geduurd voor ik weer kon beginnen op therapeutische basis (2x4 uur) als ik eerder ingegrepen had, en niet zo verdomde eigenwijs was geweest, en vast bleef houden aan, ik kan het allemaal wel, en volgende week wordt het beter etc had het niet zover hoeven komen....dus hou je haaks en zorg goed voor jezelf (en laat goed voor je zorgen)
Natas, hoe is het nu? Bij wat Mone schrijft kan ik me alleen maar aansluiten. Laat het niet doorsudderen, want dan ben je straks echt nog veel verder van huis. Hoe dan ook, dikke digiknuf! Ik heb het even volgehouden om ziek te zijn, maar sinds vrijdag gaat het EINDELIJK weer de goede kant op. Donderdag voelde ik me nog hondsberoerd, heb toen toch de huisarts maar even gebeld omdat het me allemaal te lang duurde. Daar kon ik vrijdagmorgen terecht. Ik had inderdaad een voorhoofdholteontsteking, maar omdat het ineens een stuk beter ging sinds de avond ervoor geen kuurtje maar het advies om een weekje 1x per dag een neusspray te gebruiken. Hoofd is weer leeg, duizeligheid is grotendeels weg, maar de conditie ook. Dus die mag ik weer opnieuw opbouwen. Maar goed, belangrijkste is, is dat ik weer aan het opknappen ben. Mocht ook wel, na ruim 2 1/2 week hondsberoerd te zijn geweest. Vandaag nog even een dagje rustig aan, misschien nog wel even een stukje de weg op met de mountainbike om te zien hoe het staat met de conditie en of ik morgen weer in staat ben om te werken, want dan heb ik wel m'n grote postronde van 30 km. Lijkt me een beetje veel van het goede na zo'n tijd niets te hebben gedaan. Maar goed, morgenochtend heb ik nog even contact met m'n chef om te zien wat we doen. Wie weet kan hij m'n ronde van morgen wat afslanken, de grootste wijk eraf zodat ik rustig kan beginnen.
Hey girls, rustig hier! Maar iedereen vast heel druk! Dombo, hopelijk weer wat beter, hoe staat het er mee? Natas, dikke knuffel... Jammer genoeg heb je niets aan onze goede bedoelingen, maar ik hoop dat het snel wat beter mag gaan voor julie! Hier begint het al wat te wennen het feest met spelende vriendjes, school etc. Roos is 's ochtends de klas bijna niet uit te krijgen, en heeft ook zo'n zwerm kinderen om haar heen, heel grappig om te zien!
Jaa, het gaat weer een stuk beter, op m'n conditie na dan, maar dat gaat ook vast weer goedkomen. Mariss, wat leuk dat Roos het ook zo leuk vindt op school. Zij heeft straks wel een stapje voor op haar broer, voor hem en voor jullie was het allemaal nieuw, zij mag nu al een beetje proeven van school. Morgen is het nationaal schoolontbijt en onze school doet daar aan mee. Dus eten de kids hun ontbijt op school. Ze hebben er zin in.
Danique heeft vanmorgen ook ontbijt op school gehad, erg leuk! Fijn dat je je weer beter voelt. Hier weinig nieuws onder de zon te melden. Me ziek melden is 't laatste wat ik wil doen. Ook bij mijn werkgever kelderen de cijfertjes en voor het eerst is het niet ondenkbaar dat er ontslagen kunnen gaan vallen. Daar wil ik niet bij zitten, nu langer ziek zijn is geen goede zet. En ik weet ook niet zo net of het voor mezelf wel goed is, thuis zitten en in hetzelfde rondje hier blijven draaien. Ik kak dan in, ik ken mezelf. Ik weet dat er een keerzijde kan zitten aan te lang en te ver doorgaan, maar heb het gevoel dat ik dat risico dan maar moet nemen. Thnx voor jullie lieve adviezen!
Kan ik me voorstellen Natas, sterkte! O wat leuk, Danique had vandaag het schoolontbijt. Had ze er zin in?
Zo wij zijn weer terug van een midweek Drenthe! Natas, dikke knuffel meid! En leuk hoor ontbijten op school!
Was erg leuk Dombo, veel te veel te doen! Dus we kunnen gerust nog een keer terug Dagje plopsaland, hunnebedden, zwembad, indoor speeltuin heerlijk!
Hey hallo allemaal! Ja ik leef nog haha Mone, zwanger! Gefeliciteerd!! Hier eigenlijk weinig nieuws! Druk met school, werk en kinderen! Ze laten weinig vrije tijd over hihi Dussss nu tijd om Rihanna van school te halen Groetjesssss