ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rens nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad?!!!

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Oh oh, sorry Rens! Maar niet minder gefeliciteerd!

Zo net met Tom er bij Japans gaan eten en het ging weer super, toch zo fijn dat dat zo makkelijk gaat! Nu moe en de pootjes omhoog!

Pippo fijn dat alles weer goed was! Nou morgen kijk ik weer verder dames!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rens, nog van harte gefeliciteerd met je derde verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je lekker bent verwend!

Bengeltje, wat een ellende weer met je rug, heel veel sterkte. En ook niet leuk dat jij er nu even door de weeks alleen voorstaat. Hopelijk vinden julllie snel een huisje!

Pippo, fijn dat alles goed was!

Mariss, definitief een sectio dus. Wordt dan inderdaad even een lang ziekenhuisbezoekje met alle afspraken rondom de KS. Maar goed, je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent.

Natas, succes morgen! Groot gelijk dat je erbij aanwezig wilt zijn, alleen blijft het belachelijk dat het gewoon niet even 2 weekjes kan wachten tot je verlof voorbij is.

Jenny en Sam, Alyssa kijkt al lang uit naar oefenen met lezen. In groep 2 stelt het inderdaad nog niet zo heel veel voor, het echte werk begint pas in groep 3, maar ze heeft er gewoon zin in. Dus vandaar dat ik gewoon spelenderwijs met haar daarmee aan de slag wil gaan.

Alleen dan wil ik het wel op dezelfde manier als op school gaan doen, meteen een goede oefening voor als ik straks leesmoeder ben. Heb er zelf dus ook profijt van dan. :)

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat gesprek op kantoor is pas over 2 weken ;)

Pippo, fijn dat alles goed was!

Sam, ik zag je filmpje op hyves al, zo leuk!

Rens, nog van harte!!!

Danique is niet ziek meer, nog wat verhoging alleen. Vandaag was ze super druk, is er storm op komst of zo?
    En ze eet sinds maandag nauwelijks, dat is even wennen want ze eet normaliter heel goed en veel. Vandaag heb ik er een half beschuitje ingekregen, 1 hapje brood, 3 stukjes sinaassappel, 5 aardbeitjes en 1 hapje warm eten. Ik maak er verder niks van, maar hoop niet dat dit nog lang gaat duren.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Fijn dat Danique weer aan het opknappen is. Ik zou me over het eten nog niet zo druk maken. Zelf zouden we denk ik allang weer aan het eten zijn gegaan omdat we weten dat we daar weer van opknappen. Die kleintjes vinden het vaak toch wel weer een beetje eng omdat ze bang zijn dat ze weer moeten spugen. Tenminste, zo werkte dat bij Alyssa.

Ah OK over 2 weken. Nou ja, beter te vroeg dan te laat. Haha. ;)

Ben ook niet zo heel erg wakker meer. Heb al weer 2 weken last van een hardnekkig schimmeltje dat zich (inmiddels 2 kuurtjes verder) niet zo makkelijk laat verdrijven en die me lekker uit m'n slaap houdt.

Heb de HA maar weer eens gebeld over hoe nu verder. De assistente zou me nog even terugbellen.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, leuk filmpje trouwens! Knappe meid hoor!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah jakkes Ines, zo lang er al last van!

Danique gaat vanzelf wel weer eten voor ze omvalt :p
    Morgen gaat ze weer naar het KDV, denk dat dit circeltje daar wel doorbroken wordt.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Helaas wel. Vandaag weer een nieuw kuurtje gehad en als ik last blijf houden willen ze even een kweekje maken.

Ondertussen ben ik braaf bezig met orthiflor fem en een Vit.C kuurtje. Zo moet het wel goedkomen. Hoop ik.

Heeft Danique vandaag nog gegeten op het KDV?

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

Ik laat ook weer wat van me horen :)

Hoe is het hier en met alle zwangere dames?
    Hier gaat het soms goed, maar ook soms slecht. Het CB heeft me vorige week aangeraden om wat hulp te zoeken in het overwinnen van de PD...ik weet nog niet zo goed wat ik daarmee aan moet :(
    Met de kindjes gaat het allemaal goed!
    Rihanna is een echte meid van bijna 3, dus van tijd tot tijd erg vervelend en constant aan het uittesten en ik met mijn korte lontje kan daar lang niet altijd goed tegen :(
    Lorenzo groeit goed en heeft al 2 ondertandjes. Hij is alleen de laatste tijd 's avonds erg vervelend met slapen, woensdagavond heeft hij van 20 tot 23 uur gehuild en wilde absoluut niet slapen. Uiteindelijk om 23 uur maar een zetpilletje gegeven en toen viel hij eindelijk in slaap.

Ik heb jullie hier echt verwaarloosd :):) sorry maar ik heb er mijn hoofd niet zo naar gehad.

Rens, een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

En over 6 dagen is Rinze alweer 1 jaar...wat gaat dat toch snel zeg!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Mariss,
    Ik zou Tom niet "weer" verhuizen zeker als het slapen lastig gaat, want er komt er nog eentje aan. Ik zou dan idd een babyhoek maken....

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Mmmmmm hier ineens een ziek meisje met koorts...2,5 uur geleden nog niks aan de hand

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dat klopt!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zou Quinten alleen niet op marktplaats zetten, krijg je dadelijk nog de politie op je dak :D

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo ik ben er ook weer heel even, en heb op de meeste berichtjes, tijdens het lezen maar meteen gereageerd, mijn geheugen blijft een zeef.....

Voor alle zieke nog van harte beterschap!
    Fijn dat Yelina naar de KNO kan, Sam wat vervelend van Beppe, Natas bij Pieter had ik een "bijna" longontsteking en toen werd mij geadviseerd te minderen....maar ja ben eigenwijs he....

Rens van harte met je 3e verjaardag!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier gaat alles goed alleen erg druk.
    Op m'n werk heb ik er een taak bijgekregen (op eigen verzoek) en dat kost heel veel tijd maak momenteel weken van >40 uur....daarnaast ben ik bezig iets voor mezelf op te zetten (als het zover is horen jullie het wel!)
    Pieter is een schatje die tegenwoordig graag puzzels van 40 stukjes maakt, en hij is heel erg bezig met letters, dus hij kan de O (van oma en opa) en de P (van Pieter en Papa) al schrijven....
    Janneke is in het weekend van hemelvaart gestopt met de flixotide en werd toen spontaan weer zeer verkouden met bijna 40 graden koorts, HA zei dat er niets aan de hand was, een week later de ka gebeld, en die zei meteen weer aan de flixotide...en jawel het gaat weer goed met ons meissie!
    Verder kan ze al goed lopen aan twee handjes, gaat overal aan staan, denkt soms dat ze los kan lopen, alleen ja dan val je...en is de vrolijkheid zelve!
    O ja en we zijn op de zolder 2 kamers aan het maken :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje, hopelijk voel je je snel wat beter meis!!

Mone..vertel waarin iets voor jezelf beginnen?? ennuh 2 kamers op zolder, betekent dat bijna voor nr 3? ;) !! wAT GOED van Janneke zeg!! Hihi Rinze zit nog steeds wel lekker. En nog niet echt ambitites tot staan.. Stappen aan de hand is nog niet eens in zicht :p !! Lui kind ;) .. Hij heeft nu iets nieuws bedacht... Meneer is wat gefrustreerd :p !! Als hij op zn buik ligt en hij is wat moe, gaat hij met zn neus op de grond liggen gillen en dan lekker meppen op de grond :p !! Net een hulpeloze baby ;) !!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Idd, Mone, vertel, waarom een kamer erbij maken? :D
    Wat bedoel je met 'minderen' toen je een bijna-longontsteking had? Minderen met BV geven? Nou, al ben ik nog steeds hondsmoe en het merendeel de BV daar de schuld van geeft, ik ben ook lekker eigenwijs! ;)
    Spannend, iets voor jezelf opzetten! Maar wel druk zeg, met een volle werkweek.

Lies, fijn dat je hier weer even was.
    Danique is ook aan het uittesten. Niet meer zo vreselijk als toen Quinten net geboren was, godzijdank. Mijn moeder kan er absoluut niet tegen, die trapt in elk traantje en piepstemmetje. Dat is heel lastig want Danqiue walst over haar heen en mijn moeder bemoeit zich ook met mijn opvoeding als ik 'streng' ben.
    Misschien kan de HA je tips geven en doorverwijzen naar een therapeut die je kan helpen. Of erop googelen, kijken wat je tegenkomt?

Inez, nee Danique heeft vandaag op het KDV ook nauwelijks gegeten. Ah ja, zal wel weer even een fase zijn. Ze heeft ook meer behoefte aan slaap op het moment, misschien nog niet helemaal lekker.

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Fijn Liesje dat je weer een beetje puf hebt om langs te komen, jammer dat het nog altijd niet lekker gaat met je pd... Wel weer goed om te horen dat de kids het lekker doen!

Natas, fijn dat Danique weer beter is, dat eten komt vanzelf wel weer, of niet... Je doet er weinig aan vrees ik en als ze maar lekker groeit!

Ha Mone, lekker druk dus! Klinkt spannend allemaal, ik ben benieuwd! Pieter gaat ook voor het grote jongen zijn zie ik al! Jammer dat Janneke niet zonder medicijnen kan, maar liever een niet benauwd en spelend kind met medicijnen dan een hangerig vogeltje zonder!

Zo hier net een kast/bureau gehaald voor de huiskamer, nu nog de boel opzetten, verplaatsen en in de opslag duwen en we hebben een kamer leeg voor uk!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Is Rihanna al weer wat opgeknapt Liesje?

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een fuckeduk weer vandaag zeg! Ik vond het echt weer voor jachtschotel vandaag, dus dat hebben we vanavond lekker gegeten. (nou ja, Chris en ik want Danique zit nog in hongerstaking;)). En nu hebben we de openhaard aan, oh zo! ;)

Deel Deze Pagina