Super dombo!! Jenny ooh dan heb ik dat ff gemist! Hier heeft manlief vrijdag weer een soll gesprek! Is maar voor een jaar maar goed dan zijn we toch weer jaar verder! Verder ben ik in shock!! Manlief zag vierde niet zitten nog en we zouden t er nog wel over hebben tegen die tijd maar hij zei al dat hij die kans niet zo groot achtte maar ineens was het vanmiddag dat hij nog wel eentje erbij wil!!! Ik hem gevraagd, ja hij meende het echt! Wel pas als hij weer aan het werk is natuurlijk! Maar goed ik wil nu ook nog niet !!!whaaaaaah maar ben wel vet blij!
Ja, die heb ik gehad (vandaar de roze ticker )! Alles is goed en we krijgen er een meid bij! Echo foto's heb ik (als het goed is) in m'n fotoalbum...
Sorry Mone, nu je het zegt!! Wist ik het eigenlijk ook al wel!!! Maar wel superleuk!! !!! Wil je niet bangpraten maar.... Die dementie wordt alleen maar bij elke zw. erger volgens mij !!
Haha Sam, en dan zeggen ze nog wel, niets zo veranderlijk als een vrouw. Maar mannen kunnen er ook wat van. Geweldig toch. Ik duim voor je man. Hoop dat hij wordt aangenomen. Huh Sam, dementie die met elke zwangerschap erger wordt? Heb ik totaal geen last van. Euh, waar hadden we het ook al weer over? Haha. Jenny, daar kan ik me iets bij indenken, dat je je spieren goed voelt nu. Ja, ik heb het biken wel gemist hoor. Ben echt blij dat ik weer op pad ben geweest.
Whoei Sam dat is nog eens een leuk bericht. Wie weet komt nr4 dus sneller dan verwacht. Maar dat die er komt lijkt nu (mits de natuur mee werkt) dus wel zeker. Nou hier weer een muurtje geschilderd. Wordt zo gaaf die kamer. Echt leuk om mee bezig te zijn. Spierpijn valt mij mee, alleen mijn rug zit wat vast.
Nou Sam, dan staat je nog wat te wachten De nesteldrang wordt ook steeds erger bij mij... Vandaar dat de huiskamer er aan moest geloven
Haha ja mone maar we genieten eerst nog wel ff zo hoor!! Haha eind 2014 ofzo dan zijn de oudste 2 naar school en alleen Silke dan nog thuis! Wel fijn, kan daarna ook echt alles weg! Alles voor de laatste keer! Dat vond ik nu wel moeilijk wel of niet weg etc!
Dat verwacht ik ook! Alleen nog een babyschaal regelen, en dan kan de kleine dadelijk in het voorjaar ook mee. Maar dat er nu makkelijker vriendjes meekunnen vind ik wel fijn
Een babboe big, had ook die met elektrische ondersteuning geprobeerd, maar dan heb ik na een week ook geen conditie meer...dan trap je alleen voor de vorm
Dat valt best nog wel mee hoor Mone. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat fietsen met trapondersteuning op een bakfiets niet heel veel lichter trapt dan fietsen op een gewone fiets zonder trapondersteuning. Maar leuk, een babboe big. Ik heb hem ook, alleen dan wel met trapondersteuning. Is hier wel zo prettig, het is bij ons vals plat. En ik doe er echt bijna alles op. Ik breng en haal de kids ermee naar en van school, we gaan er mee naar het zwembad, naar de apenheul, boodschappen doen, naar de stad, de kinderboerderij, etc. etc. Ik heb de bak trouwens voorzien van reclame van m'n webwinkel. Misschien ook een ideetje voor jou?
Dombo, wellicht dat de techniek veranderd is? En ik heb hem alleen een stukje in Amersfoort geprobeerd...verder is hij geleverd, en al goed gebruikt! Heb gisteren alle kerstinkopen gedaan met de bakfiets! Heerlijk! Hij fietst als een zonnetje, was een beetje huiverig voor een aantal bruggetjes, maar kon ze allemaal goed doen (hoefde niet eens naar z'n 1) En ja reclame staat op het to do lijstje Nieuwe kolfapparaat is ook binnen, nog even declareren bij de verzekering. En we kunnen een cosleeper lenen van een collega van ml, dus die wil ik dan wel eerst even zien voor ik er een nieuw ga kopen