Haha Mone, goed voorgevoel !! Maar mooi dat je weer goedgekeurd bent!! Spannend!!! Goed bezig Dombo! Fijn dat ml iig bij de ha 'loopt'. Hopelijk is hij ook snel van de hoofdpijn af en gaat het allemaal weer wat beter bij jullie! Haha en dat van de hond was grapje hoor! Het gaat gelukkig wat beter nu. En maar afwachten hoe het nu verder verloopt. Mijn kleine meisje wordt grooooooot !! De knietjes komen er nu onder, dus ben 'bang' dat we straks gaan kruipen !! Maar ach, ze is zo leuk !!
Sam, dat begreep ik al wel hoor! Haha. Kleine meisjes worden zeker groot. Veel te snel. Ik heb er 2 rondlopen van 4 en 7. Ik weet niet wanneer ze ineens zo groot geworden zijn hoor! Haha. Mone, fijn dat de kleine weer terug op haar lijntje zit. En spannend, binnenkort al weer een inleidingsafspraak. Ook hier, time flies ...
Ik zag trouwens dat danjo weer zwanger is....weet niet meer zeker of ze ooit hier meegeschreven had, maar had volgens mij ook een mk in sept 07....
Klopt Mone!! Erg leuk. Ze hebben hun dochtertje via mmm gekregen. Nu had ze net alles verkocht en ze zouden het bij hun meisje houden. Vlak daarna bleek ze zwanger te zijn! Ze is nu een week of 13/ 14 geloof ik!
Zal zeker een moment(je) kosten, maar kan me zo goed voorstellen dat het zeer welkom is.... Ml heeft vandaag de 10km van de cpc gelopen en is maar 389ste geworden ben erg trots!
Wat ontzettend leuk voor Danjo! Zal zeker even omschakelen zijn geweest, maar de kleine zal er niet minder welkom door zijn denk ik zo. Mone, wat knap van je man. Ik maak flink wat kilometers op de (bak)fiets en mountainbike, daar draai ik m'n hand niet voor om, maar hardlopen, dat kan ik niet. Morgen heeft Yelina samen met haar klas en groep 2 een voorstelling. Ik ben benieuwd. Juf heeft me gevraagd om foto's te maken, dus de camera gaat mee. Op FB kan ik hier nog niets over vertellen, maar er is een kleine kans aanwezig dat we hier uiterlijk eind volgende maand een mechelpupje hebben rondlopen. Echt heel spannend. We hebben een optie op een reutje en volgend weekeinde gaan we bij die kennel kijken. De kids weten hier nog niets van, die merken het volgende week wel als we er zijn. De pups zijn nu 11 dagen oud en mogen ergens tussen de 6 en 8 weken weg, afhankelijk van wanneer Raad van Beheer ze komt chippen en ze de laatste entingen hebben gehad.
Cool Dombo!! Ik zou hem persoonlijk niet voor de 8 weken willen hebben, maar dat ben ik !! HAHA! Veel plezier morgen!!
Lang leven de online medische gegevens..... Gisteren de ha gebeld, nee de uitslagen van mijn duimkweek waren nog niet binnen....mocht woensdag nogmaals bellen voor de uitslag...bedenk ik me net dat ik online inzage heb van het ziekenhuis....en gelukkig is daar de uitslag al wel bekend...ik heb geen gordelroos of een koortslipduim! Ben helemaal blij! Zelf denk ik steeds meer dat het eczeem is....
Nou vandaag nadat ik lichtelijk boos was geworden meteen een afspraak gehad bij de ha (andere dan de vorige keer) en ik heb voor het eerst eczeem op m'n handen. Dus lekker onschuldig en zeker niet besmettelijk! Echt fijn!
Mone, gelukkig maar, al is exceem ook niet fijn, maar in ieder geval goed behandelbaar. Sam, we zullen wel zien hoe oud/jong de pup is als hij komt. Hij is in ieder geval meer dan welkom, of hij nu 6, 7 of 8 weken zal zijn tegen die tijd. Heb in ieder geval de eerste hondenspeeltjes al gescoord bij Action. Wat tennisballen en apporteerspulletjes.
Ik vind ze nog veel te jong om bij 6 weken al bij de moeder weg te halen. Een goede fokker doet dat ook niet naar mijns inziens! Dat hij welkom is, daar twijfel ik niet aan !! Hier weer ff flink balen om het maar ff zacht uit te drukken. Manlief was ziek, belt vanmiddag z'n uitvoerder op dat hij morgen weer meegaat, nou hij hoeft dus niet meer mee want een vorige collega is nu mee (manlief werkte via uitzendbureau).Dus we zijn lichtelijk ontzettend kwaad!!!
Wat zijn dat voor aso praktijken?! Bizar Sam! Wow een pup, eigenlijk een baby on steroids, want kan lopen en heeft tandjes, heftig, maar ook zo leuk! Dames, morgen gaan we op pad, lekker naar de sneeuw, en niet hier, maar in Frankrijk, hopelijk zijn de wegen begaanbaar!
Veel plezier Mariss! Mone nee! We hadden hem al wel zo ingeschat maar toch... En net dinsdag brief van UWV dat hij gemiddeld genoeg had gewerkt en geen uitkering meer kreeg of urenbriefje meer hoefde in te vullen, nu alles dus weer opnieuw aanvragen! Grrrr!!!!
Oh ja de reden.... Manlief is te precies!!! Ooh ja nee mensen willen graag een slordig huis hè?? Grrrrrrr!!