ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Krijg spontaan zin in chocolade paaseitjes......

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, die Mone, ze zijn ook wel heel erg lekker he? Die chocolade paaseitjes.

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ja, maar niet zo heel gezond.....(ook al ben ik zwanger :D)

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, ik lees net je berichtje op facebook.....en jij wil een vierde :D

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jammer he Mone? Dat die lekkere dingen vaak ook meteen zo ongezond zijn?

Vandaag hebben we de meisjes verteld dat we zondag gaan puppenknuffelen en dat we 1 pupje vanuit dat nestje gaan kopen. En om teleurstelling te voorkomen hebben we ze ook maar meteen verteld dat het pupje zondag nog niet meteen meegaat, maar dat hij nog 2 weken bij z'n mama moet blijven.
    Is de verrassing alleen maar des te groter als we hem misschien in het
    paasweekeinde al kunnen ophalen.

We hebben ook een roepnaam voor hem bedacht, hij gaat Khandor heten. Een mooie krachtige naam die 'heerser van goud' betekent.
    Op de stamboom komt een andere naam, want de fokker heeft ze allemaal al namen gegeven, maar een roepnaam mag je ze natuurlijk altijd zelf geven. Haha.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superleuk Dombo!!! :D Veel plezier zondag :D !!

Mone, ja ik wil een vierde.. Tegen die tijd slaapt nummer 2 hopelijk ook wat langer en nummer 3 heeft haar wakkerwordfase dan vast ook wel weer gehad :p !! Beetje veel momenteel, hier vandaag alweer een mama met jonge kinderen verongelukt (dat is de 2e in 2,2 weken tijd), stress van manlief zn niet-werk en slapeloze nachten... maar goed, we hebben elkaar nog, dus komt wel goed ;)!!

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Knuffel Sam! Dat is allemaal niet niets!

Leuk Dombo! Alvast heel veel plezier zondag, en mooie naam!

Hier vandaag weer controle gehad....ging in eerste instantie weer niet zoals ik wou...(zou bijna gaan denken dat het aan mij ligt :D) maar heb uiteindelijk m'n zin gekregen :) heb nu een inleid afspraak, dus ik weet nu wanneer onze kleine meid ongeveer geboren gaat worden :) en ik heb al 1 cm ontsluiting :)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Mone!! :D Spannend!!! Heb je leuke datum uitgezocht??

Idd Dombo, superleuke naam!! Weer eens wat anders dan Bello ;) Grapje :p !!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh die paaseitjes zijn lekkerrrrrr ;)!!!!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik had deze datum zelf al even in mijn gedachte :) dus ja ik vind hem mooi :D maar welke geboortedag is dat niet :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi das waar;)!!!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Spannend Mone! En ja, iedere geboortedag is toch een mooie dag? Haha.

Sam, wat erg, weer een jonge moeder verongelukt. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Dan kan je man toch beter maar even zonder werk zitten, maar dan heb je in ieder geval elkaar nog.

Haha, ja, Khandor is inderdaad wel even wat anders dan 'Bello'. We houden wel van namen die niet zo standaard zijn. Haha.
    Na een Jarif, Demy, Ares en Thor nu dus een Khandor. Leuk!

Ik heb het gisteren aan de meisjes verteld dat we zondag naar pupjes gaan kijken. Ik liet ze een FBfilmpje van de fokker zien en vroeg aan ze of ze het leuk zouden vinden als we daar zondag gingen kijken. Nou, dat leek ze wel wat, helemaal toen ze hoorden dat we daar ook echt een pupje gingen kopen. Hihi.
    Heb ze nog wel op het hart gedrukt dat we de pup zondag nog niet mee zouden krijgen, en een beetje tegen ze gejokt dat dat over een week of 2 pas zou zijn, dan is de verrassing des te groter als het misschien wel een weekje eerder zou worden. Haha.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Puppen knuffelen vandaag was leuk, heeeeeel leuk. Ze waren allemaal even leuk. Nog 7 nachtjes slapen, dan mogen we ons nieuwe huisgenootje ophalen. Heb er zin in!

De dames vonden het vandaag ook helemaal geweldig, Alyssa heeft een kalender gemaakt waarop ze de dagen af kan tellen tot we Khandor op gaan halen. Lief he?
    Ze had ook een knutselwerkje voor de fokster gemaakt, dat werd zeer gewaardeerd. Hihi.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superleuk! Wat een schatjes!!!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wanneer komt de lente nou.....?

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als jij bevalt mone;)!!!

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dan moet dame maar snel komen :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja!! Strak plan haha!!!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mone wat een gave foto's!!! Benieuwd waar je geweest bent!

Dombo leuk hoor een pup, wat zullen de meiden blij zijn! (Alle 3!)

Sam knuffel! Niet leuk.... En dat is het understatement van het jaar.

Zo weer terug van vakantie. Tom vond het skieen geweldig en behalve wat misverstanden over zijn leeftijd, ja deze reus is pas 4.... Geweldig gegaan, ze gingen met les al de piste op (beperkt) maar hij is met pappa en 2 vrienden die heel goed kunnen skieen echt ruim een uur op pad geweest, vriend voorop in zijn achteruit en Tom netjes volgen! Ik ben zo trots op dat mannetje!

Minder was een 2e oorontsteking voor Roos in de vakantie (hoera we hadden nog oogdruppels!) en dat ze echt wagenziek wort in de bergen... Na nog geen 5 km bochtjes kwam de eerste grote golf, en voor we 100 km gereden hadden waren we door alle dompers, reserve kleren inclusief die van Tom heen en werd het echt improviseren.... Zo zielig! Maar wel genoten op vakantie!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och arm meisje!!! En arme jullie! Gelukkig fijne vakantie gehad! Top!!! Hoe groot is jullie reus dan? Wat voor kledingmaat?

Mariss je moet toch fb hoor daar was wel te zien waar mone was geweest hihi!!!

Deel Deze Pagina