Ook bij ons is de vakantie weer voorbij. De meisjes waren blij dat ze weer naar school mochten. Yelina naar groep 2 en Alyssa naar groep 4. Ze vonden het erg leuk op school vandaag. Mone, dat is heftig! Hoop dat Pieter z'n juf snel weer aan de slag kan. Bij de juf van Yelina waren in het voorjaar knobbeltjes gevonden. Zij is 2x geopereerd en daarna nog bestraald, gelukkig is zij inmiddels weer schoon en vandaag is zij weer voor het eerst begonnen.
De verwachting is dat ze in het nieuwe jaar weer gaat beginnen...de kinderen hebben nu te horen gekregen dat deze juf zeker tot kerst blijft.
Mone en Dombo wat heftig zeg! Leuk Mone dat jullie samen de bruidstaart en cupcakes verzorgen! Zelf afgelopen weekend een Nijntje taart voor Roos gemaakt... Lekker met perzik kwark en perzik jam vulling en stukjes mango! Maar het leukste was Roos die iedere kans die ze had even de koelkast open deed om "hallo nijntie taat" te zeggen! En het aftellen in de zin van jeetje wat moet ik nog veel regelen is begonnen maar alles komt wel goed denk ik!
Mmmm.... Iets had me dat al gezegd, of dat nu het liedjes zingen, bijna zindelijk zijn, al maanden geen middagslaapje meer, het 5! Woord zinnetjes maken of het peuter bed was..... Het kind wil al sinds ruim een jaar niets meer wat met baby achtigs geassocieerd kan worden te maken hebben.... Maar ze slaapt sinds een week of 2 niet meer met name tussen ons in maar in haar eigen grote bed! Dus wij zijn ook blij! Eindelijk wee slaap voor ons en niet hele avonden bezig met Roos! Overdag was het al het meest schattige pukkie, maar 's nachts is ze nu ook meestal erg leuk! Wij genieten! Haar grote broer meestal ook!
Zwaai... Zode school is begonnen, trouwerij voorbij....dus druk met in hetj uiste ritme te komen met Sietske! En deze week begonnen met mindfulness, ben benieuwd of ik over 8/9 weken aan kan geven of er iets veranderd is
Mariss, nog van harte met jullie grote, kleine meid. Ook al weer dreumes-af. En wat heerlijk dat ze nu in haar eigen grote bed slaapt. Mone, die taart zag er geweldig uit. Is weer even puzzelen he? Het juiste ritme vinden met Sietske. Yelina's juf is gelukkig weer aan het werk, ze is schoon en we hopen dat dat zo blijft. Het heeft vooral op haar veel impact gehad, de kleuters hadden een geweldige vervangster waardoor het gemis naar hun eigen juf tot een minimum werd beperkt. Maar iedereen is wel blij dat ze er weer is. Mijn mail aan m'n vader is eind vorige week verstuurd, ben benieuwd naar zijn reactie.
Dombo fijn dat het zo goed gaat met de juf! Goed hoor dat jullie aandeel er is. De reactie zegt vast meer over hem dan jullie. Ik hoop voor je dat er iets positiefs uit komt. Al is het rust doordat je wat afsluit. Dikke knuffel! Mone lekker bezig! Hopelijk vinden jullie ook je balans!
Dinsdag heb ik bericht teruggehad van m'n vader. Hij verbreekt liever het contact dan dat we er met behulp van een mediator uitkomen. Je zou eens de vuile was buiten hangen, nee, dan kun je je kinderen maar beter laten vallen, voor de zoveelste keer. Had het anders gehoopt en inmiddels begint het allemaal een beetje te landen. M'n broertje zou nog een reactie doen naar m'n vader want dat had hij nog niet gedaan, hoop wel dat hij zich aan z'n woord houdt en het inderdaad dit weekeinde doet, want ik wil het afronden, het met de meisjes bespreken, het verwerken en achter me laten. Zo als het nu gaat trek ik het gewoon niet meer. Ik ben gesloopt, doodop. En helaas komt daarmee het stressvreten weer terug. Morgen zien we m'n broertje weer, we zouden samen een dagje op stap, en als hij dan nog niets heeft verstuurd doe ik het zelf wel om het af te ronden.
Snik hij is echt weg! Dombo meis wees trots op wat je allemaal hebt gedaan en op wat je hebt! Ik weet zeker dat je dit ook kunt! Een hele dikke knuffel en sterkte!
M'n broertje heeft inderdaad wat moois op 'papier' gezet en verstuurd aan onze vader. Ik verwacht er weinig van, maar ben wel blij dat hij zich er eindelijk toe heeft kunnen zetten om dit te doen. Is ook goed voor hem en zijn verwerkingsproces. Door de stress de afgelopen maanden ben ik langzaam maar zeker toch weer wat aan het snaaien gegaan. Dom, dom, dom. Eens een emo-eter, altijd een emo-eter. Probeer nu heel hard om wat dat betreft weer een knop om te zetten, want het blijft natuurlijk niet bij alleen gezond eten. Dag 3 van weer gezond eten zit er bijna op. Dadelijk even onze hond uitlaten en dan naar bed. Voor vandaag is het wel weer mooi geweest. Sam, ik heb er wel vertrouwen in dat ik me hier weer uitvecht. Is me vroeger ook altijd gelukt, dus dat moet ook nu wel goedkomen. Met of zonder vader, maar ik kies nu wel voor mezelf en ga voor m'n eigen geluk en dat van m'n gezin. Dat verdienen we allemaal.