Haha het komt goed hoor Mariss! Ook wel heel bijzonder zo! We gaan ervan genieten! Heb het net m'n beste vriendin verteld. Die stond met dr mond vol tanden haha! Verder weet nog niemand het, behalve Pippo en Manlief !! Dus niets op fb nog graag ! maar dat snappen jullie vast wel !!
Groot gelijk Sam. Geniet er maar lekker van! Mariss, ze zijn heel makkelijk in het verbreken van contact. Er zijn er al zoveel waar ze geen contact meer mee hebben. Ook bij verenigingen waar ze bij aangesloten waren ging het al niet anders. Zodra er maar iets gebeurde wat ze niet zinde, stapten ze op. En natuurlijk lag het dan niet aan hen, maar aan die vereniging. Zelf haar familie vindt dat ze maar raar doen. Ze maken altijd overal zoveel poeha van, vinden zichzelf zo ontzettend belangrijk, dat zal ik beslist niet missen. De meisjes heb ik er verder niet meer over gehoord. Er zullen vast nog wel vragen komen en ze zullen er ongetwijfeld mee bezig zijn in hun koppies, maar ik ga ze niet pushen om erover te praten, tenzij ik merk dat ze er heel erg mee zitten.
Vandaag vk gebeld! Ze was helemaal enthousiast. Ze zei ik wist dat je nog niet klaar was! Ze vond het ontzettend leuk. 11 nov intake... Maar helaas kan zij geen echo's maken en dat doet collega dan pas op 20e! Ben dan 8,5w! Heb nog nooit zolang moeten wachten maar ja, het is niet anders. Met beetje geluk hoor ik hartje thuis al wel eerder (andere keren ook met 8 weken!
En ik heb me ingeschreven voor de eerste G&G wedstrijd met Khandor. Spannend hoor, een eerste wedstrijd met zo'n jonge hond. Hij is dan pas 9 1/2 maand. Hij beheerst in principe al die oefeningen al. Ze mogen wat netter, maar goed, we hebben nog 3 weken, dus nog alle tijd om daaraan te werken.
Ik vind het echt spannend, maar heb er wel erg veel zin in. Ben echt heel erg benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Schoonmama vroeg nog of hij niet te jong was om mee te doen. Nou ja, ze hebben bij G&GB geen minimumleeftijd ingesteld, bij G&G1 wel. Dan moeten ze minimaal 1 jaar zijn vanwege een hoogtesprong. Dat wordt afgeraden voor hun eerste jaar. Mone, wel fijn, om een coach te hebben. Dit trainen met Khandor doe ik grotendeels alleen. Ben er al meteen op dag 1 mee begonnen met hem. Eerst het volgen, zit en af en daarna ben ik heel rustig aan begonnen met het uitbreiden van de oefeningen. Hij heeft er ontzettend veel lol in en leert snel en meer dan de helft van de tijd zijn we gewoon lekker aan het spelen met de bal. Zo bevorder je spelenderwijs het leerproces. Sam, hoe is het nu met jou? Al last van kwaaltjes?
Klinkt super Dombo!!! Vond het ook altijd erg leuk om te doen! Helaas Spike niet meer op een gegeven moment! Hier nou wat zal ik zeggen: veel misselijk (blijft gelukkig nog wel binnen) maar ik moet mezelf wel dwingen om hele dag door wat te eten want anders wordt het alleen maar erger. En ben moe. En kan heel slecht tegen luchtjes haha! Ruik echt allesWe hadden het van de week onze vrienden verteld aangezien zij onze angelsound hadden ze zou het stil houden (onze Fam. Weet nog van niets ) maar op gegeven moment zou zus van die vriendin zeggen: jullie hadden ook leuk nieuws van de week... Op dat moment zegt onze vriendin sssst!!! Huh zegt haar zus? Bedoel nieuws van Jildou. Maar goed ik weet wel genoeg, ze hebben het ook al aan haar zus en haar man (goede vriend van manlief) verteld. Beetje jammer!
Oei, dus even behelpen met de kwaaltjes. Wat jammer dat jullie vrienden het nieuws blijkbaar toch niet stil hebben gehouden. Ja, het trainen vind ik ook heel erg leuk. Deed het ook al graag met onze vorige mechel. Die vond het ook wel leuk, maar was door een schildklierhormoonprobleem extreem ADHD waardoor het pittig was om met hem te trainen. Evengoed hebben we toch nog G&G1 gehaald samen. Ben ik nog steeds erg trots op. Van dit schatje heb ik hogere verwachtingen. De tijd zal het leren of we het samen waar gaan maken.
Ach ja kan me er heel erg druk om maken maar doe het maar niet!Ja geweldig! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!!
haha ja belachelijk he mone?? Nog 2 weekjes! Gelukkig heb ik het flink druk volgende week en deze week ook nog wel, dan gaat de tijd wel door !! Maandag werken, dinsdag en woensdagavond contactgesprekken, donderdag werken en avond moet ik presenteren als leerkracht op Jil haar school over continuerooster en dan vrijdag nog werken! Weekend vliegt altijd om en dan maandag met rinze naar logopedie en de normale dingen. dan dinsdag nog en dan woensdagochtend 9 uur eindelijk !!