Nee, dit was zeer zeker niet de laatste keer. De eerstvolgende wedstrijd is in januari, in een manege (binnenbak). Denk dat ik me daarvoor in ga schrijven. Heb er in ieder geval zin in.
Tot half 6, toen maakte Rinze de hele fam weer wakker !! EN om half 2 was Silke nog een keer wakker .. niet zo'n topnacht dus. Maar ja, het went zullen we maar zeggen !
Kleine frummel is wel een boefje.. Kan hem al 2 dagen niet te pakken krijgen! Gelukkig voel ik me niet anders dan zaterdag en ben ik nog niet in paniek ! Was zaterdag ook puur toeval dat ik hem vond. Zou net opruimen.. Gelukkig is het bijna maandag !!
Nog 1 nachtje slapen Sam! Hoop dat het kleine boefje zich goed laat zien! Zijn de nachten al weer wat rustiger inmiddels? Gisteren examen gehad met Khandor en kijk, dat ging dan wel weer heel erg goed. 96 uit 100 punten, dik geslaagd dus. Alleen aftrek omdat ik hem corrigeerde omdat ik zijn aandacht aan het verliezen was. Voor de rest een tophondje! Dat keuren daar leek verder nergens op. Allemaal vrij hoge scores. Alles op basis van: hij doet het, maar niet beoordeeld op hoe netjes. Als de keurmeester dat wel had gedaan waren wij terecht als 'beste van de klas' beoordeeld, nu 'slechts' tweede met maar 1 puntje verschil van de nummer 1. Maar dat mocht de pret niet drukken. Khandor heeft het geweldig gedaan en we hebben een geweldige beoordeling gehad. Dat was het belangrijkste.
Wauw wat goed!!! Super gedaan!!! Hier gister angelsound op m'n buik gezet en had meteen het hartje!!! Oeh im in love. Nachten op zich aardig alleen half 6 wakker vind ik wel erg vroeg en niet 1 maar alle 3!!!
Ja daar is ze weer, alleen nu wakker van Spike. Ging heel goed dat gejank snachts totdat weer zwanger ben, grrrrr! De rest slaapt er doorheen behalve ik?:s De echo was super!frummel is 3,33 cm en ben nu 10,3 dagen zwanger dus klopt precies! 28 juni ben ik uitgerekend! Het lag prachtig met z'n handjes en voetjes te spelen, heel bijzonder! Dus wij zijn een gelukkig stel en helemaal in love, wauw!!
Wow, geweldig Sam, lekker genieten! Balen dat Spike je nu weer wakker houdt. Hij voelt/ruikt het dat je zwanger bent.
Alyssa is blijkbaar stilletjes toch bezig met opa en oma. Vanavond onder het eten zei ze ineens dat ze zo graag weer een keer naar opa en oma wilde gaan. Tja, dat zit er voorlopig niet in, dat begrijpt ze dan ook wel weer. Maar of ze dan in ieder geval een tekening voor ze mocht maken voor hun verjaardag.