ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wie weet Ischa, wie weet snel aan de klus voor een 2de!
    Fijn dat Lucas beter praat.

Hier is Zandkasteel ook 1 van de favorieten! Op dit moment kijkt Danique wat te veel tv, ik zet 'm vaak aan als ik Quinten moet voeden.
    Ik vind zelf Pingu heel leuk, hahaha :D! De Mickey Mouse Club vind ik een verschrikking, word ik een beetje agressief van ;)

Je verlof komt al snel Pippo, heerlijk!

Treintje, van harte met Isis!!!!

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Isis 3 jaar! Hoera!

Ischa, goed nieuws! Zowel Lucas als je mannetje! Met geduld komt alles goed...

Pippo lekker bezig! Ik hoop toch gewoon vakantie en niet al zw. Verlof toch? (anders wordt ik even heel jaloers ;))

Natas, hopelijk toch snel dat je wat meer puf gaat krijgen...

Dombo fijne vakantie!

Hier nu heerlijk afgekickt van alles wat met tv en zo te maken heeft, gelukkig, want Tom vindt het maar wat boeiend, tenzij hij buiten kan spelen! En dus hard zoeken naar het nieuwe huis!

De buikband helpt met name als ik veel op pad wel tegen de harde buiken. En mijn haat-liefde verhouding met de steunkousen heeft ze weer in de kast doen belanden... Ik had met Tom een veel groter vocht probleem, toen liep ik vanaf week 25 dagelijks met lange kousen... Gelukkig had ik een handig ding om ze snel aan te krijgen, maar ja bij verhuizingen....

Zo vandaag begonnen aan een vuurtoren voor Tom zijn kamer, de kogel is door de kerk, nieuw compu meubel gekocht, studeerkamer wordt opgedoekt en daarna mogelijk een grote verhuizing van Tom of anders komt de kleine gewoon in een giga kamer... Hij mag zelf kiezen wat hij wil, we zien wel!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik kan me voorstellen dat de steunkousen weer in de kast zijn beland Mariss, het lijken me echt ondingen.

Ik heb vandaag Quinten voor het eerst naar het KDV gebracht. Hij is er van 10.00 tot 13.30 geweest, een paar uurtjes om te wennen. Is nog niet helemaal goed gegaan want hij wilde niet slapen. Hij heeft een tijd in z'n eigen inbakerdoek in het slaapkamertje gelegen maar ging na een tijdje hard huilen. Toen ik hem kwam ophalen zat ie net in een wippertje, met rode kleine oogjes.
    Thuis heeft hij een halve borstvoeding gedronken en is toen in coma gevallen.

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    He Natas, dat is ook niet fijn... Zit Danique op hetzelfde kdv? Kan me voorstellen dat het misschien wel fijn is als hij haar heel even ziet... Hopelijk kan hij nog een keertje gaan wennen... Tom was de eerste keer maar een uurtje daar, en volgens mij was het met name voor mij wennen toen!

Zo hier een vuurtoren in de grondverf staan en als het goed is vanavond de eerste laag lak, en ook een fors begin gemaakt met een wrapper voor de kleine! Ben benieuwd of we daar plezier aan gaan hebben, lijkt me handiger dan zo'n klein vestje/jasje aan en uit moeten trekken, maar de bestaande vond ik niet zo leuk en achterlijk duur voor iets waarvan ik niet weet of het niet achter in de kast beland!

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mariss, idd verlof maar na verlof ga ik wel meteen in zwangerschapsverlof...;)

6. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mmmm... Toch jaloers hier vrees ik! Het is je van harte gegund meid, met 3 kinders thuis en natuurlijk ook nog de zorgen om je schoonvader heb je het meer dan druk genoeg! Hoe gaat het trouwens met jou en de familie nu? Heeft je man nu geen last meer van zijn hernia?

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben vanochtend met beide kids naar kantoor geweest, op mijn eigen afdeling taart gegeten en geboortechocolaatjes gebracht naar andere afdelingen.
    Om 11.00 de kindjes naar het KDV gebracht, daar Quinten gevoedt en ik toen terug naar kantoor voor een meeting. Quinten heb ik om 15.00 weer opgehaald, helaas had hij weer niet geslapen en was dus al vanaf 08.00 wakker geweest.
    Hij ligt dan gewoon lief in z'n inbakerdoek in het bedje, maar doet z'n oogjes niet dicht. Volgende week gaat hij nog 3x wennen, ik hoop dat hij dan wel slaapt als ik weer ga werken!

Mariss, ja het is hetzelfde KDV als waar Danique naar toe gaat. Ligt schuin tegenoven m'n werk, heel handig straks weer met BV geven.
    Ik weet niet of Q. er veel aan heeft als hij D. even ziet?

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames,
    Natas, Janneke heeft de eerste weken niet geslapen op het kdv, er was veel te veel te zien. Wel wat Hazeslaapjes in de wiegstoeltjes...maar dat is nu helemaal over soms slaap ze daar wel 2x 2 uur....
    Pieter gaat en ging bijna nooit naar Janneke, maar Janneke vind het nu vreselijk leuk om naar zijn groep te gaan. En dan is het een hele lieve broer, loopt continue de weg vrij te maken en iedereen wordt uit de buurt van ZIJN lieve meid!

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Superschattig Mone!!!! Pieter is maar een lief baasje, hopelijk gaat Tom straks ook zo met onze uk om!

Oh Natas wat lijkt me dat fijn zo dichtbij, dan is voeden ws zelfs nog efficienter dan kolven! Brilliant!

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey mensen sorry niet bij kunnen lezen ben super druk sinds 6 juli met mijn nieuwe huis in renkum met alles opknappen ik hoop snel weer bij te kunnen lezen maar nu ga ik naar de kwantum:D

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aaaah, wat schattig van Pieter! Danique is ook heel lief voor Quinten, wie weet gaat zij ook wel zoiets doen daar.
    Kan een paar weken duren zei je, voordat er goed geslapen wordt? Hmmmm. Nou ja, tis niet anders.

Mariss, ja het is echt super dat het KDV tegenover m'n werk ligt. Lekker zelf BV geven, heerlijk. Wel soms moeilijk om de knop om te zetten van werk naar kindje en omgekeerd, maar veeeeeeeel beter dan kolven.
    Ik ga alleen 1 woensdag in de 2 weken kolven, als het hier tantedag is en de kinderen hier thuis met m'n zus zijn. Met Danique reed ze heen en weer en gaf ik BV op m'n werk, maar dat kan nu met 2 kinderen natuurlijk niet meer.

Ik ga vandaag allemaal koffertjes pakken en spullen bij elkaar zoeken : Chris gaat morgen naar Engeland, de Formule 1 race in Silverstone, en ik ga met de kindjes een nachtje logeren bij mijn zus.
    Ben een lijst aan het maken wat er allemaal mee moet, een A4'tje dreigt al te klein te worden :$ :D

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Ben er ook weer. Heb ik nog wat gemist? Heerlijk geweest op vakantie. Wat is dat toch fijn dat je alle tijd hebt en geen stress. Heb ook meteen geen last meer van harde buiken. Zal maandag wel weer over zijn. Deena heef het super gehad. Ze heeft ook meteen besloten dat middagslaapjes voortaan over zijn. Helaas voor mij, daar gaat ook mijn middagrust. Hoe doe je dat als er de hele dag een peuter rondhuppelt? Strijken duurt 2x zo lang en ik krijg het maar niet af. Die vakantiewas is nog niet helemaal gestreken! Bah ik heb een hekel aan acherstand. Ik had de babykamer af willen maken, maar dat gaat dus niet lukken. Nu heb ik daar nog genoeg tijd voor, dus dat is niet zo heel erg. Alleen even een berichtje typen is al een uitdaging. Nee Deena niet aan de plant zitten, nee niet op knopjes drukken pak je eigen 'laptop' maar, nee niet aan de plant zitten, Deena je kan nu niet op schoot, laatste waarschuwing niet aan de plant zitten! Gezellig...

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada lekker zeg!!
    Pff vermoeiend.. Jildou kan gelukkig heel goed zelf spelen en Rinze kan dat ook heel goed :D Dat is ideaal :D ! Ik zit nu dus al een half uur achter de laptop en ik hoor ze niet :D ! Heerlijk :p ! (ik zie ze wel natuurlijk :p ) !

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn auto zit VOL! Wat 2 kindjes allemaal niet nodig hebben zeg, hahaha! :D
    Van 't weekend ben ik bij m'n zus, mischien kom ik hier nog ff spieken maar anders tot na 't weekend!

Linda, ik heb ook erg moeten wennen geen slaapjes meer in de middag door Danique. Gelukkig kan ze redelijk goed zelf spelen, maar zeker nu ook met Quinten erbij moet ik echt heel goed plannen wanneer ik wat ga doen.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Isis, nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Bengeltje, lekker aan het klussen dus. Altijd leuk.

Ischaa, wat gaat je kleine man al goed met praten zeg! Je zult zien, binnenkort praat hij je de oren van de kop.
    En wat een positieve berichten over je mannetje.

Natas, leuk voor Chris, naar Silverstone. Jij veel plezier bij je zus.
    Hoop dat Quinten snel went op het KDV.

Wij zitten nu heerlijk in Drenthe. Vandaag zijn we naar oranjestad geweest. De meisjes waren helemaal munt toen we thuiskwamen. Voor de rest hebben we het lekker rustig aan gedaan.

We hebben gezwommen, zijn hier naar de in- en outdoor speeltuin geweest, de meisjes hebben een paar keer meegedaan met het vakantieprogramma, we hebben samen een fietstochtje gemaakt, de meisjes hebben hier zelf op het park rondgecrossed op hun eigen fietsjes. En jaja, Alyssa fietst eindelijk zonder zijwieltjes. Ze vond ineens dat het er tijd voor was en ze doet het nog goed ook.
    En zelf ben ik bijna iedere avond op pad geweest op de mountainbike. Ik mis de Veluwse heuveltjes wel, maar ook hier is het leuk fietsen.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goedemorreguh!
    Ik ga later weg dan gepland en heb nu ff wat tijd over. Danique heeft vannacht zo bagger geslapen, ben wel 6x bij haar geweest geloof ik, dat ze nu nog slaapt en ik laat haar maar lekker nog liggen.
    Klinkt goed allemaal Inez!
    Hoop dat het weer bij jullie nu niet zo nat is als hier.

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    he meiden! Zo dat is lang geleden zeg! Nog bedankt voor de felicitaties! We waren op vakantie en zijn nu een weekje terug.. Alles gaat prima hier.. ze worden zo groot! Die kleine dame is alweer 1,5 morgen.. echt bizar!

Vakantie was heerlijk, we hebben een paar weken een stacaravan gehuurd in zuid frankrijk. De reis was een uitdaging (1100 km) maar best goed gegaan! Ik had voor de vakantie mn auto nog even totall loss gereden dus dat was prettig... NOT... maar goed we zijn met een nieuwe op vakantie gegaan haha...

Hier nog ontwikkelingen, nieuwe zwangeren etc....? Ik zag dat ik heel veel verjaardagen heb gemist, allemaal van harte nog!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames,
    Wij zijn een heerlijk weekendje weg geweest! Vrijdag eerst met Pieter en opa naar Cars2 geweest, en daarna door met z'n tweeën naar het schone België!
    Ook nog een dood vogeltje hier.... Pieter wil nu opeens nog even spelen, maar ja dat gaat niet en aangezien hij nu in z'n waarom fase is.....

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo meiden daar zijn we weer na 2 weken Belgie plakt Tom er nog wat daagjes aan bij opa en oma! Morgen komt hij weer thuis gelukkig, het is wel stil hoor!

Mone ging dat goed bij cars? ik zat er al over te denken met Tom, maar weet niet of hij het niet te indrukwekkend vindt... Bij de "trekkers" en "combine" (hoe schrijf je dat eigenlijk???) bij cars was hij toch wel erg bang, en dan evt op groot doek...

Lekker hoor iedereen leuke tijden gehad! Bruidje wat een grote meid alweer! Dombo al een stoere meid zonder zijwielen! heel bijzonder allemaal!

Jammer van je auto Bruidje, belangrijker dat je zelf niets had! (hoop ik althans!)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb een heerlijk weekend bij m'n zus gehad. Lekker even niets hoeven, iets anders op m'n netvlies, kindjes waren in een super bui, heerlijk weer, een middagje naar strand Egmond geweest, zusje die lekker voor ons kookte, zalig!
    Vandaag tussen de bedrijven door alles weer opgeruimd en back to normal.

Bruidje, heb je nog goede tips voor een lange autorit? Wij zijn ook van plan om naar Frankrijk te gaan, in september.

Deel Deze Pagina