Vandaag zijn we trouwens naar Blijdorp geweest. Het was al weer heel wat jaartjes geleden dat we er voor het laatst waren. Wat is het daar veranderd zeg. De vorige keer dat we er waren vond ik er niet zo heel veel aan, maar deze keer waren we aangenaam verrast. Ik denk dat Blijdorp zich tegenwoordig toch 1 van de mooiste dierentuinen mag noemen. De kids vonden het er geweldig, we gaan er zeker nog weer een keer heen.
Ischa jeetje zeg! Sterkte! Dombo Hihi misschien komt het doordat jullie 2meiden hebben maar ik weet met jildou genoeg! Rinze vond ik vele malen moeilijker!! Succes met zoeken! Dus een leuke dag gehad! Leuk!!!! Natas wat fijn dat q geslapen heeft op kdv!! Hier na jildou is Rinze nu ziekjes! Arm schaap!
Beterschap voor rinze! Ik vind het voor een jongetje ook erg moeilijk moet ik zeggen. Heeft iemand van jullie toevallig een kortingscode gekregen van de wehkamp die hem niet gebruikt?
Jeetje Ischa heftig hoor. sterkte! Dombo leuk Blijdorp!!! Ik ben echt helemaal gek van dierentuinen, maar vooral als ze lekker ruim zijn opgezet! Sam beterschap voor Rinze. Zo morgen gaan we weer voor het hele circus, maar nu inclusief intake bij de anesthesioloog, verpleegkundige, groeiecho etc... Ofwel morgen weet ik wanneer ukkie op zijn laatst er zal zijn! Hopelijk is de rest gewoon goed... Net toch maar playmobil besteld voor Tom's verjaardag en als ukkie geboren cadeautje, en een mooie muziekknuffel voor de kleine... Ik kan als ik wat anders bedenk het altijd nog gebruiken voor later in het jaar, en heel veel tijd om te shoppen heb ik voor mijn gevoel niet. Nog 2 weken werken en dan ben ik met verlof, maar Tom gaat nog naar de andere kamer, en dan kan ik pas met de babykamer gaan beginnen... Bij Tom was ik echt al weken klaar nu!
Mariss dank je, gelukkig is hij vandaag alweer heeel wat beter. iig geen koorts meer ! Ja gek is dat he, bij 2e gaat dat toch anders dan bij de 1e. Maar snel aan de slag !!
sam super nieuws zeg mja werk is werk mone balen zeg van ontsteking hopelijk is ze er nu al bijna vanaf natas balen zeg dat je nu +2 heb alle jarige gefeliciteerd nog en de komende jarige alvast gefeliciteerd veder ik ben te druk in ons nieuwe huis dat ik niet elke keer kan reageren
Ah gosh, ut arme kind, telkens z'n speeltje afpakken! Mariss, het gaat bij een 2de zwangerschap en kind idd anders. Veel succes morgen! Wij zijn vandaag 13 jaar getrouwd. En het is precies een jaar geleden dat we positief hebben getest met de zwangerschap van 'meneer Pielemans'. Time flies!
Wij hebben een super verjaardag gehad. Janneke is onwijs verwend! Van ons heeft ze een houten kinderwagen gekregen, van Pieter een theesetje, van m'n schoonouders een mooi houten poppen schommelbedje, mijn ouders hebben een poppenhuis gemaakt voor haar, en dan nog wat andere kadootjes van d'r tante en ooms!
Natas gaat echt snel zeg!! Gefeliciteerd! Je moet Rinze gewoon uitdagen anders wordt het nooit wat Klinkt super mone Zo hier is de laatste week aangebroken! En eerlijk is eerlijk, ik vind dit weer niet erg zolang ik moet werken anders is m'n lokaal net een broeikas! Zitten zomaar op 25/30 graden!maar dit is wel erg herfstig!
Natas, gefeliciteerd! Mariss, succes vandaag, wel prettig om te horen wanneer uk er op z'n laatst zal zijn. Bij de tweede gaat alles inderdaad anders. Met Alyssa hadden we de kamer met 7 maanden al helemaal klaar staan, dat liep met Yelina wel even anders. Er moest eerst e.e.a. worden verbouwd. Alyssa kreeg een nieuwe kamer en de babykamer bleef babykamer. Alyssa kon pas in het weekeinde voor Yelina werd geboren op haar nieuwe kamer terecht. Mone, wat is Janneke lekker verwend. Fijn dat het al weer beter gaat met haar hand. Sam, werken in een lokaal waar de temperaturen zo oplopen is inderdaad niet fijn. Maar inderdaad, deze temperaturen zijn wel weer een ander uiterste. Ik denk dat het inderdaad komt omdat we 2 meiden hebben dat het voor Yelina lastiger is om wat te bedenken. Poppenwagen, poppenbedje, fietsjes, duplo, we hebben al zoveel van alles. Een poppenhuis is erg leuk, alleen ... dat past qua ruimte niet echt in ons eigen poppenhuis. Moeten we toch echt eerst groter zitten. En zolang de huizenmarkt zo in de slop zit en het dus totaal niet opschiet met de verkoop van het huis van schoonmama zit nieuwbouw er nog niet in. Ik denk dat we haar in ieder geval een kruiwagentje gaan geven. Ze mag graag helpen als we zelf aan het kruien zijn. Sam mag nog een weekje en wij zijn hier al weer de derde vakantieweek ingegaan. Deze week gaat Alyssa een paar daagjes logeren bij omi, volgende week doet ze de hele week mee aan het vakantiespel en daarna schiet het al weer op met de vakantie. Nog maar 2 weken. Alyssa heeft er nu al weer zin in om weer naar school te gaan. Dan mag ze naar de leesmoeder en gaan ze 'echt' beginnen met het oefenen van letters schrijven. Voor de vakantie hebben we haar een spelboekje gegeven waar o.a. oefenen met letters schrijven inzit. Ze vindt het boekje helemaal geweldig. En het leuke is, het is weer uitveegbaar, dus ze kan het boekje bijna oneindig blijven gebruiken.
Ja gek hè jullie vakantie zit er bijna op als wij beginnen! Wat leuk dat A het zo leuk vindt om met letters etc bezig te zijn!! Zo hier net even geverfd, hopelijk droogt het net zo snel als gister dan kan ik er straks nog een keer overheen! Dan het weekend het plafond en de overige muren en dan volgende week nieuwe vloer:d!!
Mijn pumps afgestoft, me in een te krappe broek gehesen, bloesje gestreken, kapsel zo netjes mogelijk..... Back @ work!
Lekker druk dus Sam, wel leuk! Natas, niet te netjes voor het werk he? Gek idee altijd ja, dat bij de een de vakantie er al weer bijna opzit als het voor de ander nog maar net begonnen is. Volgend jaar gaat regio Zuid als eerste met vakantie, wij als tweede. Onze zomervakantie begint dan op 7 juli.
Hoihoi! Succes met het werken Natas... Wat een weer he.. pfff... Janneke van harte gefeliciteerd!! HIer alles redelijk, inmiddels schoonzus en schoonpap in hen het zkh.. beiden stabiel. Schoonvader woensdag naar huis en schoonzus nog niet bekend. Pfff... vakantie? Ben alweer vergeten dat ik het gehad heb...