ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    HIHI, ik weet dat er nog een verjaardag komt hoor...maar jeetje wat gaat het snel...:( Nou helaas is het morgen geen mooi weer en dat om geboren te worden in de zomer!!! Maar ach, ik kijk er naar uit naar zijn eerste taart ;)!

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Grote meid Yelina!

Pippo, had ook niet verwacht dat je dat echt zou vergeten hoor! ;)

Quinten, knappe vent!

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #483 Annna, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
    Wij zijn eigenlijk al een tijdje terug van vakantie. We zijn verdreven door het slechte weer. Onze boot heeft wel veel slaapplaatsen, maar weinig opbergruimte of stahoogte, plus veel plekjes waar hij lek is. Na een dag regen hadden we er alletwee wel genoeg van. Met een baby ga je ook niet in de regen voor je lol naar buiten. Dan wordt het wel erg klein de ruimte op een boot.
    Maar we hebben een leuke tijd daarvoor gehad. En daarna hebben we het thuis rustig aan gedaan en hebben we af en toe met het kleine motorbootje gevaren hier.

Yara sliep trouwens vreselijk slecht in op de boot. Lees niet! Nou was het daarvoor ook al niet goed. Maar aan boord is ze slechts één keer voor ons gaan slapen. De andere avonden ging ze pas slapen als wij ook echt naar bed gingen. Erg vermoeiend kan ik je zeggen.
    En het voelde ook echt niet als vakantie. Bovendien lukte het ook niet altijd om Linde dan ook op tijd en rustig te voeden. (die zit echt in de fase dat alles te belangrijk lijkt om zich te concentreren op drinken). Soms was Linde dan weer te moe om nog goed te drinken. Waardoor ze nu juist 's nachts kwam. Vind ik op zich niet zo erg, maar maakt het wel wat vermoeiend.

Nu lijkt thuis de regelmaat voor Yara eindelijk weer terug (ze slaapt al drie avonden zonder problemen in, Yes!).

Maar verder gaat het allemaal goed met de meisjes. Ze zijn vrolijk en lief. Yara ontwikkelt zich zo snel. Ze praat en zingt wat af.
    En Linde babbelt op haar manier en versiert iedereen zodra ze de kans krijgt, zodat ze lekker de aandacht vasthoudt. Ik vind het altijd zo grappig als ze zo met al hun ledematen wapperen uit enthousiame. Net een trekpop.

Ik heb afgelopen dagen al wel meegelezen. Maar te veel is me weer ontschoten.
    Ik zag wel een heel leuk kamertje voor Tom. (ik wilde ook graag een jongetje voor een mooie vuurtoren, ;) maar ik heb bedacht dat ik ook best een nautische kamer met zeemeerminnen kan maken voor de meisjes).
    Fijn dat de kleintjes in de buik van Pippo en Mariss het goed doen.
    En Janneke gefeliciteerd!!!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik kan me voorstellen dat je op die manier niet een fijne vakantie hebt waarbij je lekker uitrust Anna.

Weeeeeeeeekend!!!!!!!!
    Sjo, en ik heb geen puf om meer te zeggen dan dat. ;)

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    haha, dat kan zo nodig zijn he!?! Ga maar lekker genieten.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat was echt wel even nodig ja! :D

Net vergeten : Inez, wat goed van Yelina! Voor het eerst zie ik het hier ook een beetje dichterbij komen met Danique. Nog niet zodanig dat ik met haar aan de slag ga maar ze wil nu bij het verschonen regelmatig even op de wc zitten en doet dan ook een plasje.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh ja, knap van kleine grote Yelina!
    Van Danique ook hoor. Daar begint het toch ook mee?

Vanavond hadden we ook weer eens twee plasjes op het potje. En ze liep al een tijd in haar blootje rond zonder te plassen.
    We gaan morgen maar weer eens kijken. Hoewel ik niet overtuigd ben dat ze echt al zo graag wil.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Topkinderen hoor :D !! Ga zo door!!!

Hier al maanden droog, dag en nacht. Geweldig hoe ze dat opgepakt heeft. Heb me er niet druk om hoeven maken, madam was eerst s nachts droog en toen overdag :p !! Ze zat vanochtend aan tafel, toen ik haar haar deed met haar speldjes te spelen en die legde ze naast elkaar neer en ze ging ze mooi even tellen, vingertje erbij en het klopte nog ook. Hoe trots kun je dan zijn :D !

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kyento, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag.

Anna, weer terug van weggeweest. Niet echt uitgerust teruggekomen dus. Jammer.
    Wel fijn dat het zo goed gaat met je meisjes! En knap hoor, de eerste plasjes op de WC.

Natas, rust maar lekker uit. En ook knap van Danique, daar begint het mee.

Sam, geweldig! Daar kun je inderdaad heel trots op zijn.

Alyssa's logeerpartijtje is met nog 1 nachtje verlengd. Vanavond belde ze om te vragen of ze nog 1 nachtje bij omi mocht blijven slapen.

Hier hangen beide meisjes al een aantal weken ontzettend aan mij. Het is mammie voor, mammie na, papa mag niets met ze doen, alleen als zij iets van hem willen. Nou ja, zal wel weer een fase zijn.

Zo, ga snel even hondje uitlaten en dan m'n mandje opzoeken.

Welterusten!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Kyento, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kyento van harte gefelciteerd met je 1e verjaardag!! Hopelijk ben je goed verwend :D !!

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Proficiat Kyento! Hopelijk wordt je flink verwend dooit de hele familie!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd Kyento!

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo hier weer even wat meer tekst...

Zit niet lekker in mijn vel vrees ik, of dat nu het weer, de hormonen, de vermoeidheid of alles een beetje is geen idee, maar ik vind mezelf niet leuk zo! Vandaar ook even weinig tekst geweest.

Anna, jammer van je vakantie, maar ik kan me voorstellen dat je blij was weer thuis te zijn!

Tom is ook nog een beetje aan het modderen hoor met zindelijk worden, als we hem regelmatig op de wc zouden zetten zou hij overdag droog zijn, maar hij vergeet het gewoon als hij het zelf moet doen. Terwijl hij soms weer wel heel goed het kan aangeven, ofwel hij kan het, maar ziet de noodzaak niet echt... Stomme superluiers ook, die zijn veel te goed!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Mariss dikke knuffel! Hopelijk gaat het een stuk beter als je verlof hebt en nog even kan bijslapen en tot rust komen!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss dikke knuffel meis! Hopelijk voel je je gauw wat beter!!!

Ik zit net ff naar het aantal geschreven berichten te kijken. Ik heb gewoon echt asociaal veel berichten :p !! Verder hier lekker vakantie :D Druk aan de klus. Verfwerk in de kamer/ keuken is klaar. Nu begint kor morgen met de nieuwe laminaatvloer :D !

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sjow geen tijd om echt bij te lezen ben veelte druk met me verhuizen morgen alles over verhuizen naar renkum voor de mensen die mijn hyves hebben daar staan fotos
    zal ze hier ook even plaatsen in mijn album

de jarige gefeliciteerd

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden, even vlug...dank je wel voor alle felicitaties! Hij heeft een super feestje gehad, maar jeetje wat was het druk voor me! Er zijn bijna meer kinderen dan volwassenen :D Zijn eerste taart was wel heel lekker, dat kon je zo zien :D...maar nu ben ik weer weg, druk druk druk...

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Pippo meid, het is maar goed dat je verlof hebt, veel te druk om te werken!

Bengeltje, leuk huis! En hard gewerkt zo te zien! Succes morgen en veel geluk in jullie nieuwe huis.

Zo ondanks dat de dag al om 5 uur begon, een superdag. Want al schreef ik gisteren nog over Tom dat het nog wel even zou duren, hij is al de hele dag (en nacht ervoor) droog! Geeft zelf aan te moeten plassen en doet zelf zijn broek omlaag! Zelfs deels de poep op de wc! Dus trotse ouders hier.... Timing was te verwachten, ik had snel gisteren nog even 3 pakken up and go in de aanbiding gehaald :D

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    *Natasja gaat morgen eerder van kantoor weg om 3 pakken luiers te halen* :D

Deel Deze Pagina