ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat goed!! Jil was er al uit geweest maar dan heb ik het ook over een klauteraar!!:p

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bengeltje, da's netjes dat hij in z'n bed blijft. Yelina zou er zelf ook uitklauteren, da's ook zo'n klimgeit.

Pippo, ook al zo'n leuk cars-kamertje. En mooi buikje al!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yelina, van harte gefeliciteerd!!!
    Voel jij je alweer beter Inez?

Leuke kamertjes heb ik gezien!
    En Pippo, mooi buikje.

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Nou Sam, ik moest er al van denken, hoog tijd dat ik eens een foto maak! Met alle spanning stond mijn hoofd er helemaal niet naar... Maar morgen zal ik eens mijn best doen!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Yes :D !!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    julian klimt ook erg graag maar hij weet van kleins af aan dat hij in bed moet blijven en er niet uit mag zonder dat wij op de kamer zijn. goed in gepeperd hahahaa

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha well done!!! :p

Dames vraagje!!!!!
    WIE WIL EEN CODE VAN 7 EURO VOOR ME OVERNEMEN?
    Ik heb een code gekocht voor een a4-fotoalbum bij snapfish. Nu heb ik een heel album gemaakt, maar nu had dat dus met de online versie gemoeten! Met het gevolg dat ik 42 pagina's overnieuw zou moeten doen maar er zijn dus minder mogelijkheden en kan ik het dus niet zo maken zoals ik wil ;) !! Je hebt dan voor 12 euro (incl verzendkosten) een a4 fotoalbum! Hij moet wel voor 16 augustus gebruikt worden!!! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden ik meld me ook weer even.

Ik ben echt supertrots op Deena, ze is nu ook 's nachts zinderlijk! Ze slaapt van 7 tot 7 zonder te plassen, want mevrouw weigert haar bed uit te komen rond half elf. :) Gekke meid.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superrrr :D !!

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha meiden, hier druk, druk, druk, vermoeiend hoor verlof! Naar het strand, naar oma en nog veel meer!

Foto is er nog bij ingeschoten...

Morgen marsepein gaan halen voor de taart van Tom, ik heb nog wat plannen voor een lamp... En nog ander fröbelspul nodig... En eigenlijk weer even naar het strand!

Tom heeft nog zelden een ongelukje en is meestal ook de nacht droog, maar poepen doet hij nog liever in zijn dikke onderbroek, zoals we het nu noemen! (voor de zekerheid bij het slapen) hoe is dat bij jullie gelopen dat ook dat op de wc ging?

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Knap van Deena trouwens Linda en fijne timing ook hè ;)

Sam ben bijna klaar bij een ander programma, dus bedankt voor het aanbod... Je komt hem vast kwijt! Is het trouwens nog rond gekomen met Kor zijn nieuwe werk?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou deed dat eerst ook in de onderbroek. Gelukkig vrij harde ontlasting ;) Na wat positieve ervaringen op de wc, na 1,5 week, ging ze ook hiermee naar de wc!!
    Ooh lekker hoor.. Geniet je nog wel wat meis!?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss.. Nou ga nog wel 1 maken van dagje dolfinarium ofzo! Daar gaan we nog heen ;) ..
    Met Kor z'n werk is het goed gekomen, maar nu is er nog iets via Olympia uitzendbureau waar hij eerder ook voor gewerkt heeft en goede ervaringen mee heeft, en ook in de buurt dus morgen gaat hij daar even langs om te vragen. Want dan gaat hij daar liever voor werken. Het is beide keren voor een uitzendbureau, maar dit werk is voor vast dus dat hebben we liever ;) !

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada had ik al gezegd dat het toppie van Deena is? :D !! Super hoor!!!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Knap van Tom en Deena!

Hihihihi Mariss, wat een drukte nu je verlof hebt :D

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #556 Annna, 1 aug 2011
    Laatst bewerkt: 1 aug 2011
    Mariss, Geniet lekker van je verlof. Je verdient nog een paar zorgeloze weken rust.

Alle kindjes die jarig zijn geweest, (van tante Anna moeten ze het niet hebben met de felicitaties) alsnog gefeliciteerd kleine Kyento, Rihanna, Jaron, Yelina (leuke kadootjes trouwens) .

En weet je wat, Danique en Pieter nu alvast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst.

Dat was toch een vruchtbare winter 4 jaar geleden.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo, Linde ligt rustig wakker te worden en dus gebruikt ik mijn ontbijt maar om weer eens wat berichtjes terug te lezen en foto's te kijken.

1 mooie buik van Pippo.
    2 Cars kamertjes. De kleuren van Pippo's kamertje vind ik geweldig. Ik hou ook wel van fel.

En het bedje van Julian, oei leuk. Volgens mij wil ieder klein jongetje wel zo'n spannend bed. Goed dat hij wacht tot jullie er zijn.
    Op de boot hebben wij een hoge trap, (vanuit de kajuit) die ook graag beklommen wordt. Maar we peperen Yara goed in dat ze die niet alleen mag nemen. Net als de trap in huis trouwens. Dat doet ze dus ook niet.

Ik vind het sowieso bijzonder dat ze vergeleken met een jaar geleden echt goed weet wat wel en niet mag. Ze zit niet meer overal in en aan. Als er toch eens een schaar in het zicht is zegt ze zelf 'gevaarlijk. Ik mickey mouse schaar'. Ze heeft zo'n plastic dingetje van me gekregen en de andere scharen zijn niet meer gewild.

Straks krijg je dat helemaal weer opnieuw natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik het nu toch wel een stuk relaxter vind. Linde blijft nog liggen dus die kan nog niet overal bij. Yara houdt zich (soort van) aan de regels.

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna, dank je wel ;)!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo hier een productief dagje!

Bijna alle babywas klaar en de helft gestreken...

Vanochtend 2 outfits maat 50 gescoord, en tegen 2 wel heel leuke kussentjes aangelopen, mooie nachtlamp gekocht en nog wat laatste spullen voor de babyuitzet. Morgen is Tom naar het kdv dus ga ik een begin maken met de figuren voor op zijn taart (cars, wat anders?) want ook al het taarten spul is weer binnen! Incl servetjes, bordjes etc!

Genieten begint nu wel echt te lukken hoor, moet ook want dit worden mijn allerlaatste zwangere weken...

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gewerkt vandaag : check
    Kindjes gehaald : check
    Quinten gevoed : check
    Gekookt en gegeten : check
    Slingers opgehangen : check
    Cadeau's ingepakt : check
    Voor KDV eierkoeken in rode folie gewikkeld en stippen van lieveheersbeestjes erop getekend : check
    Quinten weer voeden : bijna check
    Naar bed : bijna check

Mooi hè Anna, die ontwikkelingen.

Geniet Mariss, geniet!

Deel Deze Pagina