ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whoei Danique gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hiep hiep hoera voor Pieter! Ook alweer 3! Van harte gefeliciteerd!!!

Natas en Mone ook de felicitaties van Jenny en een dikke knuffel!!!

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Danique en Pieter gefeliciteerd!

Lekker zeg maris verlof. Ik moet nog 7 weken, maarja ik moet weer zo nodig tot 36 weken doorwerken... Eigen schuld! ;)

Over poepen op de wc; Deena doet het wel, maar ze vind het moeilijk af en toe. Maar toen ze overdag zinderlijk was, deed ze het 's nachts ook niet in de luier. Alleen hield ze het wel eens lang op. Maar het gaat wel netjes op de wc.

Proefdruk van de kaartjes gekregen en na wat aanpassingen is het nu goed. Raar, ook al weer klaar. Ik moet nog genoeg doen hoor. Toch anders bij een tweede, het heeft minder 'haast' dan bij de eerste. Gister de wij jonge ouders binnen gekregen met een brief voor de blije doos, dus die kan ik weer ophalen. Verder nog wat kortingsstickers, dus dan kan ik de laatste dingentjes ook bijhalen.

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hieperdepieperdepiep hiep hiep HOERAAAAA
    voor Danique en Pieter. Lekker eierkoek en taart.

fijne dag voor jullie.

ZO, ik heb zojuist Yara voor het eerst afgeleverd op het kinderdagverblijf om te wenen. Er waren maar drie kindjes van haar groep. De ene was bij de andere groep gaan spelen en de andere twee zaten bij de babygroep waarmee ze verbonden zijn.
    Nou ja, lekker rustig wennen. Ze vond het even allemaal spannend, maar na een half uurtje en fruit eten vond ze het wel best dat we weg gingen. Tot strakjes doei! Ik moest nog vragen om een knuffel.

Het logeren bij opa en oma was ook goed gegaan. Hoewel ze nadat ik er eenmaal was niet meer door oma verschoond of geholpen wilde worden.

Linde is voor het laatst in het ziekenhuis op controle geweest.
    Ze is iets over de grens van te zwaar en de arts waarschuwde dat we op moesten letten dat we haar niet te veel te eten geven.

ehm...;) ze heeft pas net een week wat bijvoeding gekregen en moet dat zelf in haar mond stoppen. En van borstvoeding kunnen ze niet te veel krijgen toch? Het zal vanzelf allemaal wel goed komen.
    Het aan tafel mee eten gaat trouwens fantastisch. Ze vind het allereerst heel gezellig en inmiddels heeft ze ook echt wel door dat ze aan tafel zit om mee te eten. Alles wat op haar tafeltje komt pakt ze snel en gaat al doelgericht haar mondje in. Gisteravond at ze misschien wel meer groente dan Yara.
    Ik blijf erg enthousiast over Rapley.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Annna jij geeft waarschijnlijk geen bv maar slagroom ;) !! Nou gaat goed dus :D !! Laat maar zeuren ;) !!
    Leuk dat ze zo kan eten :D Hier nog zo'n veelvraat :D !! Die hoeft maar eten te zien en wordt al wild ;) !! Gisteravond gingen wij bbq-en.. Potje voor Rinze gepakt, nou vergeet het ;) !! Meneer wil ook wat wij hebben! Dus heeft lekker vlees gegeten, met die 2 tandjes die hij heeft :p , aardappelsalade en stokbrood ;)! Jummie hoor :D !!

Lindada grote meid :D Ik dacht dat het de eerste keer een toevallig typefoutje was, maar naar mijn mening is het toch echt zindelijk en niet zindeRlijk ;) !!

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha, hoe ik daar nu bijkom! Het typefoutje van Anna is ook leuk. Yara gaat naar het kdv om te wenen ipv wennen. Gelukkig is het met dat wenen wel meegevallen!

En wat kunnen ze zeuren over gewicht en lengte zeg... Pff bij Deena ook zo erg. Dat ze te lang is (of ik daar wat aan kan doen) en dat haar gewicht tegen de bovengrens aanzit. Gek he als haar lengte boven de bovengrens uitkomt (ze heeft de lengte van een jaar ouder)... Maargoed, volgens mij snappen ze niet dat een gemiddelde ook betekend dat er kindjes boven en onder zitten.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Lindada :D Ach meis gooien we het op zwangerschapsdementie toch? :D !!
    Ja maar dat staat niet in hun boekje joh!!! Bleagh!!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    haha juf Sam ;)

Dat een arts het nodig vind om overgewicht te melden snap ik nog wel een beetje. Maar hij had beter eerst kunnen vragen wat we haar geven.
    Maar dat er 'gezeurd' wordt over lengte. Tja... hoe hou je je kind klein? Een plankje bij haar hoofd als ze slaapt?

En Sam zeg nou zelf. BBQ is toch veel lekkerder dan uit potjes eten.

Yara heeft het leuk gehad trouwens vanmorgen. Ze wilde ook blijven eten. Dat doen we volgende week, dus dat komt vast goed.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Annna :D !!
    Haha ja, ik kan me daar heel erg aan storen ;) !! En dat is mijn probleem hoor :p HAHA!!
    En ja natuurlijk had hij gelijk wat betreft bbq-en :D !! Lekker kind :D !!

Ben trouwens megatrots... Had ik hier nog niet gezegd geloof ik.. Rinze kan nog niet lopen, gaat nog niet staan, kruipt niet en kan niet vooruit tijgeren maar wat kan hij wel??? Jaja, zelf gaan zitten :D Hij ligt op z'n rug en gaat dan een heel eind omhoog dmv zn buikspieren en zet een arm neer en floeps hij zit ;) !

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hiep hiep hoeraaaaa! Danique is jarig, van harte gefeliciteerd!

En nog een keertje hieperdepiep, want ook Pieter is jarig. Ook jij van harte gefeliciteerd!

Knappe Deena, helemaal zindelijk.

En Rinze is ook al zo'n knappe kerel.
    Fijn van Kor z'n baan Sam! En het zou nog leuker zijn als hij dat andere zou kunnen krijgen.

Yelina is overdag helemaal droog, alleen 's nachts lukt dat nog niet. Voor de rest doet ze overdag wel alles op de WC of op het potje, dus van poepluiers hebben we geen last. Ook ongelukjes hebben we op de eerste dag na 1 verder (nog) niet gehad.

Breek me de bek niet los over geen rekening houden zaken die afwijken van gemiddeldes.

Hebben we toen met Yelina ook gehad in het ziekenhuis. Ze hielden er toen met haar geen rekening mee dat ze veel kleiner was dan de gemiddelde andere pasgeboren baby, dat ze misselijk was vanwege alle vruchtwater en dat ze alleen daarom al niet haar flesjes leeg kon krijgen.
    Maar nee hoor, ze moest persé zoveel CC hebben omdat dat nu eenmaal bij haar leeftijd hoorde. Om zich daarna weer te verbazen dat het er op een gegeven moment weer met een grote boog uitkwam. Bah, ik kan nog boos worden als ik er weer aan denk.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    alle ukkies gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha Sam wat een gek ventje heb jij. Zo kan je inderdaad ook gaan zitten... ;)

Dombo, tja het moet precies zo gaan als in het boekje anders is het niet goed natuurlijk... Pfff vermoeiend om zo binnen de lijntjes te denken.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja er zal volgende week op cb wel naar gevraagd worden of hij dat kan. Dan zeg ik ja!!:p hoe vragen ze niet Hihi want ja ook zijn ontwikkeling is anders dan hun boekje en kiss bestaat niet dus zijn probleem zit tussen mijn oren joh;)! Ook prima als hij maar gelukkig en gezond is en dat is hij verder wel!:D

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    volgens mij is julian ook aan de kleine kant en gewicht tja weet ik niet eens weet dat die 14 kilo weegt

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Had een heel verhaal......foetsie!

Pieter vind jarig zijn heel spannend! Hij blijft ook vragen ben ik nu jarig? Maar hij heeft een loopfiets, domino (omgooi spel), een bus en puzzel gehad van ons. Vrijdag gaat hij op de opvang trakteren (ik heb koekiemonsters gemaakt met kapitein koek) en zaterdag komt de familie en zondag de vrienden. Dus maandag kunnen ze mij opdweilen ;)

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En we zijn net terug van blijdorp, daar heeft hij z'n eigen pasje gekregen! Hij heeft heel lief gelachen :)

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Tuurlijk zit Rinze's 'probleem' tussen jou oren. Tsss staat toch niet in het boekje! :p Ach ze gaan allemaal kruipen, staan en lopen. Alleen meneertje is iets later dan de rest. Lekker belangrijk, je kan er straks nog genoeg achteraan hollen.

Mone leuk dat Pieter alles zo leuk vind. Jarig zijn is ook leuk als je klein bent! Als je groot bent is het vooral schoonmaken, drankjes inschenken, hapjes klaarmaken, tractaties, taart, rennen, vliegen, lopen, vallen en weer opstaan... :p

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada haha idd:p maar denk niet dat r gaat kruipen voordat hij loopt eigenlijk, maar wie weet!!!

Mone succes met t feestvieren!! Wat leuk dat hij het zo leuk vindt! Leuke leeftijd zo!!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Danique en Pieter gefeliciteerd! Hopelijk worden jullie flink verwend!

Mone hier ook nu al spannend de aankomende verjaardag.... We proberen het heel luchtig te houden, maar toch...

Verder heeft onze kleine houdini vandaag een uitbraak uit het bedje op het kdv gedaan, ondanks 2 kindersloten... Was nog niet eerder gebeurd... Maar hij heeft niet gezegd dat hij het niet meer zou doen, en op de vraag waarom hij dat niet wilde zeggen kwam heel overtuigend het antwoord "omdat dat niet waar is!" tja.....

Zo flink opgeruimd vandaag, babywas deel 2 inclusief strijk (wat heb ik daar een hekel aan!) en begonnen aan de decoraties voor op de cars taart voor zaterdag... Bliksem is al af en een cactus, vanavond nog even verder....

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaaah Mariss, wat een wijsneus, maar hij heeft gelijk ;) !! Geweldig :D !!
    ENnuh goed bezig jij!!! Succes vanavond nog!

Deel Deze Pagina