Natas goedzo!! Haha die ken ik!! Zo denk ik al 2,5jaar Wisten jullie trouwens dat als kinderen s nachts om hun mama roepen te maken heeft met de neefase? Ze zijn bang dat mama hun verlaat! Best handig die studie En super de bondolino!!Welke kleur?? Mijn dag eindigde gister trouwens niet zo happy Kor heeft 10-5 weer bijeenkomst. Moeten meer mensen uit dus ben bang dat het nu wel einde verhaal is
Ik was jullie kwijt! Een nieuw deel dus weer! Ben niet veel online geweest. Onze kleine man was ziek. Een virus. Flink verkouden en dronk heel slecht. Gelukkig niet uitgedroogd, maar het was wel intensief omdat we hem elke 2 uur moesten voeden omdat hij hele kleine beetjes dronk. Dagelijks naar de huisarts en 2 keer naar het ziekenhuis. Gelukkig drinkt hij nu weer heel veel en heeft hij steeds honger als vanouds. We zijn wel overgestapt op de omneo ivm flinke krampen. Lijkt wat beter te gaan. Wel vind ik dat hij veel spuugt,ook na een uur na een voeding nog. Ik probeer wat vaker bij te lezen.
Hartewens fijn dat het weer beter gaat, kan me voorstellen dat het erg intensief was! Natas, hopelijk red je het met al je plannen! En goed cadeau zeg! Sam wat balen! Ik houd mijn vingers gekruist! Hier rijd ik voorlopig gewoon verder in mijn kleine 2 zits sportautotje... De onbeschofterik en boden 1/3 van de normale waarde, nou dan zijn we meteen uitgepraat!
Jammer van die auto Mariss, de 307cc is errug leuk! Maar gelukkig zijn er nog meer van op de wereld. Sam, het is de 'Chigaco' (zwart met een printje). Hij is heel mooi, nu nog uitvinden hoe ie werkt Lijkt me heel interessant, je studie! Hartewens, jeetje dat was geen fijne periode voor jullie. Gelukkig gaat het weer wat beter, kan me voorstellen dat het al je tijd in beslag nam. Ik heb dus geshopt vanmorgen, nadat ik Danique had weg gebracht naar het KDV. Voor de kiddies, veel voor de kiddies, en 1 bloes voor mij (ga nu nog niks kopen verder, er moeten nog 2 maten af in de taille). En vanmiddag was het heel gezellig met de collegaatjes van kantoor. Naast de ingezamelde Bondolino hadden ze zelf ook nog cadeautjes mee super lief. Quinten was vanmorgen tijdens het shoppen (2 1/2 uur) heel lief. Hij was wel veel wakker maar lag om zich heen te kijken en liet zich wiegen door de rijdende kinderwagen. Danique was op het KDV. Vanmiddag toen het bezoek er was lag Q vredig te slapen..... en zodra ze weg waren werd hij weer onrustig. Dat gebeurt meer, straks gelooft niemand meer als ik zeg dat hij overdag en 's avonds zo veel wakker is en huilt als we hem niet op de arm nemen
Meiden ik zit even met een probleem en wil graag van jullie horen wat jullie ermee zouden doen. Afgelopen zaterdagnacht ging mijn vriend samen met een vriend onze honden uitlaten nadat ze de nodige wijntjes ophadden. Ik was ook nog op dus ze namen de sleutel niet mee. Na ongeveer een kwartier ging de deurbel en deed ik.open en zag dat er nog een jongen bij stond die nogal agressief was tegen mijn vriend ik zei tegen ze ben verstandig en kom naar binnen maar nee ze gingen door en de vriend van mijn vriend heeft die jongen helemaal in elkaar geslagen, mijn vriend probeerde het allemaal te sussen maar helaas niet gelukt. Ik ben helemaal in paniek geraakt en was er van overtuigt dat hij met een groep terug zou komen en ben dus ook samen met lucas bij een vriendin gaan slapen. Ik voel me nu zo onveilig in huis en raak al in paniek omdat ik weet dat ik morgen een uurtje alleen thuis zal zijn.ik weet nu even niet goed wat ik ermee aan moet hebben jullie advies?
Ischa, jeetje wat een verhaal meid. Ik kan me erg goed voorstellen dat je je niet meer veilig voelt in je huis en dat je er erg tegenop ziet om morgen alleen thuis te zijn. Kan je hier wel met je vriend over praten? Wat vindt hij ervan? Is er misschien een vriendin ofzo die je voor morgen kunt uitnodigen om even langs te komen op het tijdstip dat je alleen thuis bent? Wij hebben zelf ooit in een buurt gewoond waar een aantal mensen woonden die discussies liever met hun handen wilden uitspreken. Ik voelde me daar echt niet meer veilig en we hebben toen ons huis te koop gezet en zijn daar vertrokken. Sterkte meid, hopelijk voel je je snel weer prettiger en veiliger thuis!
Hartewens, pittige tijden dus. Gelukkig gaat het nu weer beter met jullie kleine man! Natas, lekker geshopt dus! Wat een boefje, dat hij met bezoek erbij wel vaak rustig is. Enerzijds wel prettig natuurlijk, anderzijds zou je hem natuurlijk ook graag zo rustig zien als er geen bezoek is. Sam, oei, ik duim. Hopelijk valt het allemaal mee!
Hoi dames, Ik was jullie kwijt, maar ja ik ben ook al een tijd niet geweest. Hoe is het met onze zwangere dames en met de nieuwbakken baby's?? Ik heb niet bijgelezen, maar zag op de de laatste pagina gauw wat staan... Sam, ik duim voor je dat Kor toch mag blijven. Ischa, ik zou me ook niet meer veilig voelen in mijn eigen huis, ik weet zo niet wat je er aan zou moeten behalve dan verhuizen, maar ja dat is gelijk ook zo'n stap om te nemen he Hier een ontzettende rotnacht achter de rug, Lorenzo besloot om 1 uur vannacht dat hij niet meer wilde slapen en alles aan elkaar wilde krijsen. Ik heb hem pas om 3.30 uur weer in slaap gekregen. Hij heeft toen krap 2 uurtjes geslapen om om 5.15 uur weer krijsend wakker te worden en tot 6.30 uur heeft ie bij mij beneden op de bank gezeten. Ik heb geen flauw idee wat er aan hem mankeert dat hij zo erg moet krijsen. Hij heeft geen koorts, hij is alleen ietsje verkouden maar dat lijkt me de reden van het krijsen ook niet. Zijn fles dronk ie ook maar half leeg vanmorgen, ik dacht misschien aan doorkomende tandjes maar ik heb gevoeld en gekeken maar zag zo gauw niks Ben nu erg moe en gelukkig ben ik vandaag thuis en alleen dus ik denk dat ik nog even de ogen dichtdoe... Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, ik ga proberen hier weer wat vaker te schrijven.
ooooohhhh zoooo herkenbaar, Rihanna is ook zo'n heks op het moment, alles doen wat niet mag en waarvan ze ook dondersgoed weet dat het niet mag. Ze heeft geen speelgoed meer op de kamer staan omdat ze constant uit bed komt en dan gaat spelen of de kleerkast leeghalen, behang eraf trekken enzenz... Errug vermoeiend, ik hou mezelf ook nog voor van het is een fase maar wat duurt ie lang!!!!
Ook ff Snel. Pfff damn.. Hoop niet deat die van mij dat nog krijgt !! Sterkte vandaag Liesje, idd maar lekker ff bijslapen zou ik ook doen!! We wachten op foto's Natas !! Maar het omkrijgen moet je wel lukken hoor, is zo klaar !!
Hier net zo Natas, alleen het sorry zeggen doet ze wel, maar ik twijfel eraan of ze weet waarom ze dat moet zeggen...en ook met de goedmaakknuffel een zoutzak hoor
hoi hoi, Ik was jullie ook kwijt!! Moet ik ook maar niet zo lang wegblijven he hahaha.. Pippo wat ontzettend naar voor je schoonvader! Sterkte... En wat een gemis he zo'n overleden poesje.. wij hebben het vorig jaar gehad.. het went maar dat duurt best wel even.. Natas,wat rot dat hij zo kan huilen. Demi had ook echte mama/papa honger.. wij hebben haar in een puckababy gelegd. Dat is een kruising tussen slaapzak en inbakeren. En sindsdien ging het prima... misschiene eens de moeite waard om te kijken.. Sam, wanneer horen jullie van Kor's baan? Misschien heb ik net niet goed gelezen hoor... Balen hoor.. hoop dat het meevalt! Liesje, wie weet tanden.. wie weet dit.. wie weet dat.. ik werd/ word er wel eens wanhopig van... hoop voor je dat het eenmalig was! Hier alles wel ok, Rens kan alleen ook vreselijk stieren. Met name het luisteren gaat niet echt lekker (terwijl hij dat dus altijd heel goed deed....). Voor de rest gaat hij prima... is al een tijdje zindelijk overdag, kletst de oren van mn hoofd en is lief voor zn zusje! (nou ja meestal dan hahaha) Demi loopt gezellig de kamer rond, wanhopig op zoek geweest naar sandaaltjes in maat 19... nou dat viel niet mee zeg... ze heeft te kleine voeten . uiteindelijk wel wat gevonden.. een maat 20 die heel klein viel pfff.... Verder lief meiske met een pittig karaktertje... wel erg aanhankelijk al een maand of 2 en dat is wel eens om gek van te worden. af en toe heb ik gewoon het gevoel dat het normaal is om een dreumes op je heup bij je te dragen heel de dag... wat dat aangaat mag er wel weer een sprongetje in de tijd plaatsvinden... En babyblues... nee die heb ik geloof ik niet echt meer... zonder blikken of blozen mn kinderwagen weggedaan hahaha.. ok bijna zonder blikken of blozen... maar die derde gaat hier toch niet meer komen dus ach... deal with it Oh ja, Demi moet voor de 3e keer in een half jaar buisjes... om simpel van te worden... nu krijgt ze iets met weerhaakjes waardoor ze hopelijk wel blijven zitten... Nou heel verhaal... zal snel weer langskomen...
ooo zo te lezen zijn alle peuters lekker dwars. Onze meid zegt tegenwoordig standaard nee op alles. Wil alles zelf doen wat ze niet kan en stort zich theatraal ter aarde! Heerlijk die peuterpubers!
Liesje, Bruidje en Hartewens, heel fijn weer te horen dat andere peutertjes het ook hebben! Ischa, wat naar joh! Ik zou kijken of ik de komende dagen kan voorkomen om alleen thuis te zijn, gebeurt er dan niks dan waait het wel over waarschijnlijk. Sterkte! Sam, had je bericht over Kor's werk even gemist. Zou balen zijn zeg! Oei Lies, dat was geen fijn nachtje. Is hij verder vandaag wel rustig geweest? Bruidje, Danique hebben we ook ingebakerd gehad (in een Pacco doek). Volgende week ga ik voor controle naar het CB, dan wil ik de heupjes laten checken en vragen of ik hem mag inbakeren. Dat wil ik idd zeker proberen! Leuk weer een update van je te lezen!
He meiden, Sorry dat ik jullie op dit moment een beetje verwaarloos. Over het peutergedrag kan ik wel meepraten. Meestal is Deena een heel makkelijk kind, maar op dit moment begint ze elke zin met 'Deena wil (niet)'. Erg vermoeiend. Ze hoest nu al ruim 2 weken. Zelfs zo erg dat ze erdoor moest overgeven. Dus we gaan zo maar even naar de huisarts. Ik ben bang dat het toch niet vanzelf over gaat.
pfff bah julian is ook met zo dwars he avond eten bleh als hij er al na kijkt dan moet die zowat kok halsen en zegt nee vies nou daar zit je dan met je goed bedoelde eten voel me soms net voor jan lul in de keuken staan als hij zijn zin niet krijg dan word die erg boos en gaat die slaan of met zijn mond in je gezicht sputteren dan zegt die al gang mama gang pfffff hij vind het gewoon leuk nu straf stoeltje en hij doet het dan zo weer en zegt die stoel? wat moet je er mee lol
Zo het is mooi weer buiten en hier erg rustig! Lindada ook al weer 16 weken, hoe gaat het met je? Bengeltje lastig hoor, hier een echt goede eterniet dus geen idee hoe dat is... Uiteraard ook hier wel eens geklier aan tafel, met name als hij klaar is en even moet wachten, hij moet aan tafel blijven en inmiddels wordt ons repertoire tafel spelletjes steeds groter... En de sfeer dus ook beter.
sam hij krijg een half uur om gewoon te eten of wat te eten zo niet haal; ik zijn bordje weg wij zeggen altijd wel hmmz lekker proef maar ofzo papa mama eten dat ook en tja ik heb zoiets van als je niet eet ja dan niet je krijg vanzelf wel honger. als ik me er druk om ga maken wat ik eerst deed ja dan eet die als nog niet dus dat heeft geen zin we maken er wel eens spelletje van wie is het snelste maar bij zelf gemaakte groente hoef die het echt niet
Ik ben vandaag lekker bij de kapper geweest, en dat was hoog tijd ook! Chris heeft het druk gehad met de kids. Toen ik thuiskwam was Danique aarde uit een pot aan het halen en lag Quinten bij hem aan de pink Ik had voor ik weg ging BV willen kolven om voor de eerste keer een flesje te gaan proberen (zou na flessenweigeraartje Danique wel lekker zijn, kan mama deze keer ook es de hort op). Dat kolven ging vanmorgen niet goed, geen toeschietreflex. Na de kapper nog een keer geprobeerd, een schamele opbrengst van 20 ml. Chris heeft dit wel aan Quinten gegeven, om alvast een beetje te oefenen, en dat ging goed. Chris zegt iets van "dit is mamamelk, niet van een koe hè". Zegt Danique "Mamamelluk, mama jij is koe". En bedankt