Ik heb 2 nieuwe foto's in Pieters album, en ook maar gelijk 2 nieuwe in die van Janneke Hoop dat ze zichtbaar zijn
Ja bij die van Janneke had ik al ff gereageerd .Ik zocht bij Pieter feest-foto's, vandaar dat ik ze niet zag Haha gek kind !!
Mooie taart hoor! Toch wel fijn dat niet alle baby's het meteen door hebben hoe ze horen te liggen. Hopelijk zien ze bij de echo donderdag dat ze lekker met haar koppie omlaag ligt.
Lindada, ik hoop dat beebje mooi is ingedaald straks en dat de placenta niet te laag ligt. Misschien wilden ze je niet ongerust maken, maar ik zou ook denken dat ze dat wel hadden moeten melden. Mone, leuk nieuwbouwhuis en heerlijk in het buitenbad, meer valt er toch ook niet te wensen op je verjaardag. Ik neem aan dat hij wel helemaal nat was uiteindelijk. Hier een lekkere, Linde is een beetje hangerig en koortsig en moest nodig slapen. Ik wil haar niet huilend wegleggen en was dus al een tijdje met een huilend meisje aan het wiegen en troosten. Toen ik haar even neer had gelegd om toch maar een paracetamol te pakken werd ze binnen 10 tellen stil. Ze is trouwens nu nog wel wakker sinds een half uur. Yara zingt trouwens vader Jacob ook in het Frans. En gisteren hadden we het 's ochtends over papa's kale koppie en zong ze later op de dag vader kaalkop, vader kaalkop Het blijft leuk met zulke ukkies.
Hij was vreselijk nat maar het was zo geweldig. De ton waar hij in staat op de foto hebben we meestal op z'n kop dan klimt hij erop en springt er weer vanaf...op een gegeven moment zie je die radartjes gaan en gooit ie die bak om en zet onder de straal! Na al het spelen, gewoon lekker in bad geweest en daarna warme chocomel met slagroom!
Hier ken ik niet anders, als de kies niet lekker zijn liggen ze het liefst alleen in hun eigen bed....
Mone, haha hij is op het verkeerde tijdstip in het jaar geboren dus, had hij even geluk !! HAHA!! Superr!!
Zwaai! Wilde hier even lekker bijlezen maar m'n zus belde, weer problemen met m'n moeder. Ik ben moe, zo moe, nu op tijd Quinten halen voor een laatste slok en naar bed.
Ah Meneertje komt wel lekker beneden drinken, gezellig. Hier ligt Dametje bij ons in de box. Ze kon niet slapen, maar ze is nu dus wel wakker om even bij te tanken voor het slapen gaan. Hopelijk heeft ze nu wel trek en slaat ze vannacht over. Sterkte met je moeder Natas. Ik besef dat wij het goed hebben, omdat mijn moeder het meeste opvangt. Wel vervelend voor haar, ze heeft het erg moeilijk met accepteren dat nou eenmaal alles anders is met mijn vader. Ze rekent hem veel aan waar hij nou eenmaal niets meer aan kan doen. Misschien moet ze eens met lotgenoten praten in een Alzheimercafe of iets, om even lucht te krijgen in het gebeuren.
Supertaart Mone! Leuke foto's ook, lekker blond koppie die Pieter! Fijn dat je weer wat meer puf hebt Pippo, hopelijk gaat het nu even een tijdje voor de wind. Mooi dat je kleine mannetje zo'n stoere vent is! Sam wat een giga auto! Zelfs een tweeling erbij is geen probleem Linda raar dat ze het niet verteld hebben... Maar aangezien verder alles goed gaat draaien hier de duimpjes dat je placenta mooi omhoog is gekomen... Sorry dames hier nog geen foto's, veel te druk! Tom moest wat energie kwijt na het drukke weekend, spulletjes voor de tractatie op het kdv gehaald (bellenblaas met een vingerautotje met lampje..., hier wordt eigenlijk nooit iets eetbaars getracteerd) hoesje gemaakt voor het dekentje in de wandelwagen, aankleedkussen hoes en decoratie afgemaakt... Nog plannen voor nog een aankleedkussen hoes, een lakentje, een draagdoek, verdere decoraties, ohoh... Dat wordt nog serieus werken!
Damn jij krijgt het druk!!! Ik ben wel erg benieuwd wanneer de kleine komt... mogen wij niet weten zeker?? Haha ja dat zei ik ook al, de tweeling kan maar komen .... Neej hoor ik hoop stiekem dat kor nog een 4e wil dan !!
Anna beterschap met Linde... Natas, vervelend zeg! Knuffel je kleine ventje extra, geeft in ieder geval wat positieve energie, en dan snel je mandje in!
Een kleine verassing mag het blijven toch Sam? Alleen onze directe familie weet de datum al, maar ik heb een sterk voorgevoel dat ik de geplande datum niet ga halen en ga ontdekken hoe een wee voelt... Enne Sam die 4e leg kan ook een tweeling zijn zit je nog steeds goed met je nieuwe auto
Haha ja de mooie auto van Sam, die moet gevuld worden natuurlijk. Ik geef je groot gelijk hoor. Als ik nog zo jong was geweest... Mariss geniet nog lekker van de voorpret en het zwanger zijn! Wat voor een draagdoek ga je maken? Een mei tai of iets dergelijks? Dat heb ik ook wel eens gedaan. Maak je foto's van al je zelfmaaksels. Ik ben erg benieuwd. Ik baal er hier een beetje van dat we de deur niet uit lijken te komen. Als we allemaal wakker en aangekleed met schone luiers zijn is het opeens weer slecht weer. En anders poept er weer eentje of nu ligt Linde weer te slapen. Ik ga maar vroeg eten en de bubs op bed leggen. Misschien komt het er straks dan nog van. Yara heeft al wel even in de tuin gespeeld, maar binnen 5 minuten zat ze met haar sok de zandbak schoon te maken.
Mariss.. WHAHAHAHA Laat Kor het maar niet horen !! Die zei gister, wat voor gek is dat die dag zegt HIHI!!! Annna herkenbaar dat niet weg komen ... Het gaat nu wel beter, maar damn wat een gedoe altijd om weg te komen en idd.. altijd een poepbroek voordat we weggaan !! Hier weer bij cb geweest. Hij is weer goedgekeurd. 10.130 kilo en 75 cm!! Alleen was het een foutje, want hij is nog geen 14 maanden en het had haar voorkeur niet om hem nu te prikken, nou dan die van mij ook niet !! Moet 20 sept toch met Jildou heen, dan kan hij dan de prikken wel krijgen !! Nog prima op tijd dacht ik zo !!
Mariss, lekker 2 wk op voorhand zeker ? Maar ach we horen het wel...wie is je buddy? Sam, mooi zo! Wat jammer dat je idd een vroegere afspraak had gekregen...En mooi gewicht !