Dombo wat heftig allemaal zeg. Lijkt me verschrikkelijk als je je kind niet kan bereiken tijdens zo'n bui. Zo machteloos. Hopelijk vind je snel goede hulp, want je voelt zelf het beste aan dat er iets niet klopt. Natas zwaar hoor! Vooral als je ook nog moet werken! Dat is nu hetgeen ik totaal niet naar uitkijk, die geboken nachten... Sam weer voor een beebje... Haha, plan je niet te veel. Deed ik ook en toen duurde het opeens langer. Plannen lukt dus niet, haha. Maris lekker crea-bea geweest lees ik! Leuk hoor. Ik ben ook nog wat van plan om te maken voor de babykamer. Bij mij meer richting dromenvanger en schilderijtjes want een naaimachine heb ik niet. Zou ik ook wel leuk vinden om te leren. Morgenochtend de echo. Ik realiseerde me vanmorgen pas dat het al morgen is, tijd gaat snel. Ben er nu ook wat meer mee bezig, niet dat ik nerveus ben, maar toch. Ik hoop dat we een beetje een 'leuke' echografist hebben die een beetje meer kijkt.
Lindada nee hoor ik plan niet te veel. Het komt wel! Heb nog wel even de tijd !! Van Kor mag het nu al wel, ik ben deze keer degene die nog wel even kan wachten !! Mariss je bent lekker bezig !!
marris je bent lekker creatief zeg mooi om te zien heb je foto's hihi ja ik plan me huis op die manier ook wel vol
Bengeltje jij klinkt een stuk blijer de laatste tijd !! Ennuh de foto's komen pas als de kleine geboren wordt.. flauw van Mariss he .. We mogen weer eens niet weten wat het gaat worden !! Lindada succes morgen! !Ben benieuwd en ik hoop met je mee!!
Lindada, schilderijtjes zijn al af... Bij mijn zwangerschap van Tom heb ik een naaimachine gekocht, en al een heleboel zelf gemaakt. Niet dat ik het echt ooit geleerd heb, maar wel vroeger het e.e.à. gedaan... Al doende leer je het vanzelf! Succes morgen trouwens! Vandaag grote frustratie, deed het kreng het niet goed, heel veel tijd kwijt met trouble shooting, blijkt het garen gewoon ongeschikt.... Grrr... Maar mijn draagdoek is af en onze slaapkamer gordijnen zijn ingekort! Nu weer een nieuw plan een lampenkap bekleden, maar dan heb ik eerst nieuwe stof nodig en een saaie lampenkap! En vandaag bij het boodschappen doen kwam ik er acht dat mijn actieradius heel rap afneemt! Tja, blijkbaar wil ik nog een hoop geheimpjes bewaren, misschien ook wel omdat ik veel te bang ben dat ik mijn mond voorbij klets als ik het vaker hardop zou zeggen door de zwangerschap is de barrière tussen denken en zeggen niet zo groot. Morgen zal ik eens kijken wat ik met de foto's kan doen
Goed bezig Mariss! Leuke dingen allemaal, doe ik je niet na. Chris wordt ook niet wakker van Quinten. Een enkele keer geef ik hem wel een por, hij schiet dan braaf meteen overeind maar ik ben toch al wakker dus meestal doe ik dat niet. Hij wordt wel wakker van Danique, heel typisch.
hihi sam ik ben ook stuk blijer al mis ik wel sommige mensen in hengelo maar goed. ik voel me goed hier elke avond of elke dag lopen we een uurtje of langer julian op zijn loopfiets door het bos(dat is 2 minuten lopen en ben in bos. dus ik voel me super goed heb nog wel medicijn van de depressie maar goed moet een half jaar goed reageren voor ik kan afbouwen
Ik ben moe. Zo moe. Zo ontzettend moe. En ik heb knallende koppijn. En ik word gek van mijn moeder. En het was heel druk op kantoor van de week, voor morgen weet ik al een berg werk te liggen. Ik ben zo moe!
He meiden, Alles goed op de echo. De placenta was netjes een stukje omhoog gekomen met het groeien van de baarmoeder en ligt niet in de weg bij een bevalling. Ook ligt ze nu netjes met haar hoofdje omlaag! Weer een geruststelling, nu alleen zo blijven liggen... De echografiste heeft ook nog even naar de baby gekeken. Alles is goed, ze groeit goed en het is nog steeds een meisje. Ook ben ik weer een paar foto'tjes rijker.
Arme Natas! Dikke knuffel meid.... Mooi nieuws Lindada! Wij gaan maandag weer horen hoe het er voor staat. Vanochtend lekker naar de geiten boerderij geweest, heel erg leuk! En nog 2 krukje zakken gemaakt, de oude paste niet om mijn hippe electrische kruik...
Yes Lindada! Geniet ervan!! Bengeltje mooi zo meis!! Komt vast goed met jou !! Natas een hele dikke knuffel meis!!
lindada super nieuws ja sam denk ik ook maar nu alweer voorhoofdsholte ontsteking kan er ook wel bij nummer 4 in 3 kwart jaar
Wat naar Bengeltje. Oh oh, iedereen in Friesland opgelet, ze hebben een nieuwe bolide! Fijn Linda, goed nieuws!
Je humor is er iig nog wel Natas !! Pas maar op, morgen gaan we naar Emmen te shoppen dussss ...Drenthe pas ook maar op !!