ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ach en wie weet vraag ik wel teveel van mezelf.... 4 dagen werken voor de baas, 2 kinderen, eigen bedrijfje opzetten, man, zolder verbouwen, huishouden en.......mezelf.....o ja tussendoor auto kopen, verzekeringen regelen, gezeik met ha assistent mbt Janneke, elke maand een verjaardag (ik in Juni, Janneke in Juli, Pieter Augustus, manlief September), 2 collega's zijn hun man kwijt geraakt, een collega van 28 is overleden......wat kan er een hoop in je hoofd omgaan.....;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Mone, pas jij een beetje op jezelf meis??!!! Dikke knuffel iig!!!

Sorry verder ben ik de rest ff kwijt....

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Flink bordje vol Mone!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, lekker vooruitzicht, bijna vakantie. Kun je weer even bijtanken.
    Fijn dat het 's nachts in ieder geval met Danique een stuk beter gaat.

Mone, da's een flink bord vol. Sterkte met alles! En jij bijna vakantie. Heerlijk.

Yelina is vanmiddag gestoken door een wesp, op haar lip. :( Gelukkig wisten we al dat ze niet allergisch is voor wespensteken, maar het blijft wel heel erg vervelend.
    Was eindelijk haar angst voor alles wat vliegt na haar wespensteek van vorig jaar weggeëbt, nu is ze er weer panisch voor.

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Linda succes bij de tandarts...

Mone heftig meid! In ieder geval hele dikke knuffel en nu hard aftellen naar je vakantie, je hebt hem meer dan verdiend!

Inez, balen! Wat zal dat zeer doen op haar lip, bah! Rotwespen!

Zo hier een suffe dag, ik moet de administratie nog op orde maken, maar ik heb geen zin! Bleagh, maar als de kleine er straks is wil ik het zeker niet moeten doen!

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeee Mone, heftig hoor! Hoeilijk ook om er niet in te stinken meer te willen dan goed voor je is. En vervelend om er zo achter te moeten komen. Maar je bent er nu achter en kunt er mee aan de slag. Sterkte er mee! Lekker je vakantie benutten voor rust met de grote R.

Ik ben trouwens ook al brak van 1 ochtend vroeg op staan en een paar nachten slecht slapen. Bleuh!

Yara is ook al weer moe van de nieuwe dingen. Gisteren heeft ze voor het eerst geslapen bij het KDV. Korter natuurlijk dan thuis en bovendien was ze 's ochtends al vroeg op. En verder is ze ook weer bij de peuterspeelzaal geweest. Vandaag is ze lekker moe en hangerig.

Ze was echt aardig bezig met bloot lopen en potje plassen en poepen, maar ik ben zelf een beetje moe van de ongelukjes nu. Verder lijkt het me voor haar ook wel even genoeg nu, het groot worden, nu ze drie keer in de week buiten de deur speelt op kdv en psz. Ze mag natuurlijk, maar hoeft vooral even niet.

Linde is echt groot aan het worden. Ze eet al weer een paar weekjes mee aan tafel. (we doen rapley) Zojuist werd ze echt boos dat de nectarine uit haar hand gleed, haha, ze weet goed hoe ze aandacht en hulp kan krijgen.
    Het is grappig ook hoe Yara weer van alles wil eten omdat Linde het krijgt. Incl groente en saaie soepstengels (koekje) haha, we profiteren er van zolang als het duurt. Straks ga ik vroeg de spruiten op tafel zetten. En dan niet bij haar maar voor Linde, dan wil ze ze vast wel.

Maar goed er is er weer eentje wakker, dus ik ga maar weer naar boven.

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Gisterenavond naar de gyn geweest! Alles was mooi op schema. Beebje weegt ongeveer 800gr. Gezichtje gezien ;)! Alsook nog eens goed het geslacht ;)! Beebje ligt met hoofdje naar beneden (wat ik al vermoedde daar ik het had gevoeld). Placenta ligt achteraan daarom dat ik beebje heel goed kan voelen. Voor de rest alles goed met ons! Op naar de volgende echo!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mone, een zware boterham meid! Een hele dikke knuffel!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lindada, hoe was het bij de tandarts gisteren samen met Deena?

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dombo, aiii een wespensteek in de lip. Kan het geloven dat ze terug een angst heeft voor vliegende beesten...hoe is het nu met der lip?

Annna, wat goed van Linde dat ze met de tafel mee eet ;)!

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm
    Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Pippo, 31 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 25 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm
    Rebbel, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm
    Bruidje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm
    Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm
    Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm
    Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm
    Pippo, 31 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm
    Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm
    Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm
    Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm
    Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, bevallen op 09 mrt 2011 met 38wk+5d van zoon NIEK STEFAN, 3790 gram en ? cm
    Natas, 44 jaar, 2de kindje, bevallen op 03 apr 2011 met 41wk+5d van zoon QUINTEN CHRISTIAAN, 3990gram en 55cm

*** ZWANGER ***
    Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011
    Lindada, 29 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 20 okt 2011
    Pippo, 31 jaar, 5de kindje, uitgerekend op 28 nov 2011

AFSPRAKEN
    25 aug: Yelina operatie, Lindada vk
    29 aug: Michelle 3 jaar!
    15 sept: Pippo gyn
    20 sept: Sam CB (Jildou en Rinze)
    23 sept: Geno 3 jaar!
    27 sept: Deena 3 jaar!
    01 okt: Lucas 3 jaar!
    04 okt: Jildou 3 jaar!
    13 okt: Pippo gyn
    27 okt: Pippo CB (laatste prikjes)
    06 nov: Denise 3 jaar!
    11 nov: Lianne 1 jaar!
    26 nov: Lorenzo 1 jaar!
    17 dec: Julian 3 jaar!
    22 dec: Luna 2 jaar!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Annna wat een topmeiden!!

Pippo moooizo!

Hier vanochtend met jil nr ta geweest! Heel flink haar tandjes laten zien etc! Verder is Rinze wat snotterig!

13. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Stoere Jildou!

Mooi Pippo dat alles naar wens loopt!

Zo hier een kleine ontploffing gehad! Ik werd gebeld door het ziekenhuis, dat er een spoedje tussen was gekomen en mijn sectio later, maar wel diezelfde dag zou gebeuren en, o ja... door een andere gynaecoloog :O

Nou ik dacht het niet zei ik nog, ik ben voor deze dokter naar jullie ziekenhuis gekomen, en als het niet door haar gebeurd wil ik mijn sectio eerder en niet het risico lopen dat ik eerder begin (daarvoor is ze op vakantie) Maar dat kon allemaal niet, prima zei ik, dan regel ik het allemaal wel in mijn eigen ziekenhuis! Toen ging de secretaresse even overleggen en ben ik door weer een andere gynaecoloog terug gebeld. Dag collega...., en natuurlijk begrijp ik dat er spoed tussendoor kan, maar het is of mijn dokter, of mijn datum... uiteindelijk lijkt het er op dat het dezelfde datum blijft en wel mijn eigen dokter... Voor de zekerheid ga ik toch nog even kennismaken met onze "reserve" gynaecoloog. pfff.... ik had heel even geen lage bloeddruk meer geloof ik! Wedden dat het allemaal toch nog weer heel anders gaat lopen! Ik wil mijn ukkie zien, en vast kunnen houden, mijn geduld is nu helemaal op!

(arme secretaresse, slecht nieuws moeten geven over de telefoon aan een stront-eigenwijze zwangere...)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA MARISS, gaat hij lekker daar ?:p !! Maar snap je wel hoor! Je hebt gelijk!!!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    ooh Mariss, goed gedaan hoor! Het is jouw sectio, jouw dag, jouw kindje, dat je over een af te tellen aantal dagen in je handen kunt houden. Daar wil je zo rustig mogelijk naar toe leven toch! Ik denk dat het aantal dagen op je vingers af te tellen is nu.

Oei, spannend! Het lijkt me best vreemd precies te weten wanneer het gaat gebeuren. Weten jullie ouders wel wanneer het gaat gebeuren? In elk geval zal er oppas geregeld zijn natuurlijk.

Oei, ik vind het zo spannend! Krijg er zelf al kriebels van als ik er aan denk. Oh ik zou zo weer willen... liever niet de sectio hoor, maar het nieuwe kindje te mogen besnuffelen en bekijken, wat is dat toch bijzonder.
    Ik wens je nu alvast een heel prettige en gelukkige dag toe.

Enne, ik ga straks vast wel dagelijks even lang een hoekje kijken of er nieuws is.

Zo mijn eerste werkweek zit er op nu, toch ook wel weer lekker. Ik heb er steeds meer zin in. Mijn duo collega is nogal streng en ouderwets qua lesgeven. De kleine 6 jarigen zijn onder de indruk en zenuwachtig, soms zelfs met lichamelijke klachten. Zo sneu.

Moeilijk om te zien, maar ik heb mezelf maar tot doel gesteld dat ik er ben voor de complimenten, schouderklopjes, dikke duimen en kleine ontspannen momenten.
    Dat is wel het nadeel van maar 2 dagen voor de klas staan, je kan maar een klein stempel drukken op de sfeer in de klas. Maar het lesgeven vind ik wel weer erg leuk.

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Lekker Anna dat je weer bent begonnen!

En het echte aftellen is nog niet begonnen hoor... Teller is nog niet voorbij de 10... maar ik krijg haast en ernstige nesteldrang geloof ik! Zo moest vandaag het kamertje af en alle andere spullen er uit! Heb ik besloten dat de maxi Cosi toch eerst nog in de was moet en dat ons bed best ook even het dekbed en dekmatras er door kunnen... Gisteren de hele administratie op orde gemaakt en morgen MOET de aanvraag voor de proefdruk van het kaartje de deur uit...

Dan kan de kleine wat mij betreft maandag wel komen! ;)

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Met een zwangere valt niet te spotten Mariss ;)

Anna, is er geen mogelijkheid te praten met je collega?
    Zat net te denken, ik zou het vreselijk vinden als ik merkte dat een juf van mijn kids zo was.

We hebben gisteren een vakantie geboekt, begin september gaan we 2 weken naar Zuid-Frankrijk. Wel een takke-eind rijden, maar daar schijnt de zon in ieder geval. We huren een stacaravan op een grote camping, aan het strand. Met zwemparadijs en al, kan Quinten daar de waterglijbaan af :D

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Danique is voor het eerst uit logeren, mijn zus Caroline heeft haar vanmiddag opgehaald en ze komt dinsdagavond weer terug. Ik verwacht geen heimwee-drama en 'tante Olo' heeft allemaal leuke dingen gepland. Ik zag vanmiddag aan Danique's koppie dat ze het leuk en spannend vond (en aan Olo's koppie ook, hihihi).
    Tis hier wel raar stil!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Annna jakkes wat een sfeer dan zeg :S !! Bah.. .

Natas lekker zeg!! En jeetje.. ff zonder je meisje! Maar ze gaat het vast leuk hebben!! Dikke knuffel iig!!

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nmarris kom voor jezelf op:p hehe
    weet je al wat over welke gyn je krijg?

natas lekker hoor hoop dat je goed weer krijg

Deel Deze Pagina