Zou best kunnen Mariss, dat hij wat aanvoelt. Spannend, ik ben zó benieuwd naar je kindje! Hihihihi Sam, ja schandalig hè dat inbakeren Dombo, hoe is het met Yelina?
Ja Natas .. Mariss ik sluit niets uit !! WHAAAAAHHHH oke ik had het gister toch over peuters en peuters?? Nou die van mij is nog geen 3 en je raadt nooit wat ze me vandaag even liet zien?!?!??? Even koprollen op de rekstok!!! Zooo trots op d'r !!
Ga ik zo ff doen! Ik zag wel op FB de foto van haar muggenbulten. Arm kind! Zijn ze al wat minder geworden, wat heb je erop gesmeerd? Danique had er vanavond eentje op haar knie, ook een behoorlijke. Heb er Prikweg op gedaan.
Ja hier ook prikweg.. Maar ze had er later vandaag niet zoveel last meer van.. Naar de speeltuin geweest dus genoeg afleiding !! Alleen die op d'r armen, in dr gezicht niet echt meer...
Zo, nieuwe poging. Vanmiddag gaf m'n toetsenbord even de geest toen ik aan het typen was, verhaal weg. Da's pech! Mariss is er klaar voor, spannend hoor, ben erg benieuwd naar kleine uk. Bengeltje, fijn dat je niet meer zo'n hoofdpijn hebt. En goed dat je niet meer aan de paracetamol en de ibuprofin bent, want zoals Mariss al zei, ook daar kun je weer hoofdpijn van krijgen. Sam, knappe meid heb je daar zeg, even koprollen op de rekstok! Die meiden van mij doen haar dat zeker niet na. Hier is alles goed gegaan vandaag. Iets van kwart voor 9 was ze aan de beurt en om half 12 waren we al weer thuis. Lekker vlot. Geen nabloedingen gehad nog. Drinken ging vanmiddag even iets minder goed, maar dat doet ze nu wel weer. Mag haar vannacht iedere 2 uur even wakker maken om haar een paar slokjes te laten drinken. Ze heeft het goed gedaan, was als eerste rustig, dronk goed en heeft alleen in het ziekenhuis al 2 ijsjes gegeten. De eerste had ze nog niet op of ze vroeg al om de 2e. In totaal heeft ze iets van 6 of 7 ijsjes gehad vandaag. En natuurlijk ook drinken en een klein beetje yoghurt. En ik geloof dat ze zich al weer verheugt op de ijsjes die ze morgen weer zal krijgen.
Whaha dombo mooi dat ze het zo oppakt!! Geniet maar lekker van je ijsjes meid!! Fijn dat alles goed gaat!! Jildou kan ook gewoon koprollen, dat zie je ook niet veel peuters doen!
Ben ook erg blij met hoe het vandaag verder gegaan is. Alleen vanmiddag even een moment dat het strijd was om haar te laten drinken, maar het moet gewoon. Niet drinken betekent nu eenmaal hele grote kans op bloedingen en een extra zere keel. Heb haar net nog even uit bed gehaald om een paar slokjes water te drinken en dat ging zonder al te veel problemen. Zometeen de weker nog even zetten voor de volgende keer dat ze weer mag drinken, ze krijgt dan ook meteen nog even een zetpilletje voor de nacht. Bij Yelina op het KDV oefenen ze dingen als koprollen enzo trouwens met de oudste kleuters op van die mooie gymmatten.
Inez, klinkt alsof het helemaal super gaat bij jullie, fijn dat het allemaal zo vlot is gegaan! en bij stijd om drinken is een ijsje ook een prima oplossing nu toch? even een paar daagjes alles anders... Leuk dat ze trouwens al oefenen met koprollen met de kleuters! Tom heeft sinds gisteren laten zien dat hij kan springen als een kikker! daarvan was ik ook al onder de indruk, koprollen deed hij al en hij kan als een zoutzak hangen aan de rekstok! Ook heel leuk Knap hoor van Jildou dat ze al kan koprollen op de rekstok! Nou Natas, over dat inbakeren... Ik was pas al aan het kijken naar bakerzakken in een mini-maatje, bij Tom had ik daar veel eerder mee moeten beginnen! Maar deze uk mag eerst even zelf laten zien wat het uiteindelijk gaat nodig hebben, dus toch nog maar niet besteld. Zo hier relax-dag! Tom naar het kdv en niets op de to do lijst anders dan een beetje opruimen. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er binnen 2 weken echt een ukkie bij is!
dombo fijn dat alles goed gegaan is drinken ja inderdaad met na bloedingen maarja zo kind denkt alleen dat het pijn doet niet bij de gevolgen ze zijn nog klein ijsjes werken goed ja het gaat goed hiero vanmorgen weer bij therapeut geweest voor nek en hoofd flink gemasseerd en rechterkant die spier nou ik weet nu dat ik spieren heb jezus wat deed dat pijn zakte zowat door me stoel. maar goed we zijn weer terug en volgende week weer
Hi dames, Even een kort berichtje van de smartphone vanuit het altijd zonnige zeeland Voor al uw kinderkleding kunt u bij Dombo terecht en voor al uw kinderspeelgoed bij mij! Dus jullie zijn goed voorzien Als de site actief wordt zal ik jullie de link sturen!
Leuk Mone!!! Fijn dat je ons niet hebt laten wachten tot je weer terug was van vakantie! En nu lekker genieten, dan ga ik duimen voor wat beter weer!