Valt best mee toch Mariss??? Haha wie weet! We wachten t af! Ga er maar niet vanuit hoor maar wie weet ik ben nog nooit in 1x zwanger geweest dus nu vast ook niet!!
sam super zeg je kinderen doen het goed hehe nou marris ga jij eens bevallen word tijd willen baby nieuws hier
Dat het tijd wordt ben ik helemaal met je eens Bengeltje! voel me een gestrande walvis op het moment! bewegen wordt wat lastig en als ik het doe is het om te gaan plassen lijkt het wel! Het woord gezellig ontbrak in die zin Sam, niks mis mee toch! En hier 2x de 1e ronde zwanger geweest (en 2x 2e ronde) en aangezien dit onze laatste is wil ik het stokje wel doorgeven hoor! Zo Tom naar het kdv, belastingaangifte al de deur uit, straks nog even een electrische kruik omruilen en wat leuke bordspelletjes halen om met Tom te doen als de kleine er straks is... misschien nog wat op mijn shoplijstje, maar eerst maar eens kijken hoe dit gaat! Leuk trouwens Sam dat de kinders het zo goed doen bij het shoppen.
Haha is oké hoor!! Heb je ook Lotto en domino?dat zijn wel de eerste spelletjes vaak! En sinds deze week hebben we ook toren van pizza haha of hoe je dat ook spelt! Ezeltje strekje lijkt me ook leuk! Wel n 5dec idee hier Hihi!!
Jajaja! Rinze lust druiven!!! Eindelijk iets qua fruit wat er ook ingaat! Appel lust hij ook maar daar smoort hij in! Pureren is ook niet goed haha!! Ennnn mijlpaal!! Vandaag langer dan bij jildou bv gegeven al was dat t wel want jil wilde vanaf dat ik zwanger was 's avonds eigenlijk eerst niet meer
Sam, wat goed zeg! HAHA druiven een delicaat iets..pitloze eten ze hier allemaal erg graag maar als er geen meer zijn, dan koop ik weleens met pitten maar dat is dan geen succes ! Ja, hier zal ik al in november voor beebje er is al op cadeautjesjacht mogen gaan zodat we dat niet meer moeten doen mocht ik op tijd bevallen ! Maar daar ga ik niet vanuit...dus is dat al iets waar ik niet moet aan denken... Rinze al 14maanden! Proficiat!
Wow wat snel! Heb je haast Janneke? Domino en puzzelen en een variant op vlooienspel maar dan met kikkers zijn hier succesvol! Vandaag vissenspel gekocht... Maar ik vind het best snel gaan eigenlijk! Ze hadden zo weinig! Memory doen we lui op de iPad, en ik wordt afgedroogd!
Nou.....ze is langzamer dan d'r broer....maar ja hij hoefde niet iedere keer snel te gaan zitten omdat er iemand langsstoof.....
Ik ben benieuwd komen dadelijk een paar collega's van mij op televisie bij hart in aktie. Wat knap van janneke zeg!
sjow sam beter dat hij druiven eet dat krijg ik er hier nog niet eens in hooguit x een appeltje mar meer ook niet. veder janneke goed van jou kleine meid dat je al loopt wauw. ik heb ook gekeken stukje vandaag de rest kijken opgenomen. want kreeg telefoon wahaha