MOne ik kan het filmpje wel zien! Knappe meid !! Lindada bakkes zeg Hopelijk vindt hij snel wat! Knuffel. Hier..moeeeee...
Ha meiden even een kort berichtje van mij... Lekker thuis, Tom gaat super, bv loopt maar nog niet optimaal qua ritme en dag/nacht staat op zijn kop (vannacht wel 1 uur geslapen in meerdere delen...) Lindada het schiet ook al weer hard op meid! Hopelijk loopt het bij je man allemaal goed af! Mone leuk hoor! Wel vervelend dat je nog niet lekker in je vel zit. Goed dat je er mee bezig gaat! Jammer genoeg erg slecht nieuws in het september mamma's topic dus ik ben nu even een beetje van slag.
Ik heb het even gelezen Mariss, wat verschrikkelijk sneu zeg !! Dikke knuffel meis! Dat moet jij nu ff niet hebben met al die hormonen!!!
Lieve Mariss, van harte gefeliciteerd met jullie kleine Roos!!! Wat fijn dat alles goed gaat, ookmmet groet broer Tom. Geniet meid, geniet! Mone, wat vervelend dat je je nog zo naar voelt. Wat voel je dan precies, als ik vragen mag? Linda, wat een naar verhaal over je schoonzus. Ik snap dit ook niet, prio nummer 1 zijn de kids. Die hebben nergens om gevraagd. Hier een berichtje uit la douce France. Het weer is hier prima, niet te warm en lekker veel zon. Vandaag wat slechter, we gaan zo even met de auto rijden, daarna weer lekker zon. We doen niet zo veel, we zijn best wel aan de mobil home gekluisterd met een baby die nauwelijks slaapt in de buggy of op een strandhanddoekje. Per dag gaan we 1x weg en slaan dan een slaapje over anders heb je helemaal geen tijd meer, dat gaat goed met Quinten. De kids zijn super lief. Ze zijn heel zoet geweest in de auto, ze slapen hier goed in hun vakantiebedjes, Quinten vanwege warmte niet meer ingebakerd en dat gaat prima, Danique vindt het zwembad het einde, de zee een beetje eng maar dat heeft ze gisteren overwonnen, Chris en ik teuten wat aan, enzovoort. Ik kom ook weer een beetje bij. Met 2 kleine kindjes blijft het werk aan de winkel, ook op vakantie, maar je doet het nu lekker met zijn tweetjes en hebt er alle tijd voor. Alle rust om ervan te genieten. Quinten begint 's na hts wat beter te slapen lijkt wel, de laatste 2 nachten heeft hij maar 2 keer gehuild. Dat scheelt al! Ik ga weer even verder, de wifi tijd is hier per dag beperkt en manlief wil straks de F1 nog bekijken. Diegenen die ook op FB zitten zijn al doodgegooid met foto's, hahaha.
Hihihi de iPad maakt af en toe woorden af zonder dat ik er erg in heb. een groet broer, dat is weer es wat anders als een grote broer.
Hi Natas, ik heb het gevoel geen controle over mijn emoties te hebben, zo kan ik spontaan heel boos, huilerig of chagerijnig worden. Met zeer onredelijke gevolgen. Vb, zitten aan tafel ik vraag Pieter of hij duo penotti op brood wil, hij antwoord ik wil pindakaas en dan wordt ik boos omdat hij mijn vraag niet beantwoord. Het klinkt belachelijk, het is belachelijk, maar het gebeurd
Lijkt me erg frustrerend Mone, als je voelt dat je zo niet bent normaal gesproken!! Dikke knuffel meis! Natas geniet lekker van jullie vakantie!! Ff bijtanken! Haha ja dat doet de iPhone ook, wel eens irritant
Mariss, fijn dat je weer thuisbent. Kan me heel goed voorstellen dat je aangeslagen. Wat een verdrietig verhaal is dat zeg. Ik heb wel heel veel bewondering voor hoe ze er mee om lijkt te gaan. Natas, klinkt goed. Erg goed om te horen dat je weer een beetje aan het bijkomen bent. Lindada, vervelend dat je man z'n baan kwijt is. Hoop dat hij snel weer wat anders heeft.
Ik heb zaterdag aan m'n eerste tourtocht op de mountainbike meegedaan. Ruim 40 kilometer rondtouren in voornamelijk bos met alleen af en toe eens een klein stukje verbindingsweg. Was erg leuk maar ook best pittig. Ik ga zeker aan meer tourtochten meedoen. De tourtocht is georganiseerd door Het Gelreziekenhuis in Apeldoorn. 3 disciplines konden inschrijven. Je kon meedoen op de 'gewone' fiets, op de racefiets en op de mountainbike. Voor iedere fietser wat wils dus. Vooraf kon je je helemaal door laten meten door het ziekenhuispersoneel. Bloeddruk, cholestorol, glucose, vetpercentage. Alles was prima in orde. Erg prettig om te horen. Je kon je ook nog op de foto laten zetten voor het goede doel en het maakte je meteen voorpaginanieuws.
Wat lijkt me dat naar Mone. Ik herken het denk ik een heel klein beetje maar het komt bij mij puur door vermoeidheid en ik weet dat dat wel weer overgaat. Linda, ik heb erover heen gelezen dat je man zijn baan kwijt is. Wat balen!!! Hahaha, wat leuk Inez! Mariss, hoe is het met jou en je kroost. Ik heb een klein stukje gelezen in het topic van die arme septembermama..... De rillingen lopen over mijn rug.
lindada balen als hij ontslagen zou worden zeg hoop het niet voor jullie marris wat fijn dat jullie thuis zijn zeg geniet ervan natas geniet ervan he dombo gaaf zeg hihi knap gedaan
Dombo, petje af voor je hoor ! Natas, er is hoop! Quinten volhouden of nog beter, lekker doorslapen in de nacht !
***GEBOREN*** Bruidje, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 31 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 25 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 31 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, bevallen op 09 mrt 2011 met 38wk+5d van zoon NIEK STEFAN, 3790 gram en ? cm Natas, 44 jaar, 2de kindje, bevallen op 03 apr 2011 met 41wk+5d van zoon QUINTEN CHRISTIAAN, 3990gram en 55cm Mariss, 37 jaar, 2de kindje, bevallen op 06 sept 2011 met 39wk+5d van dochter ROOS, ? gram en ? cm *** ZWANGER *** Lindada, 29 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 20 okt 2011 Pippo, 31 jaar, 5de kindje, uitgerekend op 28 nov 2011 Sam, 26 jaar, 3e kindje, uitgerekend op ? mei 2012 AFSPRAKEN 15 sept: Pippo gyn 20 sept: Sam CB (Jildou en Rinze) 23 sept: Geno 3 jaar! 26 sept: Sam vk 27 sept: Deena 3 jaar! 01 okt: Lucas 3 jaar! 04 okt: Jildou 3 jaar! 13 okt: Pippo gyn 27 okt: Pippo CB (laatste prikjes) 06 nov: Denise 3 jaar! 11 nov: Lianne 1 jaar! 26 nov: Lorenzo 1 jaar! 17 dec: Julian 3 jaar! 22 dec: Luna 2 jaar!
Ooh ik heb jullie destijds verteld over m'n beppe. Inmiddels is er wat meer 'duidelijk'. Zo is haar polycytemie nu myelofibrose geworden. Ze is inmiddels doorgestuurd naar het academische ziekenhuis in Groningen. Deze arts had haar liever in januari al gezien, dan was het misschien heel anders gelopen, maar goed. Achteraf..... Ze komt eigenlijk op alle punten in aanmerking voor experimentele medicatie. Alleen het hart kan nog roet in het eten gooien. Aangezien ze ook hartpatient is. De aanvraag is doorgestuurd naar de fabrikant van de experimente medicijnen en hopelijk wordt het goedgekeurd! Afwachten dus nog steeds.....